abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 januari 2012 @ 14:03:55 #76
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_107216869
Iedereen die iets van vissen heeft of knaagdieren in een kooi of van die "binnenkatten" is echt fucking hypocriet bezig nu. :') Denk je dat die beesten het chill vinden om heel de dag in een besloten ruimte te zitten. :') Alleen maar voor jullie plezier.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
pi_107216880
quote:
13s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:03 schreef Kutstudent het volgende:
Iedereen die iets van vissen heeft of knaagdieren in een kooi of van die "binnenkatten" is echt fucking hypocriet bezig nu. :') Denk je dat die beesten het chill vinden om heel de dag in een besloten ruimte te zitten. :') Alleen maar voor jullie plezier.
Eens
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 25 januari 2012 @ 14:04:55 #78
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_107216896
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:52 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik dat erger vind dan dierproeven. Meestal worden die dieren in 1 keer afgemaakt (op een paar uitzonderingen na) Maar met dierproeven word die beesten weken soms maanden lang gemarteld.
En dat allemaal voor jouw make-up.
pi_107216927
quote:
6s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:04 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Daar zit ook weer iets in ja :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  woensdag 25 januari 2012 @ 14:05:47 #80
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_107216935
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:04 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Eens
"Maar mijn Kareltje vindt het zo fijn om binnen te zitten!!! :'( :'( :'( "

:') :') :') |:( |:( |:(
pi_107216967
quote:
13s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:03 schreef Kutstudent het volgende:
Vertel mij eens wat er zielig is aan binnenkatten? Ik houd mijn kat ook binnen ja, en ik heb verdomd goede redenen daar voor.
All good things are wild and free.
pi_107216972
quote:
13s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:05 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

"Maar mijn Kareltje vindt het zo fijn om binnen te zitten!!! :'( :'( :'( "

:') :') :') |:( |:( |:(
Karel?
pi_107216984
quote:
6s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:04 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Ik koop alleen maar proefdiervrije make up :7
  woensdag 25 januari 2012 @ 14:07:15 #84
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_107216986
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:52 schreef Parvus het volgende:
Ik heb het nogal druk gehad met dierproeven de laatste tijd.. hihiahahahhohoho
Ja ik ook, heerlijke lamsoortjes, kippenboutjes en varkenslapjes. Ik ben dol op dieren proeven :9~
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_107216990
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:06 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Vertel mij eens wat er zielig is aan binnenkatten? Ik houd mijn kat ook binnen ja, en ik heb verdomd goede redenen daar voor.
Vanwege dat je bang bent dat ze hem meenemen? Of dat een auto hem raakt?
pi_107217054
  woensdag 25 januari 2012 @ 14:09:21 #87
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_107217069
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:06 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Alsjeblieft man. :') Die beesten kwijnen helemaal weg binnen. Ik zie ze hier ook wel eens. Zitten ze heel de dag op de vensterbank naar buiten te kijken, omdat ze niet gewoon naar buiten kunnen. Je kat binnenhouden dat is het slechtste wat je maar kunt doen als baasje.
  woensdag 25 januari 2012 @ 14:09:58 #88
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_107217091
Onze katten kunnen naar buiten, al heb ik die van mij eerst twee jaar binnen gehouden omdat het waar ik toen woonde niet veilig voor het beestje was om naar buiten te gaan.

Nu is het beest 90% van de tijd binnen en huppelt ze af en toe eens naar buiten. Als wij thuis zijn wil ze überhaupt niet naar buiten. Dat is gewoon vrije wil en natuurlijk ook gewenning :)
pi_107217107
Nou ik ben blij dat ik weer even kom kijken hoor jongens! ;)
  woensdag 25 januari 2012 @ 14:10:59 #90
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_107217130
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:10 schreef Parvus het volgende:
Nou ik ben blij dat ik weer even kom kijken hoor jongens! ;)
Waarom ben je zo lang weggeweest? Je hebt als ambtenaar toch niet stiekem zitten werken he? :o
  woensdag 25 januari 2012 @ 14:11:35 #91
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_107217157
quote:
3s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:09 schreef Rossdale het volgende:
Onze katten kunnen naar buiten, al heb ik die van mij eerst twee jaar binnen gehouden omdat het waar ik toen woonde niet veilig voor het beestje was om naar buiten te gaan.

Nu is het beest 90% van de tijd binnen en huppelt ze af en toe eens naar buiten. Als wij thuis zijn wil ze überhaupt niet naar buiten. Dat is gewoon vrije wil en natuurlijk ook gewenning :)
Als ik bij mijn ouders de katten binnen doe dan willen ze binnen 2 minuten weer naar buiten.
  woensdag 25 januari 2012 @ 14:11:50 #92
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_107217163
quote:
13s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:09 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Alsjeblieft man. :') Die beesten kwijnen helemaal weg binnen. Ik zie ze hier ook wel eens. Zitten ze heel de dag op de vensterbank naar buiten te kijken, omdat ze niet gewoon naar buiten kunnen. Je kat binnenhouden dat is het slechtste wat je maar kunt doen als baasje.
Katten buiten laten lopen in de stad is Anders ook verrekte kut. Die beesten halen iedereens tuin overhoop en visvijvers leeg. Niets mis met binnen katten houden.
pi_107217164
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:07 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Vanwege dat je bang bent dat ze hem meenemen? Of dat een auto hem raakt?
Die 2 redenen sowieso, heb al 2 keer gezien hoe een kat voor mijn ogen is aangereden en dat wil ik zelf niet mee maken. Ze poepen in andermans tuin, krabben vuilniszakken open, gaan op auto's liggen. En hoeveel katten haters lopen er wel hier niet rond? Weet je hoeveel katten er vergiftigd worden door kattenhaters? Laatst nog een verhaal van iemand op fok van iemand wiens kat was mee genomen door een onbekend iemand en had geopereerd en gehecht en weer buiten had los gelaten, hoe ziek ben je dan :r

Het is onzin dat katten buiten horen, als een kat van kitten af aan binnen zit is er niets aan de hand. Ik ben dan wel van mening dat een kat binnen genoeg ruimte moet hebben en genoeg spullen zoals een krabpaal etc om zich mee te kunnen vermaken. Gelukkig ligt mijn kat alleen maar op de bank te slapen en heeft geen eens de behoefte om naar buiten te gaan :')
  woensdag 25 januari 2012 @ 14:13:55 #94
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_107217232
Doet me er aan denken dat de kat die mijn vriendin nu heeft eigenlijk van mij is :')
pi_107217247
quote:
13s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:09 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

En dit is gedeeltelijk waar ja, als jij een buitenkat uit het asiel haalt en dan op je flatje gaat zitten dan is dat zielig. Maar een kitten die meteen al binnen word gehouden weet niet beter hoor kk.
pi_107217311
quote:
3s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:10 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Waarom ben je zo lang weggeweest? Je hebt als ambtenaar toch niet stiekem zitten werken he? :o
Hehe nee natuurlijk niet ;). Druk geweest met dierproeven op katten! Badum tssh
  woensdag 25 januari 2012 @ 14:16:39 #97
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_107217321
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:14 schreef tliciouz het volgende:

[..]

En dit is gedeeltelijk waar ja, als jij een buitenkat uit het asiel haalt en dan op je flatje gaat zitten dan is dat zielig. Maar een kitten die meteen al binnen word gehouden weet niet beter hoor kk.
Net als dat die proefdieren die daar gefokt worden niet beter weten. Dat is dus absoluut geen geldige reden in deze discussie.

Die katten worden onbedoeld net als mensen gemaakt. Lui, vadsig en compleet incapabel om op zichzelf te overleven.
  woensdag 25 januari 2012 @ 14:17:32 #98
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_107217353
Wat boeien die 10 konijnen nou als de vrouwen er in het weekend maar top uitzien.
  woensdag 25 januari 2012 @ 14:18:23 #99
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_107217380
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Katten buiten laten lopen in de stad is Anders ook verrekte kut. Die beesten halen iedereens tuin overhoop en visvijvers leeg. Niets mis met binnen katten houden.
Eigenlijk doen ze dus hetzelfde als ratten enzulks. Maar ratten maken we af en katten niet, want die zijn lief. Nee, katten sluiten we op in huis. :')
pi_107217381
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:11 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Die 2 redenen sowieso, heb al 2 keer gezien hoe een kat voor mijn ogen is aangereden en dat wil ik zelf niet mee maken. Ze poepen in andermans tuin, krabben vuilniszakken open, gaan op auto's liggen. En hoeveel katten haters lopen er wel hier niet rond? Weet je hoeveel katten er vergiftigd worden door kattenhaters? Laatst nog een verhaal van iemand op fok van iemand wiens kat was mee genomen door een onbekend iemand en had geopereerd en gehecht en weer buiten had los gelaten, hoe ziek ben je dan :r

Het is onzin dat katten buiten horen, als een kat van kitten af aan binnen zit is er niets aan de hand. Ik ben dan wel van mening dat een kat binnen genoeg ruimte moet hebben en genoeg spullen zoals een krabpaal etc om zich mee te kunnen vermaken. Gelukkig ligt mijn kat alleen maar op de bank te slapen en heeft geen eens de behoefte om naar buiten te gaan :')
Ja dat zie je vaak dat mensen ze daarom binnen laten
Nja het probleem is dat onze kat redelijk vecht met de andere katten hier, moet ik hem dan binnen houden?
Dacht het dus niet.

Voordat mensen hier dadelijk denken dat ik dier onvriendelijk ben of wat dan ook. De kat die we nu hebben, heb ik ooit in de sloot gevonden met een been dat helemaal open lag, had hem ook aan zijn lot kunnen overlaten en laten sterven daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')