Unthinkablequote:Op woensdag 25 januari 2012 11:58 schreef Michhas het volgende:
Iemand nog een goede film die hij zou aanraden?
Nee hoor. Nokia stapt over op Windows Phone.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die voorspellingen![]()
Sorry maar dat slaat echt nergens op. Die groei die daar geschat wordt (van 2% naar 9% naar 15%) is echt _echt_ belachelijk in de huidige markt.
Takenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Reeds gezien.
[..]
Die lijkt me wel nice. Staat aan!
A Scanner Darklyquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:58 schreef Michhas het volgende:
Trespass lijkt mij wel tofquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:58 schreef Michhas het volgende:
Die film zet je wel aan het denken, ijzersterk verhaal vond ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Reeds gezien.
[..]
Die lijkt me wel nice. Staat aan!
Ik denk zelf dat Windows Phone op den duur groter zal worden dan Android. Android brokkelt af door malware en vooral door fragmentatie. Daarnaast heeft Microsoft ontzettend veel complementaire producten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat Windows Phone een prima OS is, en dat het markt zal winnen wil ik ook wel geloven (MS kan alles forceren lijkt het), maar het 'gegeven' dat ze binnen nu en 3 jaar naast Apple staat op de mobiele markt is echt belachelijk imo.
Teringsaai, ik kon zelf een betere rol spelen dan die autist. Hij zegt geen ene fluit in de film.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Geen boterhammen meer bij Connexxion
Dus....quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nicholas Cage én Nicole Kidman? Op hetzelfde beeldscherm?
Not gonna happen
Ja klopt. Vond het wel erg sneu voor die pa, al heeft ie het er zelf naar gemaakt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die film zet je wel aan het denken, ijzersterk verhaal vond ik.
Jammer dat je het gezicht niet meer ziet van die gast, want blij is ie denk ik nietquote:
Het waren Russen toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jammer dat je het gezicht niet meer ziet van die gast, want blij is ie denk ik niet
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |