Dat is 1,5 cent of zoietsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
ik zou er best een nanodeeltje van willen hebben hoor
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weertquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
kan ik weer een leuk rokje kopen bij de h&m
Yep, switch.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Misschien switchen die met Ingeborg zodat zij niet meer aan tafel zit. Slim bekeken door de redactie (behalve dan dat ze haar gewoon niet meer moeten uitnodigen)
Inderdaad. Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat dat bewust is gedaan met haar. Dat ze dachten: prima dat ze er zit voor haar onderwerp, als ze daarna maar niet over die tafel heen zit te tetteren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Misschien switchen die met Ingeborg zodat zij niet meer aan tafel zit. Slim bekeken door de redactie (behalve dan dat ze haar gewoon niet meer moeten uitnodigen)
Dit ja, helaas.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:31 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat dat bewust is gedaan met haar. Dat ze dachten: prima dat ze er zit voor haar onderwerp, als ze daarna maar niet over die tafel heen zit te tetteren.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:50 schreef DaverzNL het volgende:
Schreeuwde die Ingeborg nou net vanaf de zijlijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |