Hoeveel nagellak heb je?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:43 schreef Moeraskat het volgende:
ik word gepestdus ik kom hier nagellak snuiven met liefde voor nagellak en al zn vriendjes
wel nagellak op dode nagelsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:43 schreef Moeraskat het volgende:
ik word gepestdus ik kom hier nagellak snuiven met liefde voor nagellak en al zn vriendjes
nouquote:
waarom groeien ze danquote:
Automagisch groeiende nagels.quote:
En yay!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Kom maar op
(Ik had trouwens een 8 voor fonetiek)
Is een goeden woord.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Automagisch is mijn nieuwen lievelingswoord
mijne is: lievelingswoordquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Automagisch is mijn nieuwen lievelingswoord
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben dus even weg dadaggg
Lief zijn voor MK
Je noemt me apartquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat zit schuw op een stoel naar allerlei onbekende mensen en joysa te kijken
jij bent niet eng en onbekendtdtdtquote:
Ook een goeden lievelingswoord.quote:
ja hoi. Ik ben wel engquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij bent niet eng en onbekendtdtdt
fobowaardigquote:
doe me geen pijnquote:
* Moeraskat steekt hand uitquote:
WOAH al de 2e vandaag die me in zn fobo zetquote:
quote:geregistreerd op: donderdag 15 september 2011 @ 18:03
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 20735 (gemiddeld 159 per dag)
Ik ook!quote:
Haiquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat steekt hand uithai
oh voedertijd
Ik durf niet meer te postenquote:
bel de burenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo.
De rookmelder heeft nieuwe batterijen nodig dus hij piept maar ik ben te lui om op te staan. Halp
KILL IT WITH FIRE!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo.
De rookmelder heeft nieuwe batterijen nodig dus hij piept maar ik ben te lui om op te staan. Halp
Goeden matigen garp.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
KILL IT WITH FIRE!
(HAHA, EEN ROOKMELDER DOOD VERMOORDEN MET VUUR, WAT EEN GOEDE GARP EINZ!)
bestaat dat dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:12 schreef Dwyn het volgende:
Mensen die zich niet aan de supermarktetiquette houden
Terugpiepenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo.
Goeie!quote:
Wat versta je onder supermarkt etiquette dan?quote:
Nou algemene beleefdheid dan. Mensen die achter je in de rij staan en hun spullen maar vast op de band gooien terwijl jij nog met je mandje in de handen staat omdat de eerste in de rij nog bezig is met uitladen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wat versta je onder supermarkt etiquette dan?
Oh dat is hier heul vaak.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nou algemene beleefdheid dan. Mensen die achter je in de rij staan en hun spullen maar vast op de band gooien terwijl jij nog met je mandje in de handen staat omdat de eerste in de rij nog bezig is met uitladen.![]()
En ik zei er wat van maar ze snapte niet waarom ik er een probleem van maakte.
Of als je met een mandje met 3 dingen staat, komt er een kerel langs met een tray bier 'Ja ik mag wel even voor he meissie hehehh'quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nou algemene beleefdheid dan. Mensen die achter je in de rij staan en hun spullen maar vast op de band gooien terwijl jij nog met je mandje in de handen staat omdat de eerste in de rij nog bezig is met uitladen.![]()
En ik zei er wat van maar ze snapte niet waarom ik er een probleem van maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |