Sowiesoquote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zeker, maar dan besef je pas hoe snel de tijd gaat
Klopt ja. genieten van een biertje en jij had uiteraard t lekkerste mokkel op t pleinquote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso
Anderhalf jaar geleden stonden jij, Justin en ik in Deventer te hopen op een WK-zege
Whehehehequote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt ja. genieten van een biertje en jij had uiteraard t lekkerste mokkel op t plein
Gelukkig nietquote:Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
whehehe
ik kan dr helemaal niet meer voor de geest halen... jij wel?
Zijn er foto's?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Verdrongen?
gelukkig hebben we de foto's nog nog nog
Was t maar zo'n feest. Dan kon heel ToF meegenieten wat voor lekker mokkel jij geprobeerd hebt te paalnquote:
Gast, ik wilde haar niet palenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Was t maar zo'n feest. Dan kon heel ToF meegenieten wat voor lekker mokkel jij geprobeerd hebt te paaln
hier ff flink wat regen en wind, nu hoor ik weinig meer buitenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Onweer! En niet zo'n klein beetje ook.
Hier rommelde het net flink. Nu weer rustig, maar wel keiharde regenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier ff flink wat regen en wind, nu hoor ik weinig meer buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |