abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:26:21 #226
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107608308
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 17:04 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Ik ben net in Hoorn geweest, maar wat een klotewinkel is dat zeg. Ik had gebeld of ze de jas die ik wilde in L/M hadden, en ze zeiden dat dit dik in orde was. (Zoals hun site ook aangaf http://www.vandenbergsurf(...)t&Itemid=29&vmcchk=1) Maar toen ik daar aankwam bleek dit helemaal niet waar te zijn want ze hadden zich vergist tussen Small en Medium. Ben ik dus godverdomme vanuit Leiden met mijn pa 1 uur op en neer gereden naar f*king Hoorn.

|:(
Dat is kak...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107608986
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Jammer genoeg al afgelopen :(
Hoewel de Beatstakes wel aardig zijn :)
Was weer leuk om te zien Seppe Smits was ook goed bezig alleen ging het niet helemaal zo als hij wilde tijdens de finale mja 2e plek is ook top voor iemand uit een land zonder echte bergen.
Die Beatsteaks is wel lekker als achtergrondgeluid zo :)
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  zondag 5 februari 2012 @ 20:15:00 #228
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107644399
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Was weer leuk om te zien Seppe Smits was ook goed bezig alleen ging het niet helemaal zo als hij wilde tijdens de finale mja 2e plek is ook top voor iemand uit een land zonder echte bergen.
Die Beatsteaks is wel lekker als achtergrondgeluid zo :)
Seppe is wel aardig sick bezig. Al een hele tijd eigenlijk :)

(btw waar is onze raven snowboards vriend?)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 5 februari 2012 @ 20:18:42 #229
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107644634
Btw er moeten even wat webshops uit de OP gehaald worden. Meer dan de helft bestaat niet meer...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107645139
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:18 schreef Komakie het volgende:
Btw er moeten even wat webshops uit de OP gehaald worden. Meer dan de helft bestaat niet meer...
Ik kan de OP nu niet meer aanpassen...

Burton jas uiteindelijk besteld op hun eigen site. Was nog goedkoper dan in Hoorn. :') (157,- euro vs 199,- euro) Nu nog ff een broek regelen. En dan ben ik klaar. Best chill om zo snel te groeien. Allemaal nieuwe spullen. :9
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  zondag 5 februari 2012 @ 20:46:29 #231
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107646252
De OP moet denk ik in het algemeen even aangepast worden (het sjabloon bedoel ik)

Enne je hoeft niet te groeien om nieuwe spullen te kopen hoor :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107646638
Zo! De set-up van dit jaar compleet (nu nog een klein maandje wachten...)!

Wil ik zelf gaan waxen, ik heb alles aangeschaft, maar nog geen strijkijzer... Ik begreep dat je een ouderwets reisstrijkijzer (zonder gaatjes in het ijzer) hiervoor kan gebruiken. Ik neem aan dat je dan op de laagste stand kan gaan waxen (zolang het niet gaat roken, toch?)

pi_107646821
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:46 schreef Komakie het volgende:
De OP moet denk ik in het algemeen even aangepast worden (het sjabloon bedoel ik)

Enne je hoeft niet te groeien om nieuwe spullen te kopen hoor :P
Weet ik wel, maar ik ben gegroeid en ik kan er zelf niks aan doen. Ouders financieren het dus omdat ik wel nieuwe spullen moet. :P
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  zondag 5 februari 2012 @ 21:22:54 #234
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_107648495
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:52 schreef Jurroenur het volgende:
Zo! De set-up van dit jaar compleet (nu nog een klein maandje wachten...)!

Wil ik zelf gaan waxen, ik heb alles aangeschaft, maar nog geen strijkijzer... Ik begreep dat je een ouderwets reisstrijkijzer (zonder gaatjes in het ijzer) hiervoor kan gebruiken. Ik neem aan dat je dan op de laagste stand kan gaan waxen (zolang het niet gaat roken, toch?)

[ afbeelding ]
Mooi boardje :)

Als je een strijkijzer gaat kopen zou ik er een zoeken zonder gaatjes, maar ikzelf heb er een met gaatjes en dat gaat prima. Ik zet hem steeds heter tot het gaat roken, dan een tikje terug. Hij staat tussen synthetisch en wol in.
If you can't beat them, join them.
  zondag 5 februari 2012 @ 22:19:30 #235
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_107652839
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:52 schreef Jurroenur het volgende:
Zo! De set-up van dit jaar compleet (nu nog een klein maandje wachten...)!

Wil ik zelf gaan waxen, ik heb alles aangeschaft, maar nog geen strijkijzer... Ik begreep dat je een ouderwets reisstrijkijzer (zonder gaatjes in het ijzer) hiervoor kan gebruiken. Ik neem aan dat je dan op de laagste stand kan gaan waxen (zolang het niet gaat roken, toch?)

[ afbeelding ]
Chille setup, mooie Jam _O_

Reiststrijkijzer kan, gebruik ik ook(eentje van 8 euro met gaatjes), zolang het niet rookt zit je goed.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 5 februari 2012 @ 23:16:55 #236
117107 MarcoD
.........
pi_107655692
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:46 schreef Komakie het volgende:
De OP moet denk ik in het algemeen even aangepast worden (het sjabloon bedoel ik)

Enne je hoeft niet te groeien om nieuwe spullen te kopen hoor :P
Die heb ik aangepast (al een tijd terug) maar door dat nieuwe topic gebeuren waarbij de oude OP mee wordt genomen als je een nieuw topic aanmaakt wordt deze elke keer niet meegenomen. De aangepaste OP staat gewoon op die link onderaan de OP.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  maandag 6 februari 2012 @ 00:22:36 #237
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107658280
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:16 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Die heb ik aangepast (al een tijd terug) maar door dat nieuwe topic gebeuren waarbij de oude OP mee wordt genomen als je een nieuw topic aanmaakt wordt deze elke keer niet meegenomen. De aangepaste OP staat gewoon op die link onderaan de OP.
Hmmm ok. Dan moeten we dus bij de volgende het gelijk aanpassen en dan wordt in het topic dat daar op volgt alles gewoon overgenomen?

Ofzo :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107658357
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hmmm ok. Dan moeten we dus bij de volgende het gelijk aanpassen en dan wordt in het topic dat daar op volgt alles gewoon overgenomen?

Ofzo :?
Jup :Y
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_107663698
Dat is inderdaad het idee ja :) !
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  maandag 6 februari 2012 @ 12:46:12 #240
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107669379
Leipe shit ouwe :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 6 februari 2012 @ 12:47:23 #241
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107669409
Damn ik heb nog steeds een beetje afkick verschijnselen van de ISPO.
Met wintersport werken is zo veel beter dan op kantoor.
Volgens mij is het ook gewoon normaal om over alles te zeiken als je op kantoor werkt. Overal waar ik kom is dat zo :')

Of misschien ligt het wel aan mij :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107677244
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:47 schreef Komakie het volgende:
Damn ik heb nog steeds een beetje afkick verschijnselen van de ISPO.
Met wintersport werken is zo veel beter dan op kantoor.
Volgens mij is het ook gewoon normaal om over alles te zeiken als je op kantoor werkt. Overal waar ik kom is dat zo :')

Of misschien ligt het wel aan mij :P
Je krijgt waarschijnlijk beter betaald op kantoor? Anders zou je ervoor kunnen kiezen om het hele winterseizoen in Oostenrijk te werken. En de rest van het jaar gewoon op kantoor! :P
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  maandag 6 februari 2012 @ 16:40:30 #243
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107678399
Irian van Helfteren heeft een big mountain wedstrijd gewonnen in Hochfügen :)

Voor zijn run check:
http://www.youtube.com/playlist?list=PL0B1132ADCD44C2C6
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107681556
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:40 schreef Komakie het volgende:
Irian van Helfteren heeft een big mountain wedstrijd gewonnen in Hochfügen :)

Voor zijn run check:
http://www.youtube.com/playlist?list=PL0B1132ADCD44C2C6
Topprestatie! Hij heeft nu nog één goede resultaat nodig en dan zou hij als eerste Nederlander in de FWT mee mogen doen :o .

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:47 schreef Komakie het volgende:
Damn ik heb nog steeds een beetje afkick verschijnselen van de ISPO.
Met wintersport werken is zo veel beter dan op kantoor.
Volgens mij is het ook gewoon normaal om over alles te zeiken als je op kantoor werkt. Overal waar ik kom is dat zo :')

Of misschien ligt het wel aan mij :P
Bij de meeste banen lopen de meeste mensen inderdaad gewoon te zeiken. Werk zoeken dat je wel leuk vindt zou kunnen helpen daartegen maar vaak lastig om te vinden }:| ?

Hier Travis Rice met Union bindingen ^) :


[ Bericht 7% gewijzigd door MarcoD op 06-02-2012 18:19:56 ]
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  maandag 6 februari 2012 @ 19:24:29 #245
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107685272
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:57 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Topprestatie! Hij heeft nu nog één goede resultaat nodig en dan zou hij als eerste Nederlander in de FWT mee mogen doen :o .
Klopt :D

Hij zit ook bij de Gnarlberg Steinbocks. Grappig genoeg zit een snowboardmaatje van mij van vroeger daar ook bij. Christian Schnabel. Die zat tijdens mijn eerste seizoen als snowboardleraar ook bij onze snowboardschool. Echt ziek als je ziet hoe die gasten tegenwoordig boarden _O_

quote:
[..]

Bij de meeste banen lopen de meeste mensen inderdaad gewoon te zeiken. Werk zoeken dat je wel leuk vindt zou kunnen helpen daartegen maar vaak lastig om te vinden }:| ?

Hier Travis Rice met Union bindingen ^) :
[ afbeelding ]
Het is niet alsof de baantjes voor het oprapen liggen. Zeker niet op het moment. Je moet al blij zijn als je wat kan krijgen. Het is gewoon rustig afwachten en kijken wat er verder te halen valt.

Enne Travis + Union _O_
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107686623
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:24 schreef Komakie het volgende:

[..]

Klopt :D

Hij zit ook bij de Gnarlberg Steinbocks. Grappig genoeg zit een snowboardmaatje van mij van vroeger daar ook bij. Christian Schnabel. Die zat tijdens mijn eerste seizoen als snowboardleraar ook bij onze snowboardschool. Echt ziek als je ziet hoe die gasten tegenwoordig boarden _O_

[..]

Het is niet alsof de baantjes voor het oprapen liggen. Zeker niet op het moment. Je moet al blij zijn als je wat kan krijgen. Het is gewoon rustig afwachten en kijken wat er verder te halen valt.

Enne Travis + Union _O_
Zeker respect voor die gasten! Meeste zou ik zelf denk niet snel doen allemaal veel te steil -O-

Dat is het probleem dat je momenteel inderdaad niet zo snel iets vind wat leuk is, dus dan maar iets anders.. zolang het je niet helemaal doodongelukkig maakt valt het er nog wel mee te leven toch :D .
Ben zelf nu hard op zoek naar een (ander) bijbaantje schiet alleen nog niet echt op, kom heel veel werk tegen wat ik zou kunnen doen en opzicht best leuk lijkt maar dat is allemaal full-time of minimaal 3 dagen in de week -O- en daar heb ik naast m'n studie gewoon geen tijd voor ;( .
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  maandag 6 februari 2012 @ 20:49:14 #247
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107690038
Over het algemeen vind ik stijl niet zo'n probleem, maar die gasten doen het wel gewoon een heel lang stijl stuk en tussendoor maken ze ook nog even wat sprongetjes. Dat is gewoon bizar :D

Ik zit nog steeds op een filmpje te wachten van een vriend van mij waar ik een heel klein stukje in zit (5 bochten ofzo, maar toch :P )
Volgens mij is dat voor het eerst dat ik fatsoenlijk op film sta :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107704987
Het hangt natuurlijk ook af van hoe steil iets is en wat de sneeuwcondities er zijn, als er een laag vers op ligt dan vind ik het ook niet zo'n probleem maar ik heb liever wel iets van grip en niet dat als je een fout maakt dat je meteen honderd meter naar beneden glij zonder dat je daar iets tegen kan doen..
Ik heb in ieder geval niet het niveau dat ik graag wanden van 55 graden rij, ik vind 35 al vrij veel :+ (wel super met heup diepe poeder _O_ )


Hier een teaser van Red Bull Supernatural (31 maart :'( het volledige verslag):
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:06:48 #249
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107706653
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:00 schreef MarcoD het volgende:
Het hangt natuurlijk ook af van hoe steil iets is en wat de sneeuwcondities er zijn, als er een laag vers op ligt dan vind ik het ook niet zo'n probleem maar ik heb liever wel iets van grip en niet dat als je een fout maakt dat je meteen honderd meter naar beneden glij zonder dat je daar iets tegen kan doen..
Ik heb in ieder geval niet het niveau dat ik graag wanden van 55 graden rij, ik vind 35 al vrij veel :+ (wel super met heup diepe poeder _O_ )

Hier een teaser van Red Bull Supernatural (31 maart :'( het volledige verslag):
55 graden begint het echte leven pas echt :P
35 is ook prima met lekker veel sneeuw hoor, maar wat stijler is met veel sneeuw nog veel lekkerder :9~

Btw in dat filmpje misschien een grappig weetje.
In het begin van dat filmpje zie je een pistebully met een bak achterop omhoog rijden. In Canada/Amerika is dit een goedkoper alternatief voor een helicopter. Daarom heet het ook "heliskiing for the poor". :D

Btw. Een paar dagen geleden was er ook al een wedstrijd op die baan. Geen idee wat dat dan was, maar ik zag dat Travis Rice gewonnen heeft.

[ Bericht 10% gewijzigd door Komakie op 07-02-2012 11:30:56 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107710554
.

[ Bericht 93% gewijzigd door detennismaster op 07-02-2012 13:16:14 ]
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')