twitter:wijnand3fm twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 01:12:46Vrouw bevalt op bijrijdersstoel. Schiet mij maar lek... http://t.co/mnL7NkWF #3FM reageer retweet
Hoeft van mij niet zo, vind er niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:16 schreef FZN05 het volgende:
Ting Tings - Hang It Up is gisteren (maandag) 5x gedraaid...
Zou het megahit worden?
Geen idee, van mij hoeft het nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:16 schreef FZN05 het volgende:
Ting Tings - Hang It Up is gisteren (maandag) 5x gedraaid...
Zou het megahit worden?
2,5 a 3 heb je al vrijstaand.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:38 schreef CindieY het volgende:
Voor een tonnetje of 4 heb je best een ruim huis in 't noorden
Met wie?quote:
Daarmee red je het hier niet meer. Over de grens kan je met datzelfde geld heel wat meer kopen, veel mensen kiezen daarvoor, stikt van de Nederlandse kentekens daarquote:
Specificeer 'hier'?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarmee red je het hier niet meer. Over de grens kan je met datzelfde geld heel wat meer kopen, veel mensen kiezen daarvoor, stikt van de Nederlandse kentekens daar
Ah, je had het al gevonden... Die hoek waar Hole woont, is idd vrij goedkoop, net als NO-Groningenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:49 schreef CindieY het volgende:
Ik zit es wat te funda'en op eigen woonplaats, die van hole en die van minthy, maar hole, allejezus, nooit geweten dat het daar zó goedkoop was.
Toch, wat je daar kan krijgen, kan je niet zomaar krijgen in het ouderlijk dorp. Lekker cryptisch praten zo trouwensquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, je had het al gevonden... Die hoek waar Hole woont, is idd vrij goedkoop, net als NO-Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |