Foto is gespiegelt, maar ik heb nu al 2 gitaren, zei het later ook tegen hem, dat het niks meer word, omdat ik ook nog vakantie heb etc.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:10 schreef KaMo het volgende:
Als ik zo de andere fotos van die kerel zie, is het geen linkshandige maar gewoon een gespiegelde foto. Hij heeft ook een gretsch voor 280
[/quo[quote]Op dinsdag 24 januari 2012 17:10 schreef brother52 het volgende:
Heb zelf geen facebook, gaat hem dus niet worden.
Maar wat moet jij met een linkshandige gitaar? Daar kun j toch helemaal niets mee?
Op mp staat een leuke Ibanez SG uit '71.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:21 schreef The_Dean het volgende:
Waarom wil ik elke keer een SG, terwijl ik hem niet lang daarna weer verkoop?
Je zou zo onderhand wel moeten weten dat als ik het over een SG heb, ik eentje met P90's bedoelquote:
Absoluut en ze zien er volgens mij ook best nog wel goed uit.quote:En die Ibanez is wel cool! Leuke LP's ook. Nette prijzen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit komt wel redelijk in de buurt van mijn idee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In spoilers anders word het een hele lange post![]()
dat zou kunnen, maar ik heb de gitaar ent een half jaar, e om nu al dingen te gaan vervangen. Ik ben tot nu toe redelijk tevreden. Ookal lees ik dat het niet de beste pickups zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:11 schreef brother52 het volgende:
Is het misschien ook een idee om meteen een upgrade te doen van de pickups?
Ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Iemand nog aan het azen op iets van daan auctions?
Mag ik vragen waar je dat kapje hebt gekocht? Die voor de humbucker dan he, single cil heb ik welquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:49 schreef The_Dean het volgende:
Standaard kan best leuk zijn
Het is een idee. Andere idee is inderdaad spuiten, of een merkstift
Tenmiste de humbucker, de single coils zijn wel kapjes voor.
Heb voor de humbucker ook nog wel een zwart kapje liggen, kan je er zo overheen schuifen, krijg je zo'n EMG look. Voor de single coils heb ik ook nog wel ergens kapjes denk ik, maar dat weet ik niet zeker.
Of gewoon een andere humbucker, heb ik ook wel voor je
Aha las er weinig over hierquote:
Hij heeft geen tonepot, alleen zo'n switch om de mids te 'cutten'. Die staat alleen niet aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:50 schreef brother52 het volgende:
Klinkt alsof je je tonepot helemaal dicht hebt staan.
Geen idee, zat een keer op een gitaar, om witte humbuckers af te dekkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dat kapje hebt gekocht? Die voor de humbucker dan he, single cil heb ik wel
Laat maar, al gevonden voor 3 euro
Niet op gitaren hoor, wat andere meuk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Aha las er weinig over hier![]()
Ik ga niet bieden moet ff opletten deze maand...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |