Ik haat bijverkoopquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:50 schreef megamandy het volgende:
Oja of als ik iets uitleg, "Bij deze schoenen geeeeeeen spray gebruiken. Alleen een lotion. Heeft u thuis nog zoiets?"
"uuuh, jaja ik heb nog wel een spray thuis."
ik ook... als ik een spray wil vraag ik er wel omquote:
Dat 16-jarige sletje doet toch alleen maar haar werk?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:50 schreef Moeraskat het volgende:
16 jarige sletjes die mijn ID willen zien voor sigaretten. Ik ben 23![]()
en dan van die stadsmoeders met geblondeerd haar, die dan durven te zeggen.. oohhh 1988 mijn dochter is 15 en ziet er ouder uit dan jij
BEDANKT ..
Ah ik toon ook nog steeds mijn id als ze er om vragen. Dat vind ik niet zo'n probleem. Zij moeten ook hun werk doen en tegenwoordig zie ik sommigen 12-jarigen ook voor 18-jarigen aan... Hoe ze zich kleden/gedragen etc...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:50 schreef Moeraskat het volgende:
en dan van die stadsmoeders met geblondeerd haar, die dan durven te zeggen.. oohhh 1988 mijn dochter is 15 en ziet er ouder uit dan jij
BEDANKT ..
Dat jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook... als ik een spray wil vraag ik er wel om
Ik vroeg laatst een ID aan iemand van 32quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:50 schreef Moeraskat het volgende:
BEDANKT ..
nee tot 21quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat 16-jarige sletje doet toch alleen maar haar werk?
Ooh persoonlijk boeit het mij echt geen flikker of iemand een spray koopt of wat dan ook. Maar bij sommige schoenen moet je gewoon opletten. Of schoenen die van kunstmateriaal gemaakt izjn bijvoorbeeld, heel veel mensen denken nog altijd dat ze leren schoenen aan het kopen zijn. Ga je op zo een schoen een leerspray gebruiken krijg je allemaal vlekken eropquote:
ja, maar ik kom daar dus regelmatig he. als ik nou ergens kom waar ik nog nooit ben geweest..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:52 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst een ID aan iemand van 32had ze er maar ouder uit moeten zien
Nja kan ik niet helpen, maar als ze er jonger uitzien dan 20 moet ik het ECHT vragen
eensquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh persoonlijk boeit het mij echt geen flikker of iemand een spray koopt of wat dan ook. Maar bij sommige schoenen moet je gewoon opletten. Of schoenen die van kunstmateriaal gemaakt izjn bijvoorbeeld, heel veel mensen denken nog altijd dat ze leren schoenen aan het kopen zijn. Ga je op zo een schoen een leerspray gebruiken krijg je allemaal vlekken erop![]()
Maja als ze niet luisterenDan niet he
Tja, ik vind het verschil tussen 21 en 23 niet zo groot. En om de leeftijd vast te stellen moet je nu eenmaal je ID laten zien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee tot 21
dat is voor de twijfel zeggen ze... dus bij mij twijfelen ze of ik wel 16 of 21 ben.. fijn
maar dan ga je niet de klant extra beledigen lijkt me ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:52 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst een ID aan iemand van 32had ze er maar ouder uit moeten zien
Nja kan ik niet helpen, maar als ze er jonger uitzien dan 20 moet ik het ECHT vragen
Hoezo extra beledigen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar dan ga je niet de klant extra beledigen lijkt me ?
ik vind als ik daar alle weken bij dezelfde persoon kom, al jaren.. dat ze dat nu best mag weten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tja, ik vind het verschil tussen 21 en 23 niet zo groot. En om de leeftijd vast te stellen moet je nu eenmaal je ID laten zien.
' mijn dochter is 15 en ziet er nog ouder uit dan jij 'quote:
Moeten ze toch vragen tegenwoordig?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:55 schreef megamandy het volgende:
Toen ik een keer een fles drinken bij de sigaretten van mijn vriend legde moest ik ook mijn ID laten zien terwijl hij betaalde
echt?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:55 schreef megamandy het volgende:
Toen ik een keer een fles drinken bij de sigaretten van mijn vriend legde moest ik ook mijn ID laten zien terwijl hij betaalde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |