Goed, over een jaar of 30 (das dus 2032, dan ben ik 48) dan denk ik dat ik er nogsteeds zo over denk. Ga ik de komende 30 jaar van "normaal" naar "pedofiel" ?? Tegen die tijd zal ik heus wel met leeftijd-genoten het bed delen, maar als ik op 16-jarige meisjes geil is het vies....
Maar als je relatie de "test of time" doorstaat, zal niemand je daarop aanvallen (hoop ik)
(gelukkig val ik op gothic meisjes )
zou ze pedo zijn, of zouden die paar jaartjes niet meer uitmaken als je middentwintiger (+) bent?
(Ik heb geen zin om op m'n 48e op 16-jarigen te geilen. Wanneer is een goede leeftijd om zelfmoord te plegen?)
quote:Is dat niet hypocrisie ten top?
Op woensdag 17 juli 2002 15:48 schreef Connection het volgende:
Van mij mag je als 30jarige best geilen op een meisje van 16. Als je er maar vanaf blijft
quote:dat zijn toch die wichtjes die in absoluut vormeloze kleding lopen (als het maar wijd, baggy en verhullend is) meestal ziekelijk bleek zijn, en dat ook nog accentueren met regenboogkleurig haar en veel te veel zwarte make-up?
Op woensdag 17 juli 2002 15:48 schreef MasterDisaster het volgende:
(gelukkig val ik op gothic meisjes)
quote:Als je niet meer op 16-jarige meisjes geilt.
Op woensdag 17 juli 2002 15:49 schreef Phynny het volgende:
Wanneer is een goede leeftijd om zelfmoord te plegen?
Maar persoonlijk gezien: sommige meisjes van 16/18 zien er wel erg uit maar daar blijf ik gewoon van af !!
Geef me maar gewoon meiden/vrouwen van 20+, zijn wat volwassener.
Gewoon vriendelijk mee praten en handjes geven (begroeting) etc.. is wel ok, toch ?
Je zit dan op een heel ander nivo dan dat van een een meisje van 16. En die kunnen je dan echt niet meer boeien.
Als je sexueel gefrustreerd raakt als je ouder bent, kun en wil je alles wel neuken als het maar neukbaar is.
Je kunt het van gekkigheid niet meer bedenken wat die gefrustreerde mensen bedenken om aan die drang te voldoen.
De maatschappij dat ben jij
quote:18 jaar is legaal om een relatie mee beginnen wanneer je wil (ookal kijken mensen je soms scheef aan), maar ik heb het over nog iets jonger. Op mijn leeftijd is die groep meisjes heel normaal.
Op woensdag 17 juli 2002 15:48 schreef cWaVe het volgende:
Volgens mij is het alleen maar gezond als je op meisjes van rond de 18 blijft vallen. Dan zijn dames gewoon op hun mooist. Je bent alleen wel een viezerik als je op je 50ste ook echt zo'n meisje probeert te regelen....
Toch??????
quote:Hangt ervanaf =) Als je er zelf aan meedoet is het een 'levenswijze'
Op woensdag 17 juli 2002 15:50 schreef extreme het volgende:[..]
dat zijn toch die wichtjes die in absoluut vormeloze kleding lopen (als het maar wijd, baggy en verhullend is) meestal ziekelijk bleek zijn, en dat ook nog accentueren met regenboogkleurig haar en veel te veel zwarte make-up?
Als ik 48 was en ik was er over begonnen had ik hele andere replies gekregen, hehe
quote:Neh, met geilen bedoel ik kijken naar, over fantaseren, whatever
Op woensdag 17 juli 2002 15:50 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Is dat niet hypocrisie ten top?
Fantasien moeten een uitlaatklep zijn om dingen niet echt te doen.
quote:degenen die dit zeggen zijn ook meestal degenen die absoluut (nog) geen kinderen willen
Op woensdag 17 juli 2002 15:48 schreef extreme het volgende:
jeugd staat namelijk gelijk aan gezondheid en de mogelijkheid om voor gezond nageslacht te zorgen
quote:En als ze nou naakt zijn en geen make-up meer ophebben?? Val je dan niet meer op ze ofzo
Op woensdag 17 juli 2002 15:48 schreef MasterDisaster het volgende:
(gelukkig val ik op gothic meisjes)
quote:Hoe bedoel je, vind je dat je met 17/18 jarige niet kunnen praten. Er wordt gezegt dat meisjes eerder volwassen zijn dan jongens, betekend het dan ook dat meisjes van 18 jaar alleen met jongens van +/- 23 kunnen praten omdat daar het niveau ongeveer gelijk komt?
Op woensdag 17 juli 2002 16:12 schreef BIW het volgende:
Misschien ook eens handig om naar de inhoud te kijken ipv het uiterlijk. Damens in de catagorie 20 tot 40 kunnen heel erg aantrekkelijk zijn. Met deze catagorie damens kun je ten minsten ook praten.
Kortom dit is dus echt onzin wat je nu zegt!!
quote:Mijn eigen vriendin is nog geen 20. Vind je het fout dat ik met haar ga omdat ik niet normaal met haar kan praten? Ze is trouwens ouder dan ik, dus dat lijkt niet eens op pedofilie
Op woensdag 17 juli 2002 16:12 schreef BIW het volgende:
Misschien ook eens handig om naar de inhoud te kijken ipv het uiterlijk. Damens in de catagorie 20 tot 40 kunnen heel erg aantrekkelijk zijn. Met deze catagorie damens kun je ten minsten ook praten.
Trouwens, ik kan met sommige "jonge" meisjes hele goede gesprekken hebben hoor. Die zijn naar mijn mening al volwassen.
quote:Ok vraag is welliswaar niet aan mij gesteld maar toch
Op woensdag 17 juli 2002 16:11 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
En als ze nou naakt zijn en geen make-up meer ophebben?? Val je dan niet meer op ze ofzo
(aangezien het hier over uiterlijk gaat in dit topic)
quote:Wat ik er mee wil zeggen is. Naar mate je ouder word mag ik ook hopen dat je met wat meer gesprek stof op tafel wilt hebben dan alleen "Wat heb jij vandaag opschool gedaan".
Op woensdag 17 juli 2002 16:16 schreef sassa_s het volgende:[..]
Hoe bedoel je, vind je dat je met 17/18 jarige niet kunnen praten. Er wordt gezegt dat meisjes eerder volwassen zijn dan jongens, betekend het dan ook dat meisjes van 18 jaar alleen met jongens van +/- 23 kunnen praten omdat daar het niveau ongeveer gelijk komt?
Kortom dit is dus echt onzin wat je nu zegt!!
Zie jij jezelf al als 30-plusser met je vriend(in) van 15 een discussie voeren over politiek, terwijl hij/zij alleen maar over haar uiterlijk zorgen maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |