quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb je het echt nodig? Weet je zeker dat je hier geld aan uit wilt geven, terwijl je spaarrekening leeg is en je al meer dan 260 lakjes hebt? Wil je dit over 2 weken nog steeds?Ik heb er al 1 gemailt en nu ga ik snel de rest wegklikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gek is dat inderdaad. Maar je was toen ook al wel 17 oid? Dus dan onthoud je sowieso wel veel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja het stomme is dat je van zulke momenten de belachelijkste details blijft onthouden. Dit was mijn eerste sterfgeval in mijn buurt eigenlijk. Heb altijd geluk gehad en alleen de oma van mijn moeder was gestorven toen ik 12 jaar werd (ook op mijn verjaardag) maar die was ergens in de 90 en was ziek dus dan is het alleen maar beter voor zo iemand.
Die dag dat het meisje was aangereden had ik ook net toevallig in de ochtend een zwarte blouse gekocht, en in die tijd kocht ik eigenlijk nooit zwarte kleding. Allemaal dingen die ik nooit zal vergeten.
denk aan mij als ze DS's, OMG's of Kaleidoscopes dubbel tegen komtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:46 schreef Mss het volgende:
Ik ga morgen een lijstje maken voor een vriendinnetje in de US met lakjes die ze als ze ze tegen komt METEEN moet kopen en opsturen.
Ja 17, bijna 18.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gek is dat inderdaad. Maar je was toen ook al wel 17 oid? Dus dan onthoud je sowieso wel veel.
Ze is niet thuis in de nagellak, en ik wil haar geen ellenlange lijst meegevenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
denk aan mij als ze DS's, OMG's of Kaleidoscopes dubbel tegen komt
Lijkt me heel heftig. Ik heb genoeg mensen verloren, maar niet veel onverwacht of door een ongeluk.quote:
Twee weken heb ik het best zwaar gehad, toen was er een klik en had ik iets van achja het is nou eenmaal gebeurd en heb ik er eigenlijk nooit meer een traan om gelaten. Met zulke dingen ben ik altijd heel dubbelzinnigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Lijkt me heel heftig. Ik heb genoeg mensen verloren, maar niet veel onverwacht of door een ongeluk.
Niet?!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze is niet thuis in de nagellak, en ik wil haar geen ellenlange lijst meegeven.
Nouja, op zich heel goed toch. Ergens moet die klik een keer gemaakt, fijn dat het bij jou na 2 weken al was.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Twee weken heb ik het best zwaar gehad, toen was er een klik en had ik iets van achja het is nou eenmaal gebeurd en heb ik er eigenlijk nooit meer een traan om gelaten. Met zulke dingen ben ik altijd heel dubbelzinnig
Het programma dat nu op Net 5 is.quote:
quote:Datingshow
Een hoopvolle vrijgezel krijgt vijf menukaarten voor zich die zijn samengesteld door potentiële dates. Op basis van deze gerechten kiest de single drie dinner dates. Gedurende drie avonden ontmoet de vrijgezel de mensen achter de driegangenmenu's bij hen thuis. De single kiest uiteindelijk welke date hij mee wil nemen voor een romantisch diner.
Mwah.quote:
Kijk jij nooit naar Astrotvquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwah.Ik vind het op zich best leuk, zeker vergeleken met wat er voor de rest op dit tijdstip uitgezonden wordt. Maar als ik zie dat het begint weet ik al dat het 1 uur 's nachts is en ik dus eigenlijk al moet slapen.
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik krijg altijd heel veel rust en duidelijkheid als ik daarheen bel
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Fijn voor je.
Ik ga slapen, morgen de wekker zetten en dan dingen afronden.
Truste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |