Ik zie ook vaak zat zakenmensen binnen komen in de coffeeshop die een goede baan en alles op een rijtje hebben hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:12 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Kijk eens naar de gemiddelde stoner. Nuff said.
Want als je geblowd hebt kun je je niks meer herinneren inderdaadquote:Op maandag 23 januari 2012 16:13 schreef Catch22- het volgende:
Geniaal op dat moment zeker?
Die ideeen (als je ze al kan herinneren) zijn nuchter een stuk minder slim vaak.
Bam! dit.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
kkseik over blowen.
Als je een nietsnut was en je gaat blowen blijf je een nietsnut.
Als je een ondernemend persoon bent en gaat blowen blijf je een ondernemend persoon.
Wiet is gewoon lekker om ff je hoofd leeg te maken...
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
kkseik over blowen.
Als je een ondernemend persoon bent en gaat blowen blijf je een ondernemend persoon.
Jij zit aan paddo's te denken.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:13 schreef Catch22- het volgende:
Geniaal op dat moment zeker?
Die ideeen (als je ze al kan herinneren) zijn nuchter een stuk minder slim vaak.
Na paddo's herinner ik me alles ook nog perfect, alleen nadat ik flink aan de pep heb gezeten herinner ik me dingen vaak niet meerquote:Op maandag 23 januari 2012 16:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij zit aan paddo's te denken.Tuurlijk herinner ik me wel wat ik de vorige dag stoned hebt zitten bedenken en de ideeën zijn nog steeds even geniaal. Probleem is meer het gebrek aan eigen vermogen.
Ik heb dat met drankquote:Op maandag 23 januari 2012 16:17 schreef Crackpijp het volgende:
[..]
Na paddo's herinner ik me alles ook nog perfect, alleen nadat ik flink aan de pep heb gezeten herinner ik me dingen vaak niet meer
De ideeën zijn nog steeds even geniaal idd, alleen zijn ze lastiger uit te werken wanneer je weer nuchter bent. Op één of andere manier kun je als je stoned bent vaak tot in de detail alles vertellen/uitwerken.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij zit aan paddo's te denken.Tuurlijk herinner ik me wel wat ik de vorige dag stoned hebt zitten bedenken en de ideeën zijn nog steeds even geniaal. Probleem is meer het gebrek aan eigen vermogen.
Dat ligt meestal aan de combinatie met sloten bierquote:Op maandag 23 januari 2012 16:17 schreef Crackpijp het volgende:
[..]
Na paddo's herinner ik me alles ook nog perfect, alleen nadat ik flink aan de pep heb gezeten herinner ik me dingen vaak niet meer
kkseik?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
kkseik over blowen.
Ja, ook wel inderdaad, maar dan moet ik wel heul veul gezopen hebben en dat komt niet heel vaak voor.quote:
Ik vind bier vies als ik pep op heb.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat ligt meestal aan de combinatie met sloten bier.
Ik vind altijd vieze pep als ik bier op heb.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:20 schreef Crackpijp het volgende:
[..]
Ik vind bier vies als ik pep op heb.
ga weg nerdjequote:Op maandag 23 januari 2012 16:21 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Ik vind altijd vieze pep als ik bier op heb.
O, zou kunnen hoor. Ik heb nooit paddo's op eigenlijk, maar het is toch een beetje iets kenmerkends voor psychedelica dat je op dat moment de wereld helemaal denkt te hebben ontcijferd, maar dan wanneer je nuchter bent of kwijt bent waar het over ging of beseft dat het helemaal niet zo slim was.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:17 schreef Crackpijp het volgende:
[..]
Ja inderdaad en je kan elkaar ook zo mooi aanvullen vaak.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:19 schreef Infection het volgende:
[..]
De ideeën zijn nog steeds even geniaal idd, alleen zijn ze lastiger uit te werken wanneer je weer nuchter bent. Op één of andere manier kun je als je stoned bent vaak tot in de detail alles vertellen/uitwerken.
kkseik jaquote:Op maandag 23 januari 2012 16:19 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
kkseik?![]()
Je hebt je hoofd duidelijk goed 'leeg gemaakt' ..
Bluf.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:23 schreef sinepedraap het volgende:
Wedden dat ik meer heroine kan spuiten dan jullie
heroine is voor flikkertjes die zich graag in hun reet laten neuken achter het stationquote:Op maandag 23 januari 2012 16:23 schreef sinepedraap het volgende:
Wedden dat ik meer heroine kan spuiten dan jullie
Oh, crack danquote:Op maandag 23 januari 2012 16:23 schreef Crackpijp het volgende:
[..]
heroine is voor flikkertjes die zich graag in hun reet laten neuken achter het station
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |