SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind van wel, al zal ik dat overdag niet zo snel roepen... Dan ga ik met pek en veren de brandstapel op
quote:
Strak plan!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
We doen het gewoon, want we zijn al zeker met z'n 3en.
Mijn laatste is ergens tijdens SR, is dus weer hoognodigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:53 schreef CindieY het volgende:
TT
En minthy, wat is dit nu, zomaar 2 topics op rij![]()
Ja, nu wordt het eng, hè??quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:53 schreef CindieY het volgende:
TT
En minthy, wat is dit nu, zomaar 2 topics op rij![]()
Jij hebt andere prioriteiten, dus het is je vergevenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn laatste is ergens tijdens SR, is dus weer hoognodig
Twee afstandsbedieningen naast elkaar werkt ook primaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
Radio weer uit, tv weer aan. Handig, zo'n digitaal kastje
Dat is nu weer helemaal goed, dus ik heb alle tijd weerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij hebt andere prioriteiten, dus het is je vergeven
Toch onhandiger dan gewoon lles in eenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Twee afstandsbedieningen naast elkaar werkt ook prima
Batterijen waren elke keer op en ik vergat ze te halen... Das nu met 1 afstandsbediening handigerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Twee afstandsbedieningen naast elkaar werkt ook prima
Ik bedoelde niets specifieks hoor, meer dat je een relatie hebtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is nu weer helemaal goed, dus ik heb alle tijd weer
Dat wel. Kan ook wel radio luisteren via digitaal, maar dan gaat 't geluid via de tv en das niet veel soeps in vergelijking met m'n setquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toch onhandiger dan gewoon lles in een.
Verkeerd aangesloten ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat wel. Kan ook wel radio luisteren via digitaal, maar dan gaat 't geluid via de tv en das niet veel soeps in vergelijking met m'n set
Helemaal mee eens, maar uit gemak heb ik altijd de tv aan... En om ruzie met de buren te voorkomen, de woofer dreunt nogalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat wel. Kan ook wel radio luisteren via digitaal, maar dan gaat 't geluid via de tv en das niet veel soeps in vergelijking met m'n set
Nee, home cinema set bedoel ik. Die kan niet op de tv worden aangesloten. Ooit, als ik een huisje heb gevonden enzo, ga ik er wellicht wel naar kijkenquote:
Hehe ik heb het zelfde. Ik heb een apple tv, maar kan die niet via mijn "home cinema" afspelen, maar alleen via de tvquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, home cinema set bedoel ik. Die kan niet op de tv worden aangesloten. Ooit, als ik een huisje heb gevonden enzo, ga ik er wellicht wel naar kijken
Was 't iets met een wit busje?quote:
twitter:wijnand3fm twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 01:00:16HEEFT IEMAND DAT WITTE BUSJE GEZIEN?!?!?! #3FM reageer retweet
Philips setje staan. En Philips wil alleen samen met Philipsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe ik heb het zelfde. Ik heb een apple tv, maar kan die niet via mijn "home cinema" afspelen, maar alleen via de tv.
Geen idee, ging over Belgie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Was 't iets met een wit busje?twitter:wijnand3fm twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 01:00:16HEEFT IEMAND DAT WITTE BUSJE GEZIEN?!?!?! #3FM reageer retweet
Dat zelfde geld helaas ook voor jvcquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Philips setje staan. En Philips wil alleen samen met Philips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |