Sowiesoquote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zeker, maar dan besef je pas hoe snel de tijd gaat
Klopt ja. genieten van een biertje en jij had uiteraard t lekkerste mokkel op t pleinquote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso
Anderhalf jaar geleden stonden jij, Justin en ik in Deventer te hopen op een WK-zege
Whehehehequote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt ja. genieten van een biertje en jij had uiteraard t lekkerste mokkel op t plein
Gelukkig nietquote:Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
whehehe
ik kan dr helemaal niet meer voor de geest halen... jij wel?
Zijn er foto's?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Verdrongen?
gelukkig hebben we de foto's nog nog nog
Was t maar zo'n feest. Dan kon heel ToF meegenieten wat voor lekker mokkel jij geprobeerd hebt te paalnquote:
Gast, ik wilde haar niet palenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Was t maar zo'n feest. Dan kon heel ToF meegenieten wat voor lekker mokkel jij geprobeerd hebt te paaln
hier ff flink wat regen en wind, nu hoor ik weinig meer buitenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Onweer! En niet zo'n klein beetje ook.
Hier rommelde het net flink. Nu weer rustig, maar wel keiharde regenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier ff flink wat regen en wind, nu hoor ik weinig meer buiten
laat dat maar hier op aan komen, kan ik zo lekker slapenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier rommelde het net flink. Nu weer rustig, maar wel keiharde regen
was t andersom?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, ik wilde haar niet palen
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
laat dat maar hier op aan komen, kan ik zo lekker slapen
Ja, zij wilde mijquote:Op maandag 23 januari 2012 21:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
was t andersom?
kan me t niet meer heel goed herinneren. Iets met bier
Hij post niet meer nee, maar is dat na de meet?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg, is het iemand anders ook opgevallen dat na de meet Mdrop hier niet meer post?
Volgens mij?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hij post niet meer nee, maar is dat na de meet?
Mja, zonder jou en Justin mis je toch het gingerteamquote:Op maandag 23 januari 2012 21:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
heb er niet echt op gelet, ook omdat ik er niet bij kon zijn toen
ninja editquote:Op maandag 23 januari 2012 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, zonder jou en Justin mis je toch het gingerteam
Trustenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen lieverds! Trusten
trustenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen lieverds! Trusten
Nu nog raden wie M is!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:52 schreef Redbaron het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig niet op de voorgrond en M staat er ook bij op
al knap dat je mij herkentquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt ja. genieten van een biertje en jij had uiteraard t lekkerste mokkel op t plein
Tuulk! Rood haar, bolle kop.. Kan niet missen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Tuulk! Rood haar, bolle kop.. Kan niet missen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet maar wat..
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef ReMcOrE het volgende:
Kerel van Voetbalhooligans vindt de ArenA een mooi stadion![]()
Mooie ufo dat 't isquote:Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef ReMcOrE het volgende:
Kerel van Voetbalhooligans vindt de ArenA een mooi stadion![]()
Ben je daar blij mee? Stadion lijkt net een groot legosteentje van een afstandquote:Op maandag 23 januari 2012 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik werk precies naast de euroborg whehe
hahaquote:Op maandag 23 januari 2012 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben je daar blij mee? Stadion lijkt net een groot legosteentje van een afstand
Al is het design super. De naamquote:Op maandag 23 januari 2012 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik werk precies naast de euroborg whehe
super design? ik vind 't ding er niet uit zienquote:
Dat bedoelde ik ook. Ook al was het heel mooi, de na veriekt het sowieso. Nu is het design en de naamquote:Op maandag 23 januari 2012 23:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
super design? ik vind 't ding er niet uit zien
Da's best veulquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. Ook al was het heel mooi, de na veriekt het sowieso. Nu is het design en de naam2005532x551562^556
headbangt 'ie?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het lieveHEERSCHbeestje is nog steeds aan het rondheerschen
Klinkt bekendquote:
Mogguh RooieBaronquote:
Heb je een idee?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:52 schreef rulerofdeath het volgende:
Is er trouwens al een datum bekend voor de meet?
Ola seńoritaquote:
ideeën zat. Alleen te weinig tijdquote:
Te weinig tijd om een datum te plannen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ideeën zat. Alleen te weinig tijd
Avondquote:
Druk an't werkquote:
Blehquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meuh, ben rond 7u toch nog in slaap gevallen en werd rond half 11 weer wakker, lekker brak aant wee'n sindsdien
Feestquote:
Wat he'j doan?quote:
Dat lieveHEERSCHbeestje had ook zin om te schaatsen nav die berichten over de horrorwinter en dacht van ik land op hoofd van Justin want dat ziet er vettig uit en dan kan ik lekker schaatsen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol, ik schrok me rot! Er landde iets op mijn voorhoofd en stuiterde daarna via m'n neus op m'n trui: het lieveHEERSCHbeestje
Ah, lekker met die koude buizen. Dat kun je sowieso wel voelen in de spieren dan. Of viel dat nog wel mee?quote:
Dat kun je idd best voelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ah, lekker met die koude buizen. Dat kun je sowieso wel voelen in de spieren dan. Of viel dat nog wel mee?
Kearlquote:
Hoe is het jongen?quote:
Kutquote:
nog steeds niets beter?, ik ben mooi druk!quote:
Mwa, ik vind zulke beestjes niet echt lekkerquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Yea zondag om 1 uur vliegen naar Birmingham![]()
das mooi op tijd, vanaf schiphol?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Yea zondag om 1 uur vliegen naar Birmingham![]()
Ja zondagmiddagquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
das mooi op tijd, vanaf schiphol?
Nice, t is maar ff vliegen toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja zondagmiddag
En de vrijdag erop aan het eind van de middag weer terug naar Nederland
Het is maar eventjes, maar vind t wel cool dat ik gewoon vlieg om te werkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nice, t is maar ff vliegen toch?
Mits je je gedraagt bij die soccermatch
Op een stoelquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:50 schreef ReMcOrE het volgende:
waar zit je eigenlijk precies in het stadion?
Hahaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
joh, wat een luxe; dat je je dat kan veroorloven
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Haha
Ik zit schuin achter het goal op de 1e ring.
[ afbeelding ]
Linksonder
Zeker is dat cool.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het is maar eventjes, maar vind t wel cool dat ik gewoon vlieg om te werken
En ja hehe..ik gedraag me netjes
Ja idd..en ik denk ook wel anders. Ben erg benieuwd. T lijkt me echt tof om mee te pakkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zeker is dat cool.
Zou ik ook wel willen op kosten vd baas.
Mooi plekkie ook wel in stadion. Sfeer zal ook wel stukkie mooier zijn dan hier in NL denk ik
Sfeer zat in onze Veste hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zeker is dat cool.
Zou ik ook wel willen op kosten vd baas.
Mooi plekkie ook wel in stadion. Sfeer zal ook wel stukkie mooier zijn dan hier in NL denk ik
Plopvestequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sfeer zat in onze Veste hoor
Word een beetje duur voor zomaar een wedstrijdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.wolves.talent-(...)=a3&campaign=&type=H
er zijn nog kaarten!
Denk dat t daar wel mooier is... Engels voetbalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sfeer zat in onze Veste hoor
Ł 35,50 als ik er zo ff één aanklik, is toch ¤ 42,54quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.wolves.talent-(...)=a3&campaign=&type=H
er zijn nog kaarten!
idd klopt. Het voordeel is dat ik er al vlakbij zit. En ik moet wel een hotel boeken in Birmingham. Maar voor 30 pond ben ik daar klaar mee (ja zo goedkoop!)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ł 35,50 als ik er zo ff één aanklik, is toch ¤ 42,54(zonder reis- en verblijfkosten)
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
en weet je hoe ik me dan voel, na het posten van deze toffe grappen?![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
en weet je hoe ik me dan voel, na het posten van deze toffe grappen?![]()
![]()
[ afbeelding ]
een bazen-fail lijkt het meer opquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[ [url=http ://www. muzikaallimburg.nl/wp-content/uploads/0002hy74.jpg]afbeelding[/url] ] The boss
Ellendige mobiele browser.quote:
das niet echt lang zeg maarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi allen
vanmorgen van 7 tot 10 geslapen, nu naar de tyfus met nog een hele nacht te gaan
Dus een koffie-infuus?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi allen
vanmorgen van 7 tot 10 geslapen, nu naar de tyfus met nog een hele nacht te gaan
Ik ken het. Maxinaal kapot gaan. En dan om 5 uur ben je erdoor en zit je wakker thuisquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi allen
Gewoon zuugnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja jij wel ja
ik ga maar maffen, bier met een rietje schiet niet op
Zoek jij nog werk? Een gast uit m'n ploeg vertrekt binnenkortquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ken het. Maxinaal kapot gaan. En dan om 5 uur ben je erdoor en zit je wakker thuis
Miss wel wat voor mij. Zijn er ook doorgroeimogelijkheden?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zoek jij nog werk? Een gast uit m'n ploeg vertrekt binnenkortkan wel ff informeren als je wilt
Mehh, weinig echte groeimogelijkheden, maar je kunt wel overgeplaatst en alles wordenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Miss wel wat voor mij. Zijn er ook doorgroeimogelijkheden?
Zie mezelf nl niet tot 67jr achter t stuur zitten
iig de moeite om eens te praten dan...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mehh, weinig echte groeimogelijkheden, maar je kunt wel overgeplaatst en alles worden
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:
Jow, ik moest ook maar eens slapen
ik zit nu nog een poos goed in de ict. Niet super verdienen of doorgroeien maar goed op mijn cv dus nee bedanktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zoek jij nog werk? Een gast uit m'n ploeg vertrekt binnenkortkan wel ff informeren als je wilt
Moet je ff naar start people nijverdalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
iig de moeite om eens te praten dan...
Wil wel iets anders gaan doen ooit enzo
bijnaquote:
Het zit je niet meequote:
Niet echt nee.quote:
Die hebben het goddomme nog niet eens zo zwaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Heb ma daarnet nog even naar de winkel gebracht, halverwege werd ik weer lekker wazig, zat daarna regelmatig met m'n hoofd te schudden om het een beetje helder te krijgen, en elke keer "sst!" tegen ma te zeggen, want als er tegen me aan gepraat word in de auto kan ik niet meer op de weg letten... kon bij de winkel wel ff de ogen een kleine 20 min dicht doen; ma haalde boodschappen en ik kon rusten (alsof ik godverdomme een ouwe vent van in de 80 ben)
Eens.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:44 schreef haakon het volgende:
Iets met goede bass in een nummer laat je vaak het maximale uit je set halen
Desalniettemin:
Metal \m/
Bohquote:
jumm. Met azijn?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Boh
Ik een flinke berg moos, flink stuk rookworst en een rundervink
Met jus natuurlijkquote:
Kan ookquote:
Danku, danku!quote:
Trusten!quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Had ik pardoes de oogjes dicht. Nu ook maar naar bed. Doodop.
nah toch maar ff film af kijken. Half uurtje. Heb m redelijk gevolgdquote:
avondquote:
Werkze D.quote:
eens! hardstylequote:Op woensdag 25 januari 2012 17:44 schreef haakon het volgende:
Iets met goede bass in een nummer laat je vaak het maximale uit je set halen
Die zie je idd eerder bij thugs, die handquote:
Hoe is 't met Petert?quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zie je idd eerder bij thugs, die hand
Eerder slechter dan beter.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje duf nog.Komt zo wel goed.
Met jou al wat beter?
Van mij mag je dat gerust zeggen hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eerder slechter dan beter.
Of mag ik dat niet meer zeggen hier?
Kreeg nogal de indruk dat hier alleen maar gepost mag worden als je vrolijk bent en je goed voelt. Vandaarquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Van mij mag je dat gerust zeggen hoor.Sterkte mop.
Gelukkig niet, dan wordt het hier helemaal stil.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kreeg nogal de indruk dat hier alleen maar gepost mag worden als je vrolijk bent en je goed voelt. Vandaar![]()
Dankje lief
Uhuquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dan wordt het hier helemaal stil.
heb je al je dagen al op dan?quote:
Ik heb ze allemaal nog.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je al je dagen al op dan?
Ajoh, ik zeur ook alles bij mekaar als ik me kut voel, dus mag jij dat ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kreeg nogal de indruk dat hier alleen maar gepost mag worden als je vrolijk bent en je goed voelt. Vandaar![]()
Dankje lief
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij ben ik nog nooit zo'n zak aardappelen geweest.
Ik zal het zondagmorgen posten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajoh, ik zeur ook alles bij mekaar als ik me kut voel, dus mag jij dat ookEn ieder ander die zich kut voelt!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zal het zondagmorgen posten.
Je bent een schat Justinquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajoh, ik zeur ook alles bij mekaar als ik me kut voel, dus mag jij dat ookEn ieder ander die zich kut voelt!
Waarop ik reageerde met "Vlucht, jongen! Nu kan het nogquote:"Net m'n trouwringen opgehaald.....begint toch wel te kriebelen nu :-)"
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent een schat Justin![]()
Ik mis je wel, stiekem.
Ik schaam me nergens voorquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat iedereen hier mee kan lezen?
Bezoek ontvangen, kan dat wel?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]terug, ik mis jou ook, en de rest van ToF
Zeggen dat ie één en dezelfde ervaring tot in lengte van dagen zal hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe kan ik verder gaan met trollen?
Heel beperkt jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bezoek ontvangen, kan dat wel?
In beperkte mate zeker, of niet?
Dat weet ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik schaam me nergens voor
Zit je daar helemaal tegenwoordig?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heel beperkt ja
Wat wou je doen dan, helemaal naar zeeuws-vlaanderen komen?
Lol, je weet toch dat ik in augustus 2010 naar Spakenburg ben gegaan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zit je daar helemaal tegenwoordig?![]()
Je had gewoon achter me moeten blijven wonen, meneer!
Ja, ik dacht dus dat je nog in Spakenburg zat. Heb je verhuizing naar je ouders niet meegekregenquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lol, je weet toch dat ik in augustus 2010 naar Spakenburg ben gegaan?
Heb daar een jaar gezeten tot ik op een nacht (ergens rond 15 aug 2011) zo'n ontzettende paniekaanval kreeg dat m'n pa me is komen halen. Sindsdien woon ik weer bij m'n ouders in Hulst. Op m'n zolderkamer. Als een eckte Fokker
Mja, dat's wel fijn iddquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dus dat je nog in Spakenburg zat. Heb je verhuizing naar je ouders niet meegekregen![]()
Opzich wel fijn om weer bij je ouders te zijn met al deze klachten, lijkt me. Weet je in ieder geval zeker dat je hulp krijgt als je het nodig hebt
Ik krijg de 31e wel de uitslag van de EEG-scan die 3 weken geleden gemaakt is, en vanaf daar wordt er verder gekeken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Nog steeds weinig progressie dus in het vinden van de oorzaak van je problemen?
Ik hoop zoooo dat daar wat uitkomt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg de 31e wel de uitslag van de EEG-scan die 3 weken geleden gemaakt is, en vanaf daar wordt er verder gekeken.
Amoi!quote:
Dat zou wel prettig zijn ja...quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik hoop zoooo dat daar wat uitkomt.
My name is luitenant Aldo Raine and im gathering a group of special soldiers!quote:
Even al het gezeik van je afpraten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dinsdag 7 februari maar naar een psycholoog
Ja da's beter dan het gepraat van je af zeikenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even al het gezeik van je afpraten.
Huhuquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja da's beter dan het gepraat van je af zeiken
Hehe te slechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
middag leu,AvondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
middag leu,heul niet, duurt nog zeker 70minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet maar wat..
Bek holn!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwoh, gezien hoe donker het hier is (grijze lucht, regen) en dat ik al 2 lampen aan heb zou je best van avond kunnen spreken
Neuhquote:
Samen volspammen dan maar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |