Ik durf niet meer te postenquote:
bel de burenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo.
De rookmelder heeft nieuwe batterijen nodig dus hij piept maar ik ben te lui om op te staan. Halp
KILL IT WITH FIRE!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo.
De rookmelder heeft nieuwe batterijen nodig dus hij piept maar ik ben te lui om op te staan. Halp
Goeden matigen garp.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
KILL IT WITH FIRE!
(HAHA, EEN ROOKMELDER DOOD VERMOORDEN MET VUUR, WAT EEN GOEDE GARP EINZ!)
bestaat dat dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:12 schreef Dwyn het volgende:
Mensen die zich niet aan de supermarktetiquette houden
Terugpiepenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo.
Goeie!quote:
Wat versta je onder supermarkt etiquette dan?quote:
Nou algemene beleefdheid dan. Mensen die achter je in de rij staan en hun spullen maar vast op de band gooien terwijl jij nog met je mandje in de handen staat omdat de eerste in de rij nog bezig is met uitladen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wat versta je onder supermarkt etiquette dan?
Oh dat is hier heul vaak.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nou algemene beleefdheid dan. Mensen die achter je in de rij staan en hun spullen maar vast op de band gooien terwijl jij nog met je mandje in de handen staat omdat de eerste in de rij nog bezig is met uitladen.![]()
En ik zei er wat van maar ze snapte niet waarom ik er een probleem van maakte.
Of als je met een mandje met 3 dingen staat, komt er een kerel langs met een tray bier 'Ja ik mag wel even voor he meissie hehehh'quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nou algemene beleefdheid dan. Mensen die achter je in de rij staan en hun spullen maar vast op de band gooien terwijl jij nog met je mandje in de handen staat omdat de eerste in de rij nog bezig is met uitladen.![]()
En ik zei er wat van maar ze snapte niet waarom ik er een probleem van maakte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Of ik spreek ze gewoon aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh dat is hier heul vaak.
Gewoon die boodschappe naar achteren schuiven
tegen je hielenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:37 schreef Dwyn het volgende:
Mensen die tegen je aanrijden met de kar en het niet door hebben.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:37 schreef BGTes het volgende:
Of mensen die denken dat hoe dichter je op degene voor je staat, hoe eerder je aan de beurt bentAfstand houden als iemand aan het pinnen is ook moeilijk trouwens
oooh, ik blijf als ik wil pinnen mensen gewoon zo lang uitdrukkingsloos aanstaren totdat ze achteruit gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is zo leuk
Knoei
Oh ja ik vergeet wel eens dat dat ook kanquote:
Hahahquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ja ik vergeet wel eens dat dat ook kan
Hier wonen alleen maar buitenlanders dus heeft geen zin hier
Of als ze hun karretje midden in het gangpad zetten en dan weglopen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Of mensen die naast elkaar in een gangpad met karretjes naast elkaar gaan staan te praten zodat ik er niet meer langs kan
oh, wat een enķrme ergernis is dat!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Of mensen die naast elkaar in een gangpad met karretjes naast elkaar gaan staan te praten zodat ik er niet meer langs kan
Ik zeg meestal 'zou ik meer dan een halve vierkante meter ruimte mogen hebben om mijn pincode in te typen?'quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
oooh, ik blijf als ik wil pinnen mensen gewoon zo lang uitdrukkingsloos aanstaren totdat ze achteruit gaandat is zo leuk
en je dan vuil aankijken als jij dat karretje een beleefde zwieper geeftquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Of als ze hun karretje midden in het gangpad zetten en dan weglopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |