quote:Op woensdag 25 januari 2012 04:01 schreef zyntex het volgende:
de maan is de aarde miljarden jaren geleden
onze aarde heeft allemaal lava in het binneste maar bij de maan is dat allemaal opgebrand
Daarom konden ze de vlag die ze op de maan zetten niet te diep prikken, omdat die hol is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 04:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus..hoe groot is jouw duim?
Precies. Straks komt dat vrij, fonkelende ster er bij en bam: oerknalquote:Op woensdag 25 januari 2012 04:05 schreef zyntex het volgende:
[..]
Daarom konden ze de vlag die ze op de maan zetten niet te diep prikken, omdat die hol is.
Bang dat er methaan gas vrij komt
Klets niet. Die vlag is gewoon een kaasprikker.quote:Op woensdag 25 januari 2012 04:05 schreef zyntex het volgende:
[..]
Daarom konden ze de vlag die ze op de maan zetten niet te diep prikken, omdat die hol is.
Bang dat er methaan gas vrij komt
bron?quote:Op woensdag 25 januari 2012 04:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klets niet. Die vlag is gewoon een kaasprikker.
Wetenschappelijk of "wetenschappelijk"?quote:Op woensdag 25 januari 2012 04:27 schreef zyntex het volgende:
[..]
bron?
Ik kan wat ik zeg wetenschappelijk beargumenteren namelijk
jij bent stom, ik lees 2 keer hetzelfdequote:Op woensdag 25 januari 2012 04:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wetenschappelijk of "wetenschappelijk"?
neequote:Op woensdag 25 januari 2012 04:37 schreef zyntex het volgende:
[..]
ze waren al 10 jaar eerder op de maan geweest
Defensie?quote:Op woensdag 25 januari 2012 04:42 schreef zyntex het volgende:
[..]
defensie heeft de meeste technologie al veel eerder voordat wij het krijgen...
cammen?
Precies.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:20 schreef RM-rf het volgende:
als de Maan één solide brok steen was, zou hij volgens mij sowieso nooit door de lucht kunnen vliegen
[ afbeelding ]
quote:In "Moongate: Suppressed findings of The US Space Program" (1982), Nuclear Engineer and researcher/writer William L. Brian II presents evidence proving that the moon, as any hollow sphere would, "rings" when hit by asteroids or heavy space junk. And that's not all. According to Dr. Brian, "the evidence provided by Apollo seismic experiments also points to the conclusion that the moon is hollow and relatively rigid."
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:20 schreef RM-rf het volgende:
als de Maan één solide brok steen was, zou hij volgens mij sowieso nooit door de lucht kunnen vliegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |