Dat inderdaad een kenmerk van wiet, die ontiegelijke stank.quote:
Enige moment dat ik het ook enigszins kan waarderen eigenlijk, net als roken in het algemeen. Anders vind ik het alleen maar stinken.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, dat denk ik ook ja. Ik word veeeel te blij als ik wat op heb en kan dan echt niet rustig chillen. Wiet is dan wel lekker in je naspace
Daarom: hasjquote:Op maandag 23 januari 2012 18:02 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat inderdaad een kenmerk van wiet, die ontiegelijke stank.
Als je een beetje goeie hasj hebt ruik je dat ook van een kilometer afstand hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:05 schreef Hidz het volgende:
[..]
Daarom: hasj
(hoewel ik af en toe ook wel kan genieten van een lekker wiet jointje)
Dat komt mooi uit. Ik vind de smaak lekkerder dan de geur dus als jij nou wiet haalt, draai ik wel een joint en rook hem op zodat jij het kan ruiken. Zijn we allebei blij.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Sinosappel het volgende:
De geur van wiet![]()
Lekkerder dan de smaak tbh
Geen deal.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit. Ik vind de smaak lekkerder dan de geur dus als jij nou wiet haalt, draai ik wel een joint en rook hem op zodat jij het kan ruiken. Zijn we allebei blij.
Dat is vaak zo ja, ik denk het merendeel. : (quote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Probleem is dat mensen die blowen vaak paupers zijn.
Zoals?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Wiet is pauper. Zelf wel 5 jaar lang wiet gerookt, waarvan een paar jaar dagelijks. Maarja ben blij dat ik er vanaf ben en alles wat mensen er toen over zeiden is gewoon de waarheid.
Dat het godenspul is en groeide op Salomon zijn graf.quote:
Alles wat mensen over jou zeiden is de waarheid bedoel je. De schuld afschuiven op de drugquote:Op maandag 23 januari 2012 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Wiet is pauper. Zelf wel 5 jaar lang wiet gerookt, waarvan een paar jaar dagelijks. Maarja ben blij dat ik er vanaf ben en alles wat mensen er toen over zeiden is gewoon de waarheid.
Overigens is het helemaal niet moeilijk om te stoppen, gewoon cold turkey en zorgen dat het uit je systeem is. Na een weekje ben je over die dagelijkse gewoonte van het blowen heen en voelt het zelfs kut als je het weer doet.
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat het godenspul is en groeide op Salomon zijn graf.
Gewoon een paar keer oefenen, dan komt het vanzelf goed! De eerste keer dat ik zelf draaide, hielp een vriend van me mee. Die zag er ofc goed uit. De tweede keer deed ik het helemaal alleen, die was iets minder. En de 3e was perfect.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:35 schreef Sinosappel het volgende:
Veel te lang niet meer geblowt. Goeie tip
Enige minpunt is dat ik totaal niet goed kan draaien.
Ik heb echt vaak geprobeerd alquote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer oefenen, dan komt het vanzelf goed! De eerste keer dat ik zelf draaide, hielp een vriend van me mee. Die zag er ofc goed uit. De tweede keer deed ik het helemaal alleen, die was iets minder. En de 3e was perfect.
Geef mij trouwens maar hasj, veel fijner.
http://www.dutch-headshop.com/nl/jointmaker-joint4-p-515.htmlquote:
Of gewoon oefenen maar wees maar blij dat je niet kan draaien dan blow je niet zoveel of je moet het eerst weer aflerenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
http://www.dutch-headshop.com/nl/jointmaker-joint4-p-515.html
Ik kan dan wel draaien maar heb zo'n ding ook. is handig al je lui bent of ff snel 4 dikke joints wil hebben.
Gewoon lege hulzen kopen, je wiet en tabak mengen voor 4 dikke joints. dan in dat bakje en schudden. en voila 4 joints.
Ruikt zeker ook wel sterk, maar de geur lijkt voor veel mensen toch dragelijker op één of andere manier. Daarnaast ruik je hasj in een zakje lang niet zo sterk als wiet dat bijvoorbeeld doet.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:05 schreef Hidz het volgende:
[..]
Daarom: hasj
(hoewel ik af en toe ook wel kan genieten van een lekker wiet jointje)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |