Ik verwar hem daar ook vaak mee, maar de een is judoka en de ander worstelaar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:05 schreef DrDentz het volgende:
wie is dat ook alweer is die van de gay krant
16x is scheepsrecht inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Altijd leuk. Die moet in principe goud pakken.
Ik vond Sjon niet scherp vanavond. Een soort kanker onder de ogen leek het.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:05 schreef marcodej het volgende:
Zie De Mol steeds heel besmuikt lachen om Tijl. Volgens mij vindt De Mol hem heel grappig (en heeft hij hem ook naar RTL gehaald). Dan kan je wat.
Als ik aandelen zou hebben in een bedrijf waar de leiding er deze visie op nahoudt, zou ik morgen mijn aandelen verkopen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:38 schreef borisz het volgende:
Ja John geef het downloaden maar weer de schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei, dat was gisteren wel heel erg.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Ja, elk jaar weer 10 nieuwe B-sterren afleveren via de zoveelste talentenjachtshow, en dan maar verwachten dat ze allemaal platina verkopen. Dit terwijl bijna alle nummers die die 'talentjes' zingen gejatte covers zijn van echte artiesten. Wat een janksnol die De Mol.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:38 schreef borisz het volgende:
Ja John geef het downloaden maar weer de schuld
Maarten !!quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:58 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer een topuitzending:
Henk Grol
Judoka eerste op wereldranglijst en op weg naar Olympische Spelen.
Maarten van Rossem en Koen Petersen
Amerika-deskundigen debatteren over 'Obamania.'
Astrid Vermeulen
Zus van de in Japan vastgehouden dierenactivist Erwin Vermeulen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |