Fijn voor je.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik krijg altijd heel veel rust en duidelijkheid als ik daarheen bel
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Fijn voor je.
Ik ga slapen, morgen de wekker zetten en dan dingen afronden.
Truste!
order ALL the boxes!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
naast de glossybox en de trulyyoursbox nu ook binnenkort:
www.beautybox.nl
En welke moeten we nou nemen?
GEENquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
naast de glossybox en de trulyyoursbox nu ook binnenkort:
www.beautybox.nl
En welke moeten we nou nemen?
Omdat die beautybox waarschijnlijk hetzelfde bedrijf is als die andere box van 12.50.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
en waarom allemaal hetzelfde concept?
En dan wat overblijft van de ene een paar maanden later in de ander stoppenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
ja idd, dus gewoon dubbel geld kloppen van meiden die al die boxen willen?
boh, ik krijg maandag pas geldquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stufi binnen, SPEND ALLLLL THE MONEEEYYYY
Mijn mama kreeg dr salaris pas net ná kerstmis, dat is pas lulligquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind van 22 dec tot 30 januari net te lang op 1 salaris. Then again hebben we toch gespaard, we hebben nog saldo en we hebben er ook kerst en oud en nieuw mee bekostigd, in dat licht is het best positief
komende maand dus meer sparen
ja ligt er aan, ik krijg het altijd op de 1 na laatste dag van de maand, dus dan is 22 december wel heel vroegquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn mama kreeg dr salaris pas net ná kerstmis, dat is pas lullig
Naja eerst zeiden ze dat ht voor kerst kwam, en toen weer niet. Was vorig jaar wel zo namelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ligt er aan, ik krijg het altijd op de 1 na laatste dag van de maand, dus dan is 22 december wel heel vroegzolang je weet wanneer het komt maakt het niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsja gezien mijn financiele situatie laat ik ze maar uitbetalen. Die 40 uur hoef ik er ook niet bij te hebben dus die ook maar uitbetalen.
Geeft weer wat ademruimte en wat moet ik in godesnaam met al die vrije dagen?
Oh alvast maar wat weken vrij inplannen dan...Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:51 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hebben zo'n vaag mailtje gehad van de directie....En hoeveel dagen heb je normaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsja gezien mijn financiele situatie laat ik ze maar uitbetalen. Die 40 uur hoef ik er ook niet bij te hebben dus die ook maar uitbetalen.
Oh alvast maar wat weken vrij inplannen dan...
Wij mogen er ook een aantal meenemen; maar wij zijn dan ook een klein bedrijf dus dat gaat wat makkelijker.. en we hebben maar 25 dagen; dus die heb ik normaal altijd wel op gemaakt in een jaar
Ik heb nu 41u aan overuren die ik dit jaar vrij pak ivm huwelijksreis ook...
En whao druk!! Dus wat doe ik hier !![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:51 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hebben zo'n vaag mailtje gehad van de directie....ze kunnen je niet wettelijk verplichten om alles op te nemen, dus wanne bullcrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsja gezien mijn financiele situatie laat ik ze maar uitbetalen. Die 40 uur hoef ik er ook niet bij te hebben dus die ook maar uitbetalen.
Oh alvast maar wat weken vrij inplannen dan...
disclaimer
ja? Wat maf.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er is wel wat gewijzigd in de wet geloof ik hoor
http://www.elsevierfiscaa(...)iewetgeving-per-2012quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja? Wat maf.
Anyway, bij ons is het dus net andersom... wij mogen 40 uur laten uitbetalen maximaal en de rest gaat automagisch mee naar volgend jaar. Niet dat ik ooit iets overhou, maar goed
Maar alle opgebouwde vakantie uren voor 2012 opgebouwd mag je nog gewoon meenemen naar het volgende jaar dus uren voor 2012 gewoon mee naar 2012.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
http://www.elsevierfiscaa(...)iewetgeving-per-2012
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
http://www.elsevierfiscaa(...)iewetgeving-per-2012
en:quote:Extra vakantiedagen vallen buiten de nieuwe regeling. Voor deze dagen blijft een verjaringstermijn van vijf jaar gelden.
Ergo, de baas van Puckzzz praat een beetje onzinquote:Tussen 2012 en 2017 zijn er drie soorten vakantiedagen. De dagen opgebouwd voor 2012 (vervaltermijn maximaal 5 jaar), wettelijk minimum aantal vakantiedagen (vervaltermijn 6 maanden), en bovenwettelijke vakantiedagen (5 jaar)
We hebben 25 dagen en 12 Roostervrije. 37 in totaal dus waarvan een aantal al vaststaan (een week met carnaval enzo) Dat krijg ik nooit op manquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En hoeveel dagen heb je normaal?
Wij mogen er ook een aantal meenemen; maar wij zijn dan ook een klein bedrijf dus dat gaat wat makkelijker.. en we hebben maar 25 dagen; dus die heb ik normaal altijd wel op gemaakt in een jaar
Ik heb nu 41u aan overuren die ik dit jaar vrij pak ivm huwelijksreis ook...
En whao druk!! Dus wat doe ik hier !![]()
Dan mag je wettelijk 17 dagen per jaar vijf jaar meenemenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
We hebben 25 dagen en 12 Roostervrije. 37 in totaal dus waarvan een aantal al vaststaan (een week met carnaval enzo) Dat krijg ik nooit op man
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
We hebben 25 dagen en 12 Roostervrije. 37 in totaal dus waarvan een aantal al vaststaan (een week met carnaval enzo) Dat krijg ik nooit op man
Ik haat jullie allemaalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb lekk0r 13 extra dagen gekocht, dus dit jaar 38 dagen
Dat vind ik ook wel heel erg lang hoor. Gelukkig is het hier altijd rond de 24ste.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind van 22 dec tot 30 januari net te lang op 1 salaris.
Maar?? Dat is echt niet heel weinig hoor. Ik heb er 16, omgerekend is dat 20 voor een full time medewerker.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
.. en we hebben maar 25 dagen; dus die heb ik normaal altijd wel op gemaakt in een jaar
JA NOUquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt al het eten op die foto's is bruingeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |