Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
Mauskoekwaus - Mauzizz
Pindakaaspot - Stoeptegel96
xminator - XT1907
Pijve.Stiemel: T-024
ABundy - Eric__88
elvis2010 - shakin_70
Deadrex - The_General28
Dagkaart - Ni333Jo
Zerokil - psvunited
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Tim93M - Timnation
Basssie024 - Bassie0024
JDerksen - Eckte Baas
Baalhaar - BudgetGam3r
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Mag altijdquote:Op maandag 23 januari 2012 16:36 schreef Sant. het volgende:
Statistieken?
Ik zat meer aan een titel als:
"Met Vipers en Venoms"
Maar Munn1k, ik wil wel mee in de chopper, punten scoren!
Als je een nieuw rondje begint en je hebt meteen de eerste vlag niet of je spawnt in een heli die crashed.quote:
Sorry Bro heb scriptie duty vanavondquote:Op maandag 23 januari 2012 18:28 schreef Quantic het volgende:
Ik ben weer thuis van werk en ga weer aan de slag, wie gaat mij op het battlefield joinen?
Toch niet de hele avond? :pquote:Op maandag 23 januari 2012 19:08 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Sorry Bro heb scriptie duty vanavond
Prima servers voor jou dusquote:Op maandag 23 januari 2012 18:42 schreef Sickert het volgende:
Ben nu al 5 servers gejoined met mongolen. Wat zo jammer is is dat ze het ook niet echt verbergen. Je komt in een game en je hebt meteen
Als ze zo slecht zijn dan zou ik medic spelen en zorgen dat ik bovenaan kwam, moet niet moeilijk zijn toch als je team kut is?! Spawnen in een heli is risico van het vak, die gok neem je zelf dus.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
Als je een nieuw rondje begint en je hebt meteen de eerste vlag niet of je spawnt in een heli die crashed.
Dan zijn het imo mongolenkan ik zelf wel de schijn leuk hooghouden en mn best gaan doen.
Maar dan kan ik mischien beter vrienden worden met een bunch downeys die doen ook altijd hun best.
Laaste potje negeer ikquote:Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Laat77 het volgende:
Zeker! Alleen onze assen werden wel gekickt bij de laatste mapmaar verder ging het lekker!
Burst schieten helpt ook beterquote:Op maandag 23 januari 2012 23:11 schreef Yi-Long het volgende:
Klote, nu heb ik ook dat probleem dat je ieder potje begint met je standaard-wapen dat je helemaal in het begin krijgt, ipv gewoon het wapen waarmee je je potjes speelt. Zeer irritant. Normaal kon je dan gewoon meteen DEPLOY doen, maar nu moet je hem dus steeds weer even eerst selecterenKlotezooi.
Daarnaast ook net wat irritants op Wake Island. Ik zag zo'n snipertje liggen, dus ik mijn gun leegknallen op hem, raakte hem ook, maar zelfs na een compleet salvo was hij nog levend. Toen kwam er een tank achter me aan die ik eerst even moest ontwijken, en vervolgens die sniper maar even een raket op zijn hoofd gegooid met mijn raketwerpertje, en er was een tweede mannetje bijgekomen, dus die kreeg vervolgens ook nog een raketje naar zijn hoofd. Wel een klotepotje want 3 deaths, en 3 kills, maar goed, middenmoot geeindigd en potje gewonnen.
Dat is inderdaad zo schijtirritant! Dan spawn ik een keertje te snel en dan heb ik niet de set-up die ik wil! Elke keer is het weer, dit moet echt heel snel gefixed worden.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:11 schreef Yi-Long het volgende:
Klote, nu heb ik ook dat probleem dat je ieder potje begint met je standaard-wapen dat je helemaal in het begin krijgt, ipv gewoon het wapen waarmee je je potjes speelt. Zeer irritant. Normaal kon je dan gewoon meteen DEPLOY doen, maar nu moet je hem dus steeds weer even eerst selecterenKlotezooi.
Daarnaast ook net wat irritants op Wake Island. Ik zag zo'n snipertje liggen, dus ik mijn gun leegknallen op hem, raakte hem ook, maar zelfs na een compleet salvo was hij nog levend. Toen kwam er een tank achter me aan die ik eerst even moest ontwijken, en vervolgens die sniper maar even een raket op zijn hoofd gegooid met mijn raketwerpertje, en er was een tweede mannetje bijgekomen, dus die kreeg vervolgens ook nog een raketje naar zijn hoofd. Wel een klotepotje want 3 deaths, en 3 kills, maar goed, middenmoot geeindigd en potje gewonnen.
Vanavond ga ik ook weer even paar potjes knallen. Bent u en de gehele gang aanwezig voor uberrampage?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:13 schreef Quantic het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo schijtirritant! Dan spawn ik een keertje te snel en dan heb ik niet de set-up die ik wil! Elke keer is het weer, dit moet echt heel snel gefixed worden.
Ich bin dabei! ( Onder voorbehoudquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:48 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Vanavond ga ik ook weer even paar potjes knallen. Bent u en de gehele gang aanwezig voor uberrampage?
aaight. Je reageert overigens niet op Battlelogquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:02 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ich bin dabei! ( Onder voorbehoud)
Waarom ging jij gisteren ineens wegquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:02 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ich bin dabei! ( Onder voorbehoud)
Ahja, ik was aan de telefoon en ging nog even duren dus ik leavde maar..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:05 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Waarom ging jij gisteren ineens weg
Ik ging weg en meteen verliezen jullie, tjonge jonge ...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:15 schreef Laat77 het volgende:
Was idd wel het laatste potje dat we hadden verloren, dus wie weet
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:08 schreef ABundy het volgende:
[..]
Is dat dat potje waar ik kont heb geschopt?!
Dat deed ik ook, dus ik brak het even af, weer even mikken, hij bewoog soms ook wat en hij lag natuurlijk op zijn buik dus was sowieso redelijk moeilijk te raken, maar ik merkte wel aan de feedback van de 'cursor' dat ik hem raakte...quote:
Geef me nog 1 avondje met tankmaps en ik ben je "laser designated driver"quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:06 schreef Topiek het volgende:
Is er nu iemand die de 3rd seat voor een tank al heeft, en even samen wil spelen op ps3?
Ja, dan heb ik hem ook hehe, krijg je trouwens als je alles unlocked een servicestar of iets? (Voor tank)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:09 schreef Sant. het volgende:
[..]
Geef me nog 1 avondje met tankmaps en ik ben je "laser designated driver"
Voeg mij maar ff toe, ik ben er vanavond sowieso. Je krijgt inderdaad ook service stars voor alle unlocks.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:10 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik hem ook hehe, krijg je trouwens als je alles unlocked een servicestar of iets? (Voor tank)
done!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:11 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Voeg mij maar ff toe, ik ben er vanavond sowieso. Je krijgt inderdaad ook service stars voor alle unlocks.
C4 op zo'n klein bakkie, en rijden maar ;Dquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:18 schreef Laat77 het volgende:
Tanks kun je ook als lokaas gebruiken door c4's erop te plakken. beetje trololol dus
Nee, dat vind ik zonde van de tank.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:18 schreef Laat77 het volgende:
Tanks kun je ook als lokaas gebruiken door c4's erop te plakken. beetje trololol dus
250 punten en dan heb je je CITV..quote:
Neenee, 250 punten en dan rank up, nu dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:24 schreef Sant. het volgende:
[..]
250 punten en dan heb je je CITV..
waarom wil je dan hulp.. Maar ik vraag het en ik snap t al, want anders kun je je guided shell natuurlijk nog niet gebruiken.
Of kun je als je zelf main gunner bent ook de choppers spotten met je laser?
Of stel ik nu een domme vraag?
Je kan ze ook opblazen, maar dan moet er wel iemand in het voertuig zitten wanneer ze ontploffen want anders gaat het voertuig mee. Ik doe dat best vaak als er een support weer naast heeft gestaan, uitstappen, killen, RPG schieten op de C4 en weer verder.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:20 schreef Sant. het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zonde van de tank.
maar mocht dat zo zijn, kun je c4 verwijderen? bijvoorbeeld als een support je net voor je hem killed volplakt?
Jij bent toen gewoon over gezet. Was omdat je niet in een squad zat, je was in je eentje dus dan gebruiken ze jou als eerste om te balancen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dacht ff met bij soldmajor te joinen, maar ik bleef maar wachten en wachten en wachten en nondeju er ging niemand van de tegenpartij weg he. AARGH ben ik maar mee gaan doen met een paar andere fokkers met een verschrikkelijk resultaat als gevolg. Potje daarna zit ik bij sold, maar hebben de fokkers waar ik eerst bij zat ook geswitcht.
Was je ver in de campaign?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
OH trouwens ik had vandaag een corrupted savegame.
Download er eenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Uitgespeeld, dus zo erg is dat niet. Wel zeer irritant.
Trouwens ik ga hem vast en zeker nog wel een keer of misschien meerdere keren spelen.
ik wil juist als gunner mee altijdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:17 schreef Sant. het volgende:
Ik blijf het wel jammer zitten dat mensen vaak niet als gunner mee willen in een tank.
Sta je met de goede account ingelogged!?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:08 schreef Topiek het volgende:
Raar, ik kan bijna alleen maar in Japanese servers
Hoe bedoel je? Gewoon main account van ps3quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sta je met de goede account ingelogged!?
Ah, ik dacht, maybe heb je op de japanse PSN de Naruto demo gedownload ofzo en stond je daar nog ingelogged.... al kun je dan waarschijnlijk sowieso niet je BF3 spelenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:34 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Gewoon main account van ps3Maargoed.. nog 5000 puntjes en heb alles voor de tank
Als ik geen driver ben ben ik net zo kief gunner. Kun je spotten en de tank bewaken buj repairs etc. Ook genoeg punten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:17 schreef Sant. het volgende:
Ik blijf het wel jammer zitten dat mensen vaak niet als gunner mee willen in een tank.
Dit weekend maakte ik zelfs mee dat ze een tank pakten om naar de eerste vlag te rushen en hem daar vervolgens achterlieten..
Mongolen...
Volgens mij is les 1: Laat nooit zomaar een tank achter. Ik neem desnoods een death, als de tank anders misschien in handen van de vijand komt..
Dat was echt een faal game haha, ik wil alles unlocken voor tankquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:11 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Voeg mij maar ff toe, ik ben er vanavond sowieso. Je krijgt inderdaad ook service stars voor alle unlocks.
Haha eerste game die ik bij je joinde kwam voor mij beter uit dan voor jouwquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:58 schreef Topiek het volgende:
Alles geunlocked !
Ik ben YellowStrikeS trouwens.
Gister mooi potje met Quantic in de attack heli op Firestorm. Laatste 5 spawns verrachte ik met een noobcrash maar verder het hele potje in de chopper gezetenquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:43 schreef Sant. het volgende:
Gisteren welgeteld 1 potje gespeeld op Caspian Border.
MVP ribbon en ruim 8000 punten
Heb alleen maar in de MBT gezeten
Zijn er beelden van te vinden? Vind het namelijk altijd wel leuk om een beetje te kijken hoe de top spelers het doen, tactieken enzquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:45 schreef Reintji het volgende:
@Battlefield;
Norway vs Netherlands in the Nations Cup tonight! What´s your pick? http://t.co/9H42CHg8
Ik wil je wel een filmpje van mezelf sturen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:46 schreef dreamzk het volgende:
Zijn er beelden van te vinden? Vind het namelijk altijd wel leuk om een beetje te kijken hoe de top spelers het doen, tactieken enz
Nee, ik bedoel C4 die je gepland had, dan wordt je doodgeschoten, dan respawn, boem!quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:48 schreef Laat77 het volgende:
Als je die oneindige c4 glitch bedoeld inplaats van die gaat detonaten, dus oneindig c4's gooit... dan nee.
Ik had die bug ook, maar wat je hiervoor moet doen is, wanneer je bijv. zo'n jihad jeep wilt maken... moet je eerst dus c4's erop gooien en dan echt 5 sec. wachten met veranderen van wapens of bij het instappen van de jeep, want op een of andere manier als je te snel het voertuig ingaat of je snel terug naar je wapen.... pakt ie hem niet.
Ja dat bedoel ik. Dacht dat dat een glitch was, maar goed. waarschijnlijk had iemand in de tussentijd mijn C4 opgepakt of verwijderd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:56 schreef Document1 het volgende:
C4 die blijft liggen na je dood us geen bug volgens mij? Of heb je het ergens anders over?
Claymores blijven ook staanquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:56 schreef Laat77 het volgende:
Owww dat c4 nog blijft liggen nadat je dood bent, is idd geen bug of glitch. Volgens mij is dit gewoon precies hetzelfde als de mijnen die je op de grond legt dat hij gewoon blijft liggen ook al ben je dood gegaan. Geen idee of dit met claymores hetzelfde is?
Die 2e o.0quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:11 schreef Tim93M het volgende:
Paar leuke potjes met FOK gespeeld net, dit waren toch wel mijn twee beste van vandaag
http://battlelog.battlefi(...)5145846/2/183112586/
http://battlelog.battlefi(...)5157753/2/183112586/
Als je zoveel punten met een tank weet te halen faalt de tegenpartij wel heel hardquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:11 schreef Tim93M het volgende:
Paar leuke potjes met FOK gespeeld net, dit waren toch wel mijn twee beste van vandaag
Bij de eerste, Hoe kun je een accuracy van 125% halen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:11 schreef Tim93M het volgende:
Of ik ben heel goedquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Als je zoveel punten met een tank weet te halen faalt de tegenpartij wel heel hard
Waarschijnlijk gewoon een bug, Battlelog zit er vol mee namelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:04 schreef Topiek het volgende:
[..]
Bij de eerste, Hoe kun je een accuracy van 125% halen?
60.000 = 43quote:10170 / 60000
49830 until rank up
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
60.000 = 43
btw dat heb ik van mijn page genomen
Ik had vandaag 30K punten in 1 potje moet makkelijk te halen zijn dusquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:09 schreef Topiek het volgende:
Morgen rank 43 dus.. moet nog wel 60.000 maarja
alleen vlaggen helpt ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:20 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik had vandaag 30K punten in 1 potje moet makkelijk te halen zijn dus
Welliswaar met een medaille en MBT service star 2 but it counts!
Ja dat is echt irritant.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:01 schreef Schunckelstar het volgende:
Godverdomme wat heb ik toch een hekel aan mensen die niet als teamspeler spelen![]()
Ik rij mee als gunner met een tank, stap ik na een gevecht met een andere tank uit om hem te repareren, en dan rijdt ie gewoon net voordat ik klaar ben weg zodat ik te voet heel caspian border door moet naar de volgende vlag
Ja een goed team is dan belangrijk! Dit had ik laatst, dat was ideaal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:09 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ja dat is echt irritant.
Die lui snappen niet dat de gunner je zeer van pas kan komen. zeker bij het cappen van flags met al die C4 poppetjes in de buurt, dan ben je nergens met je main gun
Zeker bij caspian op de hilltop ofzo.
Grafvolk! Dat is het!
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik had in het weekend trouwens een goed setje samen met iemand in een tank bij Caspian Border. We reden het hele potje lang van vlag naar vlag om deze over te nemen en af en toe iemand dood maken (gelukkig waren we beide engineers). Heb erg veel punten verdiend dat potje, we waren eerste en tweede
Ja maar dat is triest, dat zie ik een beetje als boosten. Dan heb je lui die bij wijze van spreken 0 kills maken en MVP zijn door alleen bijv. op Kharg Island tussen A&B gaan rennen. Tegenstanders uitschakelen en verdedigen hoort er ook bijquote:
Het zou bijna een potje met mij kunnen zijn geweest, ook op caspian, ook hele potje in een tank (noujah, twee tanks, 1 werd vernield door een chopper)quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja een goed team is dan belangrijk! Dit had ik laatst, dat was ideaal.
[..]
Of met mij. ik vind het heerlijk om te gunnen. Eyes in the back of the mtb's headquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:41 schreef Sant. het volgende:
[..]
Het zou bijna een potje met mij kunnen zijn geweest, ook op caspian, ook hele potje in een tank (noujah, twee tanks, 1 werd vernield door een chopper)
ik MVP en gunner MVP2
continue tank station en... waar die vrachtwagens staancappen en verdedigen.
Ik vind dat geen boosten, zeker op caspian kun je niks komen doen met je tank op hilltop enzo..
Je moet wegblijven van die krappe ruimtes met je tank..
Ja maar wat jij nu beschrijft is anders dan alleen tussen twee vlaggen heen en weer lopen. In je MBT kun je tenminste nog aardig mee doen in het spel in de zin van choppers uit de lucht harken en tanks uitschakelen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:41 schreef Sant. het volgende:
[..]
Het zou bijna een potje met mij kunnen zijn geweest, ook op caspian, ook hele potje in een tank (noujah, twee tanks, 1 werd vernield door een chopper)
ik MVP en gunner MVP2
continue tank station en... waar die vrachtwagens staancappen en verdedigen.
Ik vind dat geen boosten, zeker op caspian kun je niks komen doen met je tank op hilltop enzo..
Je moet wegblijven van die krappe ruimtes met je tank..
Heb ik ook soms wel eens.. dan druk ik onbewust ineens op een andere knop! heel irritatn!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:59 schreef Laat77 het volgende:
Heeft hier iemand wel eens tijdens een close combat, dat wanneer je gaat richten en schieten dat hij soms automatisch tijdens het schieten plotseling ineens switch naar medpack droppen of dat hij ineens een granaat gooit..... Ik word daar soms schijtziek van.. en wordt ik dus gedoodHeb dan meestal zin om mijn tv uit het raam te gooien
Ja, maar voor mijn gevoel heb ik dan niet op een andere knop gedrukt, want soms let ik daar expres op en dan doet die dat alsnog.... Of ik heb zo'n snelle vingers dat het voor het blote oog niet te zien inquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:00 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Heb ik ook soms wel eens.. dan druk ik onbewust ineens op een andere knop! heel irritatn!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:21 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben te dom om steeds al die namen van die goede wapens fatsoenlijk te onthouden, dus gisteren had ik een toffe sniperrifle met rode laser, en vandaag zat ik weer met die eerste 2 sniperrifles te kutten (die ene die je na 1 schot weer moet doorladen, en die 1ste die je hebt...)
Ik begrijp ook niet goed waarom je als sniper zo'n shitload aan andere wapens erbij krijgt. Zelfs de PP2000 ofzo (ik ben heel slecht met namen) zit ertussen...(!)
Het zou mooi zijn als je in een update straks een optie krijgt om de vakjes een kleurtje te geven, zodat je sommige hokjes even een kleurtje geeft waardoor je ziet: Oh ja, dat was een shotgun, en dat was een rifle, etc.
Of dat je waardeloze kutguns gewoon uit je assortiment kunt gooien.
Gast serieusquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:21 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben te dom om steeds al die namen van die goede wapens fatsoenlijk te onthouden, dus gisteren had ik een toffe sniperrifle met rode laser, en vandaag zat ik weer met die eerste 2 sniperrifles te kutten (die ene die je na 1 schot weer moet doorladen, en die 1ste die je hebt...)
Ik begrijp ook niet goed waarom je als sniper zo'n shitload aan andere wapens erbij krijgt. Zelfs de PP2000 ofzo (ik ben heel slecht met namen) zit ertussen...(!)
Het zou mooi zijn als je in een update straks een optie krijgt om de vakjes een kleurtje te geven, zodat je sommige hokjes even een kleurtje geeft waardoor je ziet: Oh ja, dat was een shotgun, en dat was een rifle, etc.
Of dat je waardeloze kutguns gewoon uit je assortiment kunt gooien.
Dat zie je niet staan in dat kleine hokje, toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:29 schreef Rossdale het volgende:
Als je vaker speelt leer je de wapens automatisch kennen. Verder kun je kijken naar de rate of fire etc. Als je een hoge rate of fire ziet, mag je van mij aannemen dat het geen sniper of shotgun is
Iedereen die ik tegen kom knal ik ook wel neer danquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:37 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ja maar dat is triest, dat zie ik een beetje als boosten. Dan heb je lui die bij wijze van spreken 0 kills maken en MVP zijn door alleen bijv. op Kharg Island tussen A&B gaan rennen. Tegenstanders uitschakelen en verdedigen hoort er ook bijen dan ondertussen die vlaggen cappen!
Zo goed scoort ie anders niet.. Hij staat niet eens in de top player lijst.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)5339868/2/174975597/
up the down ncr is een smerige spawn kill nicht, die hele tijd rond het schip hing en elke heli of vehicle kapot probeerde te maken.
Heb me zit te vloeken op die kneus, niet normaal meer. Dit soort gasten mogen van mij een permaban krijgen. Heb tientallen file complaints gestuurd en een bad player review. Haalt niks uit maar man gtfo, wat een triest figuur.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:33 schreef Catkiller het volgende:
Een little bird met een tank die er onder hangt, kan toch prima werken
Stinger pakken?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
up the down ncr is een smerige spawn kill nicht, die hele tijd rond het schip hing en elke heli of vehicle kapot probeerde te maken.
Heb me zit te vloeken op die kneus, niet normaal meer. Dit soort gasten mogen van mij een permaban krijgen. Heb tientallen file complaints gestuurd en een bad player review. Haalt niks uit maar man gtfo, wat een triest figuur.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:05 schreef Catkiller het volgende:
Ja alleen dat gaat moeilijk als je geen tanks hebt staan op het vliegdekschip.
Het probleem is dat als hij het niet doet, het wel bij hem gedaan wordt. Geef je team/jezelf de schuld dat ze hem niet neer kunnen halen, hij doet zijn werk tenminste wel goed, al zie ik hem niet in de lijst staan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
Beetje onzin dit, met je helicopter boven de carrier circlen om het andere team neer te maaien voordat ze goed en wel gespawned zijn is wel erg goedkoop..quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:52 schreef Tim93M het volgende:
[..]
Het probleem is dat als hij het niet doet, het wel bij hem gedaan wordt. Geef je team/jezelf de schuld dat ze hem niet neer kunnen halen, hij doet zijn werk tenminste wel goed, al zie ik hem niet in de lijst staan?
quote:@Battlefield When is there a feature called FAIR teams? I dont like it how it is now. Always 5 colonel vs rank 0 - 20 which goes for kills
quote:@------- When did you noticed this? ^SA
quote:@Battlefield Every game.
En wat wil je dat DICE hier aan doet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:33 schreef Topiek het volgende:
[..]
maar meestal gaan rank 0 - 20 nog voor de kills en niet voor vlaggen
Eerlijkere teamverdeling?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:37 schreef Cliffy het volgende:
[..]
En wat wil je dat DICE hier aan doet?
Hoe zouden ze dat precies moeten doen? Ik denk dat je wat vaker met vrienden moet spelen of anders gewoon TDMquote:
Heb geen vriendenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Hoe zouden ze dat precies moeten doen? Ik denk dat je wat vaker met vrienden moet spelen of anders gewoon TDM
Ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:32 schreef 67Impala het volgende:
Vanavond PS3ers online? Heb wel zin in een paar potjes conquest
Maar dan ga je dus voor kills? :-Pquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:04 schreef Topiek het volgende:
[..]
Heb geen vrienden
Heb nu zelf USAS, even frag unlocken
Nu wel even ja,quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:38 schreef Reintji het volgende:
[..]
Maar dan ga je dus voor kills? :-P
Ben er tot half 9. Want Avatarquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:32 schreef 67Impala het volgende:
Vanavond PS3ers online? Heb wel zin in een paar potjes conquest
Ja ik niet. Maar heb de ps3 onderstaan en er wonen hier meer mensen, dus moet de tv dan afstaanquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:48 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Gast.. Bluray? Al die kut reclames tussendoor
Is goed, ben nu online. Effe knallenquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:52 schreef 67Impala het volgende:
Haha op zo'n manier! Ken er nog zo 1ik eet ff me prakkie op en komp eran
Punt 1: fair play. Spawnkilling is daar geen onderdeel van.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:52 schreef Tim93M het volgende:
[..]
Het probleem is dat als hij het niet doet, het wel bij hem gedaan wordt. Geef je team/jezelf de schuld dat ze hem niet neer kunnen halen, hij doet zijn werk tenminste wel goed, al zie ik hem niet in de lijst staan?
Ook geprobeerd, en gefaald.quote:
jawel, dat is kut en triestquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:18 schreef Document1 het volgende:
Niks mis met een chopper die de andere choppers de lucht uitschiet voor ze 3 meter in de lucht zijn.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:50 schreef Yi-Long het volgende:
Oh, en teamgenoten die je explosives kapotknllen is ook altijd heel fijn...(!)![]()
ZEER irritant. Heb je net mijntjes neergelegd op een prima plek, komt er een teamgenoot in een tank langs die even grappig denkt te zijn. Lijers.
Zou je er net zo over denken als jij hiermee een streak had van 40 + nemesis ribbons + cb efficiency en air warfare?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
jawel, dat is kut en triest
Screw that, liever fair play dan als een dickhead constant spawnkillen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:42 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Zou je er net zo over denken als jij hiermee een streak had van 40 + nemesis ribbons + cb efficiency en air warfare?
Jaja!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Screw that, liever fair play dan als een dickhead constant spawnkillen.
no-life ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:42 schreef Topiek het volgende:
Ik heb rank 42 en 43 nagenoeg in 1 dag gedaan, ben nu 44Morgen misschien colonel
werkt nog hoor!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:18 schreef Piger het volgende:
Beetje vreemde puntentelling: Je "killt" een enemy vehicle of enemy equipment en krijg je krijgt iets van 25 punten. Je assist bij het killen van vehicle of equipment en je krijgt bijv. 75 punten![]()
Misschien dat ik het verkeerd heb, maar was het eerst niet zo dat wanneer je in een tank of helicopter een vlag pakte, dat deze punten dan ook voor je tank/helikopter telde en niet voor je class?
Ik ben niet zo goed in het hele helikoptervliegen en wordt vaak al snel de lucht uitgeknald. Dus ik dacht dat dit wel een mooie manier was om wat shit te unlocken. Dat blijkt helaas niet (meer?) te werken.
Daar hoef ik niet voor te spawnkillen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:42 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Zou je er net zo over denken als jij hiermee een streak had van 40 + nemesis ribbons + cb efficiency en air warfare?
Heb je nog meer onzin om ons te verkopen of probeer je jezelf ervan te overtuigen dat het prima is wanneer je weer aan het spawnrapen bent? De meeste mensen die je hard ziet spawnrapen doen het sowieso wel als ze de kans krijgen en niet omdat het hun toevallig in dezelfde game nog is overkomen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:52 schreef Tim93M het volgende:
[..]
Laatst een keer mazzel op sharqi met goede piloot, 30 killstreak en alleen maar rondjes gevlogen, inderdaad mooi wark. Zeker leuker dan beetje boven de spawn hangenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor te spawnkillen.
Maar ik heb het ook wel eens gedaan, alleen nooit uit mijzelf naar een spawn gevlogen om het te gaan doen, altijd als gunner en als je niet schiet wanneer je boven die spawn hangt dan ben je sowieso snel doodRondvliegen en mensen dan alsnog ownen is alleen 50 keer leuker.
[..]
Heb je nog meer onzin om ons te verkopen of probeer je jezelf ervan te overtuigen dat het prima is wanneer je weer aan het spawnrapen bent? De meeste mensen die je hard ziet spawnrapen doen het sowieso wel als ze de kans krijgen en niet omdat het hun toevallig in dezelfde game nog is overkomen.
Ik hoef geen streak van 40 en de rest kom ik zelf wel aan. Speel altijd met spm van 550+ en n ben ik bezig met choppers en daal onder de 500. Maar vind het leuk en daar draait het om en niet de punten, spawnkillen is gewoon kut.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:42 schreef Morgen- het volgende:
[..]
En wat bedoel je daarmee, knul...quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:52 schreef 67Impala het volgende:
Haha op zo'n manier! Ken er nog zo 1ik eet ff me prakkie op en komp eran
Helemaal niksquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:36 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
En wat bedoel je daarmee, knul...
Dit dus. Enige reden waarom ik naar de andere basis vlieg is om de chopper neer te halen voordat hij opstijgt en vervolgens weer rond de objectives rond cirkelen. Puur spawn killen blijft triest.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor te spawnkillen.
Maar ik heb het ook wel eens gedaan, alleen nooit uit mijzelf naar een spawn gevlogen om het te gaan doen, altijd als gunner en als je niet schiet wanneer je boven die spawn hangt dan ben je sowieso snel doodRondvliegen en mensen dan alsnog ownen is alleen 50 keer leuker.
[..]
Juist leuk, alle vlaggen hebben en dan met zoveel mogelijk man aan het water gaan staanquote:
Inderdaad, Guided shells pompen als een wilde!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:39 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Juist leuk, alle vlaggen hebben en dan met zoveel mogelijk man aan het water gaan staan
daar heb ik serieus nog nooit aan gedacht, dat zijn easy kills.. mijn god..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:44 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Inderdaad, Guided shells pompen als een wilde!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:55 schreef Quantic het volgende:
Ik ben lekker vrij vandaag, nog meer mensen die zo gaan spelen? ps3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:20 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Helaas helaas, werk ze kerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed plan, alleen zuig ik in recon.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:35 schreef Schunckelstar het volgende:
Het word tijd dat ik mijn recon ga levelen... ik wil ook mensen irriteren met een MAV
USAS-12 als recon, is veeeel puntenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Goed plan, alleen zuig ik in recon.
Njah, zuig zoiezo wel aangezien ik een noob. <_<
Ump45 en dan maps als seine crossing en operation metro is goed te doenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Goed plan, alleen zuig ik in recon.
Njah, zuig zoiezo wel aangezien ik een noob. <_<
Thanksquote:
Gewoon met je SKS en holosight lopen, werkt prima. Het is even wennen maar dan haal je zowaar ook nog wat sniper kills voor je medaille. Daarover gesproken.. ik moet ook daar weer eens mee aan de gang net als met mijn PDW's. Alleen de ambitie om alle PDW's minimaal 1 service star te halen is wel even weg. MP7quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:55 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ump45 en dan maps als seine crossing en operation metro is goed te doen![]()
Snipen ga ik ook niet meer proberen
Ik ben net met een usas begonnen. Vanavond voor de 60 kills en dan die frag rounds erop. Maar ik speel wel alleen met dat wapen met een support kit anders ben ik zo door mijn kogels heen. En claymore...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:48 schreef Topiek het volgende:
[..]
USAS-12 als recon, is veeeel punten
Heb nu al 2 service stars met usas
Same herequote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ben net met een usas begonnen. Vanavond voor de 60 kills en dan die frag rounds erop. Maar ik speel wel alleen met dat wapen met een support kit anders ben ik zo door mijn kogels heen. En claymore...
U ook bedankt voor de prettige samenwerking!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:35 schreef Laat77 het volgende:
Nou, bedankt voor de fijne samenwerking Quantic. Het waren weer geweldige potjes.
Hahaha dus zo wordt er over me gedachtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:10 schreef Quantic het volgende:
[..]
Is niet erg, nu kon ik tenminste weer MVP awards binnen slepen
Ik ga ook 1 van de 2 doen..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:20 schreef 67Impala het volgende:
nee sorry ben aan het werk... Even kijken wat er vanavond in de planning zit misschien bier drinken misschien BF3...
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:48 schreef Topiek het volgende:
USAS-12 als recon, is veeeel punten
Heb nu al 2 service stars met usas
Vanwaar deze haat reactie?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:25 schreef Sant. het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
Heb je ook offline vrienden?
Hoeveel weeg je?
Verslaafde no-lifer.. kansloos volgens mij.
Gastquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:25 schreef Sant. het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
Hoeveel weeg je?
Dus dat!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Gastik heb ook hele week gewerkt.. Maar door omstandigheden geen lui om wat mee te drinken dus bf3. Ter info ik ben 21 jaar 1.73, 90 kg bf% van 15.. 143 speeluren
Kortom aansluitend met risakotta, waarom deze haat... Laat iedereen lekker zijn ding doen..
Bijna vergeten te vragen: nog FOK!kers online vanavond?
Ik zeker weten. Altijd op vrijdag avond. Op de Xbox sowieso.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Gastik heb ook hele week gewerkt.. Maar door omstandigheden geen lui om wat mee te drinken dus bf3. Ter info ik ben 21 jaar 1.73, 90 kg bf% van 15.. 143 speeluren
Kortom aansluitend met risakotta, waarom deze haat... Laat iedereen lekker zijn ding doen..
Bijna vergeten te vragen: nog FOK!kers online vanavond?
Ach, morgen nog een dag werken en dan zit mijn tweede werkweek van 6 dagen erop..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:57 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Dus dat!
Maarre ik niet. Ik ben geld aan het uitgeven aan wat vloeibare gele spul (geen pis)
Maar have fun, ben er waarschijnlijk zondag weer.
WTF ben jij voor een mongool? Hier mijn stats en dan heb ik nog een priveleven ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:25 schreef Sant. het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
Hoeveel weeg je?
Add "Timnation" eensquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik zeker weten. Altijd op vrijdag avond. Op de Xbox sowieso.
Waren goede potjes inderdaadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:09 schreef mar456 het volgende:
Nope,
En leuke potjes impala. Heb best veel nieuwe potjes vrijgespeeld
. Er was nog iemand bij maar ik weet niet meer wie, die ook leuke potjes
.
Ik speel ook voor de winst, maar wat Catkiller zegt is ook waar. K/D heb je zelf in de hand en W/L kan elke n00b verpesten. Maar meestal lukt het makkelijk om beide hoog te houden. Maar omdat ik al vrij veel kills heb gaat mijn ratio maar langzaam omhoog. Ik wil richting de 2.0quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nu ik zo die TT zie he.. Gewoon ff een vraag: spelen jullie persé om je k/d hoog te houden? Ik speel liever om winst te halen, en daar wil ik best vaker voor dood gaan. Ik vind een hoog win/loss belangrijker dan een kill/death. Samen werken als een team om te winnen is veel leuker dan zo veel mogelijk kills maken in Rush of Conquest.
Ja inderdaad service stars en medailles tellen daar ook bij inderdaad. Dus als je sterk op 1 klasse speelt kan dat vrij rap gaan stijgen. Maar goed de stroom van Avenger & Savior kills blijft toch wel constant dus die medailles haal je eigenlijk altijd wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:55 schreef Reintji het volgende:
Maar bij SPM zitten natuurlijk ook de punten van service stars toch etc? Dat gaat natuurlijk na een tijdje pas echt omhoog. En wel sterk afhankelijk wel speltype je voornamelijk speelt.
BC2.... Ik mis die full-auto sniper in bf3, zou er een BC3 komen denk je?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:18 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ja inderdaad service stars en medailles tellen daar ook bij inderdaad. Dus als je sterk op 1 klasse speelt kan dat vrij rap gaan stijgen. Maar goed de stroom van Avenger & Savior kills blijft toch wel constant dus die medailles haal je eigenlijk altijd wel.
Overigens bijna aan de KH2002 beginnen om te masteren. Ben heel erg benieuwd, want hoor wel goede verhalen over die gun. Eerst nog 37 kills met de L85A2! Dan wederom een assault rifle gemasterd
Voor de uit BC2 4x zoom liefhebbers de 3.4 Scope is ook wel chill op assault rifles. Doet me heel erg veel denken aan de 4x zoom van BC2!
En met de toevoeging van gisteravond, en dan ook nog met je Heli campen op het vliegdekschip van de tegenstander.. Beetje lame maar best leukquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:39 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Juist leuk, alle vlaggen hebben en dan met zoveel mogelijk man aan het water gaan staan
Iets in de trant van de Vietnam update voor BFBC2 zou wel tof zijn idd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:22 schreef ikookhier het volgende:
Heb eigenlijk wel zin in wat nieuwe mapsMaar dice wil mn geld nog niet hebben
Dan doe jij iets fout met je controller. ik heb mijne al meer dan een jaar en werkt perfect. :/quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:39 schreef Topiek het volgende:
Wat een kut kwaliteit van Sony, echt waar. 2e controller sinds 1 maand kapot?
Hopelijk werkt het bellen, want heb er dit keer niets mee gedaan.
Sorry gozer etentje en op ziekenbezoek! Morgenmiddag weer!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:41 schreef Quantic het volgende:
Aangezien ik morgenochtend om half 9 uit moet voetballenheb ik besloten vanavond maar even niets te doen. Zijn er vanavond nog ps3ers online?
Ik ben wel online.. Ik voeg je wel even toe :p. Ben heel de avond online dus kan heel de avond spelen :p.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:41 schreef Quantic het volgende:
Aangezien ik morgenochtend om half 9 uit moet voetballenheb ik besloten vanavond maar even niets te doen. Zijn er vanavond nog ps3ers online?
Als je ze in je server filter hebt staan wel denk ik?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:09 schreef Schunckelstar het volgende:
roteren die dlc maps eigenlijk standaard mee als je gewoon quickmatch doet?
Mijn ervaring is dat het bij sommige servers wel gebeurt en bij anderen niet. En bij de servers waar het wel gebeurt is het veel minder vaak een oude map dan een nieuwe.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:09 schreef Schunckelstar het volgende:
roteren die dlc maps eigenlijk standaard mee als je gewoon quickmatch doet?
Dat doe ik dus ookquote:Op zondag 29 januari 2012 10:35 schreef Cliffy het volgende:
Om de variatie er een beetje in te houden ben ik de laatste tijd ipv mijn favo wapen per kit met alle andere wapens aan het spelen maar tering er zitten echt een aantal pauperguns tussen zeg
Mjah alle guns masteren ga ik niet aan beginnen denk ik, ik speel alle scopes e.d. vrij.. ben nu bezig met de M16 van assault en die is nog best ok maar die AK74M is dan wel best weer gaar haha.. Zelfde met support eigenlijk, die M27 is geweldig als run&gun wapen maar die RPK is weer bagger..quote:Op zondag 29 januari 2012 12:31 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ookonder het mom van alles service starren en voor medailles e.d. Ik probeer nu alle assault rifles te masteren. Is ook wel een uitdaging opzich.
Ik master alleen de assault rifles, puur omdat die wapens mij wel liggen. L85A2 gemastered en nu begonnen aan de KH2002. Heel snel wapen maar burst is even wennen!quote:Op zondag 29 januari 2012 15:40 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mjah alle guns masteren ga ik niet aan beginnen denk ik, ik speel alle scopes e.d. vrij.. ben nu bezig met de M16 van assault en die is nog best ok maar die AK74M is dan wel best weer gaar haha.. Zelfde met support eigenlijk, die M27 is geweldig als run&gun wapen maar die RPK is weer bagger..
Als ik in m'n eentje speel doe ik dat ook wel, zoek ik een DICE server uit waar Metro net op begint, die en Bazaar spelen en dan een andere server zoekenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:12 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik master alleen de assault rifles, puur omdat die wapens mij wel liggen. L85A2 gemastered en nu begonnen aan de KH2002. Heel snel wapen maar burst is even wennen!
Denet overigens een potje met een Colonel level 100 en 86.. Zelfde platoon. Vervolgens gewonnen op Bazaar en weg waren ze
Ben net weg.. Misschien vanavond nog evenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:31 schreef mar456 het volgende:
Toevallig nog FOK!ers online op ps3? Munn1k ofz? Heb zin in even goed samenwerken.
Die AK is het best zonder scopes.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:40 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mjah alle guns masteren ga ik niet aan beginnen denk ik, ik speel alle scopes e.d. vrij.. ben nu bezig met de M16 van assault en die is nog best ok maar die AK74M is dan wel best weer gaar haha.. Zelfde met support eigenlijk, die M27 is geweldig als run&gun wapen maar die RPK is weer bagger..
Dat is natuurlijk onzin, scope is persoonlijke voorkeur, heeft geen effect op damage, recoil of accuracy..quote:
Met een scope ben je trager.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:23 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, scope is persoonlijke voorkeur, heeft geen effect op damage, recoil of accuracy..
Jahaaa, waren zeker goeie potjes! Ik was ook lekker aant knallen met de M249. Mooiste moment vanavond was toen ik 5 kills maakte met de heli + heatseekers op canals!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:32 schreef mar456 het volgende:
Mooie potjes net; arjan, munn1k en glenn. Vooral in canals met die heli. Heb meteen even heel veel repair ribbons gehaald
.
Zo bedoel ik het helemaal niet joh.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Aah op zo'n fiets! Whehe inderdaad beetje verkeerde woordkeuze dan.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:52 schreef Sant. het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het helemaal niet joh.
Doelde meer op die post dat ie de USAS vrij speelde en een uut later 2 servicestars had.
Niks haat aan, meer verbazing in vooruit dan: verkeerde bewoording
Excuse moi.
Pff mijn top gun is de FAMAS met 225 kills, maar ik zit ook vaak in voertuigen.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:23 schreef 67Impala het volgende:
Nou maak je wel heel gemakkelijk kills met de USAS hoor.. als ik naar mezelf kijk vooral in TDMBen benieuwd hoeveel ik er nog zal maken met dat ding totdat ik mijn TDM medaille win. Nog 13 potjes winnen... ik ga dat eens bijhouden
Huidige aantal kills 1015 ofzo
Vlaggen cappen met de F35quote:Op maandag 30 januari 2012 09:35 schreef Sant. het volgende:
[..]
Pff mijn top gun is de FAMAS met 225 kills, maar ik zit ook vaak in voertuigen.
Ik zie wel duidelijk vooruitgang in mijn stats.
Servicestar van Engineer gehaald en nu lekker door met Assault.
Verder heb ik dit weekend alleen maar in choppers gezeten..
Jets blijft een ellende, hoe moet ik in godsnaam punten scoren zonder missiles?
Langzaam vliegen (Door L2 in te houden) en vol je mitrailleur pompen op choppers of tanks.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:35 schreef Sant. het volgende:
[..]
Pff mijn top gun is de FAMAS met 225 kills, maar ik zit ook vaak in voertuigen.
Ik zie wel duidelijk vooruitgang in mijn stats.
Servicestar van Engineer gehaald en nu lekker door met Assault.
Verder heb ik dit weekend alleen maar in choppers gezeten..
Jets blijft een ellende, hoe moet ik in godsnaam punten scoren zonder missiles?
Dan ga ik dat vanavond eens proberen.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Precies, choppers zijn easy targets met je minigun. Die zijn een stuk effectiever dan rockets.
Dit aangezien er meestal twee man in een heli zitten die beiden flares kunnen afschieten.
Misschien kill je ze niet in 1x maar je kan ze gemakkelijk disabelen. Toch weer 100 punten.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:16 schreef Sant. het volgende:
[..]
Dan ga ik dat vanavond eens proberen.
Dat kan, maar dan moet je wel onwijs snel reageren. Heb het toevallig even zitten proberen op Canals, maar zodra de chopper maar een beetje out of range is lukt het niet meer. Het is gewoon veel makkelijker met een team genoot, aangezien je dan continu de lock erop kan houden.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:32 schreef Sant. het volgende:
Nog even een vraagje mbt tot tanks.
Wanneer je de CITV vrijgespeeld hebt MOET dit dan gebeuren door een teamgenoot?
Of wat ik dus bedoel is:
Kan ik wanneer ik alleen in mijn tank zit een chopper "designaten", vervolgens naar de driver positie switchen en mijn guided shells afvuren?
w00t, als je op die manier in een tank gaat zitten ben je praktisch onverslaanbaar..quote:Op maandag 30 januari 2012 14:14 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan moet je wel onwijs snel reageren. Heb het toevallig even zitten proberen op Canals, maar zodra de chopper maar een beetje out of range is lukt het niet meer. Het is gewoon veel makkelijker met een team genoot, aangezien je dan continu de lock erop kan houden.
Wat nog idealer is, als je met ze drieën in een tank zit en de Gunner heeft een javelin bij hem. Als de chopper dan over je heen vliegt kan jij hem met je tank niet raken, dus dan kan de gunner met de javelin hem als nog pakken.
Klopt heb het hier eerder al eens aangekaart. 2 Engineers en 1 Support voor de raketten en repair tools.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:14 schreef Sant. het volgende:
[..]
w00t, als je op die manier in een tank gaat zitten ben je praktisch onverslaanbaar..
Ik ben er vanavond denk ook nog wel ff, moet enkelt even kijken hoe laat.. Vermoed rond een uurtje of acht. Als je dan bij mij in de tank zit switch ik wel ff naar de 3e plekquote:Op maandag 30 januari 2012 17:20 schreef mar456 het volgende:
Hmm ik moet eerst maar is die 3e positie vrijspelen.. Impala vanavond weer? Heb nu wel guided shells maar nog niet die 3e positie..
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:41 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Ik ben er vanavond ook nog wel ff, als ik t allemaal volhou!
Geen lag hier..quote:Op maandag 30 januari 2012 22:04 schreef Laat77 het volgende:
Leuke potjes, maar damn wat was een grafserver zeg... lagte snoeihard. Jullie daar geen last van gehad? En nog steeds dat plotseling wisselen van equipment tijdens een vuurgevecht.... arrrrrrgh!!![]()
![]()
Ik ben ook nog reen rank 30 hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 22:34 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Geen lag hier..
Begin in die server echt in een team vol idioten.. Op de fokkers na max rank 30 en geen teamwork whatsoever... Tegen een team vol colonels werden we aardig gepwnt.. Daarna aantal mooie comebacks..
Ja maar jij werkte met ons mee. De rest was net een groep losgelaten honden die er niets van begreepquote:
Ik had daar aardig geluk mee! Volgens mij door een bug kreeg ik ineens mijn trophie en alle wapens cadeauquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:05 schreef mar456 het volgende:
Hmm,
Dat is een co-op wapen. Dan moet ik eerst maar is co-op gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |