quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat boeien die 10 konijnen nou als de vrouwen er in het weekend maar top uitzien.
Dat 1e heb ik al nooit gezegd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Net als dat die proefdieren die daar gefokt worden niet beter weten. Dat is dus absoluut geen geldige reden in deze discussie.
Die katten worden onbedoeld net als mensen gemaakt. Lui, vadsig en compleet incapabel om op zichzelf te overleven.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat boeien die 10 konijnen nou als de vrouwen er in het weekend maar top uitzien.
Je hebt die kater zeker nog laten ontmannen ook? Dat vind ik pas zielig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat 1e heb ik al nooit gezegd.
En ik weet niet hoor maar katten zijn luiDe meeste katten luieren meer als 18 uur per dag. Ook die van mij. Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens hoor en ik snap je ook. Maar weet je hoe mijn kat er bij zat toen ik hem haalde? Als dekkater in een schuur op een koude stenen vloer zonder speelgoed of dekentje. Dat vind ik veel erger. Dus ik weet zeker dat hij nu bij mij niets te kort komt.
Nope. Maar wat is daar zielig aan als ik vragen mag? Weet je hoeveel nestjes er per jaar worden geboren dankzij mensen die hun beesten niet laten helpenquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je hebt die kater zeker nog laten ontmannen ook? Dat vind ik pas zielig.
Jij noemt je kat Fons, dat is sowieso al dierenmishandelingquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat zie je vaak dat mensen ze daarom binnen laten
Nja het probleem is dat onze kat redelijk vecht met de andere katten hier, moet ik hem dan binnen houden?
Dacht het dus niet.
Voordat mensen hier dadelijk denken dat ik dier onvriendelijk ben of wat dan ook. De kat die we nu hebben, heb ik ooit in de sloot gevonden met een been dat helemaal open lag, had hem ook aan zijn lot kunnen overlaten en laten sterven daar.
Lekker je hele huis onder laten pissen door een krolse kater, ja dat is lekkerquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je hebt die kater zeker nog laten ontmannen ook? Dat vind ik pas zielig.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij noemt je kat Fons, dat is sowieso al dierenmishandeling
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope. Maar wat is daar zielig aan als ik vragen mag? Weet je hoeveel nestjes er per jaar worden geboren dankzij mensen die hun beesten niet laten helpenVervolgens belanden al die kittens in het asiel. Dat is pas zielig.
Ik maakte maar een geintje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker je hele huis onder laten pissen door een krolse kater, ja dat is lekker
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij noemt je kat Fons, dat is sowieso al dierenmishandeling
Ik zie nu ook pas je PI ja, sorryquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik maakte maar een geintje.Maar Niels, een beetje man pist op zaterdagavond ook heel de stad onder, maar op basis daarvan laat je moeder je toch ook niet castreren?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:26 schreef Michhas het volgende:
HOI TAMRAA WELKOM TERUG HOI HI
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:26 schreef Michhas het volgende:
HOI TAMRAA WELKOM TERUG HOI HI
[ afbeelding ]
Nja wij weten ook hoe Michhas isquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:31 schreef tliciouz het volgende:
Haal die popcorn gifjes maar weg hoor jongens, ik ga het dit keer verstandig aanpakken.
[ afbeelding ]
Welkom terugquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:31 schreef tliciouz het volgende:
Haal die popcorn gifjes maar weg hoor jongens, ik ga het dit keer verstandig aanpakken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja wij weten ook hoe Michhas is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Tamara nu twee keer welkom geheten, 1 keer op een leuke manier, de andere keer op een serieuze manier.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:34 schreef Rossdale het volgende:
Als jullie weer tegen elkaar gaan miepen dan ga ik weg uit dit topic hoor
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Tot zover tams terugkeer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Ja dat was dan weer jammer. Maar goed daarom zeg ik ik ben verstandig deze keer.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat was dan weer jammer. Maar goed daarom zeg ik ik ben verstandig deze keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |