abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_107245468
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 01:14 schreef johnnyblaze11 het volgende:

[..]

Bloodymary ;)
battle.net : The Blizzard family of websites is currently undergoing maintenance to improve your browsing experience. Thank you for your patience!

Maar die priest had een andere naam ,denk ik ;)
pi_107246088
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 01:06 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Horde ? en aan shadow priest gegeven die Athine heet ? :P Zou wel heel toevallig zijn :D
Ik ken een Athilien priest. :o :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_107246502
Ik ging samen met mijn vriend een LFR doen een tijdje terug omdat ik alleen nog een 4e tier-item wilde en we needen toen allebei op de pants die dropten. Ik won ze en was dus klaar, maar uit fatsoen blijf je natuurlijk. Zegt iemand: omg, they're from the same guild, this is no use! En prompt quitten er 3. Van hetzelfde guild 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_107246589
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 06:54 schreef Isabeau het volgende:
Zegt iemand: omg, they're from the same guild, this is no use!
Ik snap die opmerking niet echt, als er een aantal mensen uit dezelfde guild in een LFR sessie zitten . :? Dachten ze dat je op alles ging needen ofzo?
pi_107246729
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 06:54 schreef Isabeau het volgende:
Zegt iemand: omg, they're from the same guild, this is no use! En prompt quitten er 3. Van hetzelfde guild 8)7
:D :D :D Dat vind ik nog wel het allermooiste _O-

Ik ben ook nog steeds bezig die healing trinkets te krijgen, maar mn dobbelstenen zijn stuk geloof ik. :{
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_107247080
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 07:35 schreef Asschen_sukar het volgende:

:D :D :D Dat vind ik nog wel het allermooiste _O-

Ik ben ook nog steeds bezig die healing trinkets te krijgen, maar mn dobbelstenen zijn stuk geloof ik. :{
Ik kreeg sterk het 'zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten' gevoel ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_107247090
Ik heb ook niet zulke geweldige trinkets -O- Ik greep er echt elke keer naast in Firelands en in DS nog niets voor een healer zien droppen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_107247136
Ik loop ook nog steeds met Darkmoon Card: Volcano en zon ding uit BWD ofzo. Beide ilvl 359.
pi_107251043
Meh... Sta sinds gisteravond op 332/333 shadowy gems, nou moet ik wachten tot maandag totdat ik nieuwe daggers kan halen -O-
Redelijk wat keren slechts 4 gems, schiet niet op zo.

Wel heroic token voor pants *O*
  donderdag 26 januari 2012 @ 11:27:41 #60
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_107251700
Ik denk dat het common practice is ondertussen dat guilds met een groep een LFR doen.

Gisteren waren wij met 10 en een andere guild ook met 10 en er ontstond wat guildfrictie. Ze hadden haast ofzo en hun healers waren aan het pullen terwijl onze tank nog met een vorige trashpull bezig waren.

Daarna besloten ze in hun wijsheid op de oozes boss maar niet meer te taunten out of spite ofzo.
Gestoorden.

Maar het needen op alles en kijken wie het in de guild nodig heeft is bij ons dus iets dat we iedere week doen op woensdag. Als dan blijkt dat niemand het nodig heeft in de guild trade ik het naar degene die het wel nodig had.

Heal-plate als enige pally need ik ook altijd, en trade het daarna aan een Enchanter binnen de guild als ik het zelf niet nodig heb.
pi_107253459
Er was op mijn realm forum een topic/discussie over Ninja's en toen ik daarin zei dat ik merkte dat ninja'ing sinds het bestaan van de LFR eerder regel dan uitzondering was geworden en ook niet meer per se wordt afgekeurd is het topic verwijderd :P

Ik zie het ook steeds vaker in normale dungeons dat mensen zonder te vragen needen op offspec gear (met het nodige gezeik van de rewt dan ofc.). Het heeft misschien wel een klein beetje de algemene mentaliteit veranderd..
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_107254394
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:18 schreef KataStrofe het volgende:

Ik zie het ook steeds vaker in normale dungeons dat mensen zonder te vragen needen op offspec gear (met het nodige gezeik van de rewt dan ofc.). Het heeft misschien wel een klein beetje de algemene mentaliteit veranderd..
Klopt, laatst nog in een dungeon neede een dps op een tank item. Vragen waarom hij dat deed: "because i can". Zucht en een kick
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_107260790
quote:
Dat schiet best op zo :o
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107260855
quote:
LOL :D

Daar gaat nog heel wat over geQQ'd worden :P
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_107264809
;--; en nu zonder resilience en pve gear :"D
pi_107275315


Kan iemand mij uitleggen waarom het veranderen van alleen een headgear mij 375g kost? :') Andere delen kosten 1-2g.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:55:06 #68
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_107275977
Verander je er daar niet juist 4? Staan 4 items met een lichtgevend randje aangevinkt?

En:

.....12%.... op de SkittleBoss 25 Heroic! Next try, de boss wordt net op de miliseconde gepulled, spawned the trash terug! :')
pi_107276554
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Verander je er daar niet juist 4? Staan 4 items met een lichtgevend randje aangevinkt?

Alleen de headgear. De anderen zijn al een week geleden verandert :P
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_107276772
Omdat het een heirloom is en die een hoge vendor sell price heeft
pi_107277371
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:10 schreef TwyLight het volgende:
Omdat het een heirloom is en die een hoge vendor sell price heeft
...Wat een onzin. Dus de gear die je kan verbergen kost je klauwen vol geld om te veranderen :')
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:48:28 #72
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_107278550
.....6%..... :%

Zo close! Yet so far away!

Jammer dat je dus totaal niet kan predicten wat je krijgt bij deze boss. :P Drie rondes zonder adds is veel makkelijker dan meteen dikke adds rondes!
pi_107285930
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef Silmarwen het volgende:
Ja ik weet niet of het wat is voor andere guilds... Maar wij doen 1 keer per week met zijn alle LFR, en needed dan op wat je kan. Daarna verdelen we het onder guildies. Tis wel een beetje lullig I suppose. -.- Maar we verdelen iig de loot eerlijk onder de guildies. :+
Beetje lullig?? Zitten miepen op mensen die op alles need rollen en het dan zelf hetzelfde doen.

Had laatst ook zo'n clupje droeftoeters erbij zitten. Gelukkig konden we ze er allemaal uitflikkeren. :D

Maarja.....het LFR is verre van ideaal. Leent zich perfect voor gerommel.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_107289110
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:21 schreef Metonae het volgende:

[..]

...Wat een onzin. Dus de gear die je kan verbergen kost je klauwen vol geld om te veranderen :')
Ja maar wel alleen die heirloom helms dan. Het kost idd de vendorwaarde om te transmogrifie-en.
pi_107290711
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:28 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja maar wel alleen die heirloom helms dan. Het kost idd de vendorwaarde om te transmogrifie-en.
gewoon je helm laten hiden, opgelost..

ik vind helmets toch mooi op chars :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_107311002
Tentamenweek weer achter de rug. Oftewel, de twijfel om weer te subben is aanwezig :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_107319452
Itemlevel: 400

pi_107319527
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 01:14 schreef johnnyblaze11 het volgende:

[..]

Bloodymary ;)
zie alleen maar 2 85 priests op een duitse realm met die naam ? :{

[ Bericht 15% gewijzigd door Maureentje op 28-01-2012 11:43:20 ]
pi_107322555
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 02:10 schreef TwyLight het volgende:
Itemlevel: 400

[ afbeelding ]
not bad at all :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_107322694
Lekker dat iedereen alweer tegen de volgende expansion zit aan te hikken terwijl dat nog wel een tijdje duurt. (Tot november?)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107369405
Hopelijk begint de eerste closed beta volgende maand. En dan 3-4 maanden later in de winkels?

Volgende week is er de 5% nerf van DS. En elke 3-4 weken komt er 5% bij denk ik. Zal vast wel iemand een raming hebben gemaakt wanneer de 30% er is. Als ze zover gaan tenminste.

Ik heb er weer een 85 bij. Een Hunter die ik helemaal PvP ga gearen voor een beetje fun in de BG's.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_107375051
Boo, dropped die Soulshifters Vortex eindelijk, verlies ik 'm. 50% kans ook nog om 'm te winnen :(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_107376255
btw ben nu 85 op mijn tauren paladin, mijn 1e horde char die ik tot max lvl heb geschopt :s)

http://eu.battle.net/wow/en/character/saurfang/Necrid/simple
pi_107380431
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 02:15 schreef Maureentje het volgende:

[..]

zie alleen maar 2 85 priests op een duitse realm met die naam ? :{
http://eu.battle.net/wow/(...)r/Bloodiemary/simple

Excusez moi
pi_107384499
Grappig, er dropten vanavond 3 mounts in DS Deathwing :+

Morgen een pug zoeken, ben benieuwd *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_107384728
:o, 1tje gewonnen :D?
pi_107384775
Realm first deathwing madness HC vanavond op onze server.

Vraagt er een in general: Which server?
pi_107384846
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:21 schreef SuperKaasNacho het volgende:
:o, 1tje gewonnen :D?
Welnee! Ik was niet mee, ik lag op de bank te dutten voor mijn nachtdienst. Ross zei dat er 3 mounts dropten in 1x.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_107385529
Goblin rogue twink gemaakt :+ beetje mensen one-shotten in bgs :')

level 23 nu
pi_107385606
Twinken, doen mensen dat nog? Maar dat is toch maar heel beperkt houdbaar aangezien je levelt in bg's.

Of je moet dagenlang op 1 twink bg willen wachten :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_107385700
Zo snel gaat dat levelen in bgs niet.. helaas..

Denk dat ik deze tot 70 level en dan xp op slot zet :P
pi_107386870
Als je xp op slot is, dan kan je dus alleen in twink bg's. Loopt dat een beetje op level 70 dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_107387098
Geen idee maar ik doe het vooral voor level 70 arena, en dat is best populair
pi_107387151
Ah, ok! Leuk :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_107387727
Warglaives halen dus?
pi_107392519
EINDELIJK eens geluk gehad in de LFR, ik heb mijn trinket én mijn wapen! Blij blij blij! *O*
Net toen je dacht dat je veilig was..
  maandag 30 januari 2012 @ 10:19:42 #97
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_107393744
Morgen gaat ons raidingteam verhuizen naar een andere guild om de gaten makkelijker op te kunnen vullen :o!

Moet ik natuurlijk weer guild-rep gaan grinden :o
pi_107394190
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 02:10 schreef TwyLight het volgende:
Itemlevel: 400

[ afbeelding ]
netjes :)
ik blijf op 398 steken, met het niet droppen van een wapenupgrade als voornaamste reden -O-
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_107405646
40 hordes van de Kazzak realm gerapporteerd, de hele avond waren die klootzakken met een premade groep waaronder zo'n 15 healers Alterac Valley aan het farmen, waarbij ze volgens iemand in mijn groep gebruik maakten van een of andere addon waardoor ze er zeker van waren dat ze steeds met de complete groep in AV zouden komen, zonder inmenging van andere spelers van eventuele andere realms, en volgens mij druist dat in tegen alle regels die er bestaan. Met mij hebben nog meer mensen op hetzelfde moment een ticket gestuurd, zodat het in ieder geval niet overkomt blij Blizzard als slechts een gefrustreerde speler. Ik mag hopen dat die pleurislijers voor een flinke poos gebanned worden, want als je op zo'm manier je bg's wil winnen hoor je van huis uit niet in WoW thuis. :(
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_107405709
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:40 schreef Hathor het volgende:
40 hordes van de Kazzak realm gerapporteerd, de hele avond waren die klootzakken met een premade groep waaronder zo'n 15 healers Alterac Valley aan het farmen, waarbij ze volgens iemand in mijn groep gebruik maakten van een of andere addon waardoor ze er zeker van waren dat ze steeds met de complete groep in AV zouden komen, zonder inmenging van andere spelers van eventuele andere realms, en volgens mij druist dat in tegen alle regels die er bestaan. Met mij hebben nog meer mensen op hetzelfde moment een ticket gestuurd, zodat het in ieder geval niet overkomt blij Blizzard als slechts een gefrustreerde speler. Ik mag hopen dat die pleurislijers voor een flinke poos gebanned worden, want als je op zo'm manier je bg's wil winnen hoor je van huis uit niet in WoW thuis. :(
Dat is gewoon een legale addon hoor. :P
http://www.curse.com/addons/wow/preform-av-enabler
Je raekt an de dinge geweun.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')