Mijn rechterhandquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nee stoer doen dat een vrouw een beslissing maakt
[..]
Je rechterhand wel dan?
Dan wat nigga, dan wat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nee stoer doen dat een vrouw een beslissing maakt
[..]
Je rechterhand wel dan?
Gelukkig ben ik dat niet, gekke boykiee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Te lelijk zijn om een vriendin te hebben
[ afbeelding ]
Echt niet, mijn vriendin levert me geld opquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
+ Heel wat geld besparen.
- Altijd dat als comeback hebben.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Of je kan ook dingen voor haar kopen bij de Wibra, maar dat is dan jouw niveau.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echt niet, mijn vriendin levert me geld op
Optioneel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan was er geen discussiequote:Op woensdag 25 januari 2012 20:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan wat nigga, dan wat.
[..]
Gelukkig ben ik dat niet, gekke boykiee.
Je durft je bakkes niet op internet te zetten en bent zelfs bang dat mensen je identiteit achterhalen. Met andere woorden: te lelijk om een meid te scoren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan wat nigga, dan wat.
[..]
Gelukkig ben ik dat niet, gekke boykiee.
Oh dat klinkt wel fout, ik bedoelde dat zij 4x zoveel verdiend als ik en daardoor dingetjes voor mij kooptquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat de reden is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je durft je bakkes niet op internet te zetten en bent zelfs bang dat mensen je identiteit achterhalen. Met andere woorden: te lelijk om een meid te scoren.
[ afbeelding ]
Onzin verkopen ookquote:
Ik ben wel jouw wingmanquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ben niet eens een verkoper, sheeit.
Wat is dan de reden?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat de reden is.
Lekker bijdehandquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ben niet eens een verkoper, sheeit.
This product is currently unavailablequote:Op woensdag 25 januari 2012 20:30 schreef Fsmxi het volgende:
Oh en toen ik op microsoft keek voor een transfer kit kreeg ik deze, of kijk ik nu verkeerd?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
This product is currently unavailable
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |