Ik heb gisteren mijn profiel opnieuw gedownload, had geen nut, bleef disconnecten bij het starten van een game.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vaker proberen. Heb ik laatste tijd ook.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
al een uur wachten op pizza's en er nu ook nog achterkomen dat ik per ongeluk kinderpizza's heb besteld
Kut site![]()
![]()
Je vriendin laten beslissen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik mag van mijn vriendin niet alvast ook shoarma bestellen
Ik heb geen geld bij me,maar je hebt volledig gelijk!quote:
No problems, hier in Utrecht wordt tenminste nog oud Hollands alcohol genuttigd. Nu nog even Forza spelen en wat rivals halen. Vooral leuk om Stoma te verslaanquote:
Ik call jouwn chick en raise:quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:47 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
meisje voor mensen met xbox problemen
Past ie daar wel in?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:05 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik call jouwn chick en raise:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:05 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik call jouwn chick en raise:
[ afbeelding ]
geen chick hebben....quote:
Tja USA hequote:
+ Heel wat geld besparen.quote:
Niet reageren, SpaceInvaders is geen chickquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
+ Heel wat geld besparen.
- Altijd dat als comeback hebben.
ditquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
nee stoer doen dat een vrouw een beslissing maaktquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je rechterhand wel dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:15 schreef Pixell het volgende:
[..]
Niet reageren, SpaceInvaders is geen chick
Of je kan ook dingen voor haar kopen bij de Wibra, maar dat is dan jouw niveau.quote:
Te lelijk zijn om een vriendin te hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |