Waarschijnlijk ergens tegen aan gelopen of een krat spastisch vast gepakt. Ik zit altijd helemaal onder de krassen enzoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
KLAAG ZE AAN.... oh wacht we wonen niet in de USA
Een meisje die oud-klasgenoten kennen vind ik niet dichtbijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bah, een meisje dat oud-klasgenoten van mij kennen is met scooter en al onder de aanhanger van een tractor gekomen en is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.
De foto's zien er ook niet goed uit.
Dan komt zoiets opeens wel heel dichtbij...
Heb je hem wel even verteld dat laat aanbellen bij vrouwen niet zo slim is?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:37 schreef Mss het volgende:
Het was een vriend van me, kwam even gedag zeggen omdat hij zag dat het licht nog aan was.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bah, een meisje dat oud-klasgenoten van mij kennen is met scooter en al onder de aanhanger van een tractor gekomen en is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.
De foto's zien er ook niet goed uit.
Dan komt zoiets opeens wel heel dichtbij...
Is ook niet dichtbij, maar het feit dat zulk soort dingen gebeuren komt dan wel dichtbij. Het had iedereen op een scooter kunnen gebeuren, en dat realiseer ik me niet altijd. Totdat zoiets gebeurt en dan schrik ik weer even op.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een meisje die oud-klasgenoten kennen vind ik niet dichtbij
Klinkt als de moeder van de buurvrouw van de oom van mijn overgrootmoeder oid![]()
Toch klote
Hij klopte even aan bij de achterdeur. Doen mensen hier wel vakerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heb je hem wel even verteld dat laat aanbellen bij vrouwen niet zo slim is?
Oh, dat lijkt me zo afschuwelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toen ik in mijn examenklas zat werd er bij onze school in de buurt ook iemand op een scooter aangereden door een kleine vrachtwagen. Op klop dood dat wel gelukkig. Ik had later die dag nog een herkansing en om dat voor niemand te verpesten wilde de school niet vertellen of het een bekende was die daar was aangereden.
Dus ik zo mijn herkansing maken, loop ik naar buiten en zag ik twee mensen bij wie ik in de klas had gezeten. Was het iemand uit mijn dansgroepEerst wilde ik het niet geloven, bah ik weet dat moment nog precies in mijn geheugen op te roepen, opeens zakte ik ook echt door mijn benen. En er gingen allemaal van zo een rare dingen door mijn hoofd, want dat meisje had dat jaar de "hoofdrol" bij ons stuk van de dansgroep en hoe dat nou verder moest en nog meer van zulke dingen.
Durfde niet meer naar huis te fietsen en heb toen mijn vader maar gebeldEcht verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |