quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:30 schreef Waaghals het volgende:
misschien struikelde die jongen wel met zijn bakje met friet, logisch dat dan de breedste van het stel het opvangt
Er zijn er die het doen enkel om te laten zien dat zij daar maling aan hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:27 schreef Waaghals het volgende:
maar ff serieus he, dik zijn en dan ook nog in het openbaar friet met mayo gaan eten...
Nee eten om je problemen weg te denken is het toonbeeld van een gezonde en volwassen geestquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:32 schreef HermanHoi het volgende:
Wat een flauwe reacties zeg, het denkniveau is niet erg hoog.
Bedenk dat het meisje misschien wel een hoop heeft meegemaakt, sommige mensen gaan dan eten, ja.
Om met mayo te gooien, erg volwassen hoor.
Zij patat eet? Dat staat nergens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Opzich wel weer apart waarom ze patat eet terwijl ze overgewicht heeft.
Dat heeft verder niks met medicijnen te maken dus mijdt dan ook zoveel mogelijk verzadigde vetten.
Had ze nog geluk dat het geen frietje oorlog wasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:32 schreef HermanHoi het volgende:
Wat een flauwe reacties zeg, het denkniveau is niet erg hoog.
Bedenk dat het meisje misschien wel een hoop heeft meegemaakt, sommige mensen gaan dan eten, ja.
Om met mayo te gooien, erg volwassen hoor.
Don't feed te trollsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:32 schreef Aliana het volgende:
[..]
Zij patat eet? Dat staat nergens.
Ze liep gewoon buiten en daar stonden wat jongen patat te eten/gooien.
Hihi, volgens mij gooiden ze al hun frietjes op dikke mensenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:32 schreef Aliana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Don't feed te trolls
... en je nichtje.
Raar he, dat niet iedereen zijn verdriet op dezelfde manier verwerkt?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee eten om je problemen weg te denken is het toonbeeld van een gezonde en volwassen geest
nu doe je ut zelf ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Don't feed te trolls
... en je nichtje.
Nee hoor, wat ik raar vind is dat iemand die fucking 100 kilo weegt niet eens na gaat denken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:34 schreef HermanHoi het volgende:
[..]
Raar he, dat niet iedereen zijn verdriet op dezelfde manier verwerkt?
OT: Ze is natuurlijk wel veel te zwaar, TS het is aan jou om dat haar laten in te zien en hier iets aan te doen.
ooh ok... dacht ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:32 schreef Aliana het volgende:
[..]
Hihi, het komt door de medicijnen en ze heeft aanleg want haar ouders zijn ook dikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee hoor, wat ik raar vind is dat iemand die fucking 100 kilo weegt niet eens na gaat denken.
Waarschijnlijk denkt die persoon juist teveel na. Denk daar zelf maar eens over naquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee hoor, wat ik raar vind is dat iemand die fucking 100 kilo weegt niet eens na gaat denken.
Ga toch weg manquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt die persoon juist teveel na. Denk daar zelf maar eens over na
Altijd van die lui die zeggen nauwelijks wat te eten en ondertussen de 2e fles cola van de dag uit de kelder halenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:36 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Hihi, het komt door de medicijnen en ze heeft aanleg want haar ouders zijn ook dik![]()
het was ook wel grappig maar eerst huilie doen en dan zelf mee doen dat vinden dikke mensen nog erger als je niey eerlijk bentquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gewoon een geintje joh. Ik meen het niet. Jullie allemaal wel.
Dat laatste klopt wel, maar wat had je anders verwacht hier?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:19 schreef betonronde het volgende:
Wat een gezeik om een beetje overgewicht, echt kinderachtig. Laat wel weer zien hoe oud de mensen hier zijn. ( lees onvolwassen gedrag )
Toen ik 109kg woog dacht ik er ook iedere dag over na hoor. Het is gewoon niet makkelijk, ook nu ik meer dan 30kg kwijt ben heb ik er nog steeds moeite mee dat ik gewoon niet kan vreten wat ik wil, wanneer ik dat wil.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ken jij veel dikke mensen, of ben jezelf dik en zweterig? Hoe weet jij nou wat dikke mensen vinden?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:37 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
het was ook wel grappig maar eerst huilie doen en dan zelf mee doen dat vinden dikke mensen nog erger als je niey eerlijk bent
Eten wat je wil kan prima, zolang het met enige mate en je genoeg beweegtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:38 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Toen ik 109kg woog dacht ik er ook iedere dag over na hoor. Het is gewoon niet makkelijk, ook nu ik meer dan 30kg kwijt ben heb ik er nog steeds moeite mee dat ik gewoon niet kan vreten wat ik wil, wanneer ik dat wil.
Maar goed, jezelf zowat laten stikken als je voorover bukt om je schoenen te strikken is ook echt niet normaal meer.
Dat heeft iedereen op aarde... niks nieuws en niks speciaals.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:38 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Toen ik 109kg woog dacht ik er ook iedere dag over na hoor. Het is gewoon niet makkelijk, ook nu ik meer dan 30kg kwijt ben heb ik er nog steeds moeite mee dat ik gewoon niet kan vreten wat ik wil, wanneer ik dat wil.
Maar goed, jezelf zowat laten stikken als je voorover bukt om je schoenen te strikken is ook echt niet normaal meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |