Iemand "redelijk stevig" en "wel zwaar" noemen terwijl ze gewoon kkdik is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:04 schreef Aliana het volgende:
Mijn nichtje is 18 en redelijk stevig. Ongeveer 1.60 en rond de 100 kilo, wel zwaar dus.
Maar ze heeft zware bottenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:07 schreef HenkieVdV het volgende:
Triest natuurlijk om iets op dikke mensen te gooien, maar ik adviseer je nichtje te gaan bewegen/sporten om af te vallen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:09 schreef killfrenzy het volgende:
Dikke mensen moeten meer belasting betalen voor alles. Net als joden, negers en moslims.
Dan is AIDS meer iets om af te vallen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar ze heeft zware botten![]()
Maar ze heeft een schildklier afwijking
Maar ze neemt medicijnen
tuurlijk is ze er niet happy mee wie wil er uit zien als een aangespoelde walrus?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:08 schreef A-ce het volgende:
Ik snap niet wat mensen zich daar mee bemoeiend... Laat je nichtje gewoon zo zijn als ze daar happy mee is...!!
klaagbaak... whats newquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:10 schreef bambino het volgende:
wow de reacties hier...
Ik wist dat fok users niet overal normaal op reageren maar damn dit is wel erg.
Het is toch sneu voor zo'n meisje dat zoiets gebeurd. Ook al was ze dik omdat ze gewoon te veel eet, wat maakt het uit?
Sommige mensen sporen gewoon niet, blijkt wel uit de meeste reacties in dit topic.
ach kom op zeg, als je de rest zo dik kweekt, moet je de huid ook maar wat aandikken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:10 schreef bambino het volgende:
wow de reacties hier...
Het is toch sneu voor zo'n meisje dat zoiets gebeurd. Ook al was ze dik omdat ze gewoon te veel eet, wat maakt het uit?
Sommige mensen sporen gewoon niet, blijkt wel uit de meeste reacties in dit topic.
[SWJ mode on]quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:10 schreef bambino het volgende:
wow de reacties hier...
Ze helpen haar door te zeggen dat het ongezond isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:10 schreef bambino het volgende:
wow de reacties hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |