die home cinema heeft vast tulp ingangen en de TV een scart, je hebt dan alleen een omvormertje nodig. En de decoder heeft vaak ook genoeg uitgangen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Philips setje staan. En Philips wil alleen samen met Philips
Oh, dat zal best. We hebben er 4 jaar geleden eens naar gekeken en wat ik zei, ik wacht wel tot ik iets anders heb gevonden. Ik moet ergens in de top 10 staan als ik ergens op reageer, dus ik breng dat extra geduld nog wel opquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die home cinema heeft vast tulp ingangen en de TV een scart, je hebt dan alleen een omvormertje nodig. En de decoder heeft vaak ook genoeg uitgangen.
Ik heb een Samsung TV en een Samsung HTS, werkt perfect met elkaar. Gewoon TV kijken met geluid via de speakersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Philips setje staan. En Philips wil alleen samen met Philips
Samsungquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb een Samsung TV en een Samsung HTS, werkt perfect met elkaar. Gewoon TV kijken met geluid via de speakers.
Samsungquote:
twitter:wijnand3fm twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 01:12:46Vrouw bevalt op bijrijdersstoel. Schiet mij maar lek... http://t.co/mnL7NkWF #3FM reageer retweet
Hoeft van mij niet zo, vind er niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:16 schreef FZN05 het volgende:
Ting Tings - Hang It Up is gisteren (maandag) 5x gedraaid...
Zou het megahit worden?
Geen idee, van mij hoeft het nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:16 schreef FZN05 het volgende:
Ting Tings - Hang It Up is gisteren (maandag) 5x gedraaid...
Zou het megahit worden?
2,5 a 3 heb je al vrijstaand.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:38 schreef CindieY het volgende:
Voor een tonnetje of 4 heb je best een ruim huis in 't noorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |