Soort motor: Sport
Bouwjaar: 1991
Kilometerstand: 53.000 km
Motorinhoud: 600 cc
25 kw motor maar dit is niet op het kenteken gezet dus makkelijk terug te draaien! Eventueel in overleg samen uit te komen.
Beschrijving Ik bied deze zeer nette Honda CBR 600 F naar 1.5 Jaar veel plezier aan beleeft te hebben aan omdat ik vanaf volgend seizoen onbegrenst mag rijden en hiervoor een zwaardere motor wil hebben.
Wat informatie over de motor zelf: Aangeschaft voorjaar 2010 bij een dealer te weten: Anbergen motoren. Mij vertelt dat ik pas de 3e eigenaar ben! (dit kan ik echter niet controleren)
Sinds aanschaf datum niks aan hoeven doen wel zijn checks gehad en olie filter vervangen.
Is in de uitlaat begrenst op 25 KW wat dit een ideale beginners motor maakt maar natuurlijk rijd die ook zonder begrenzer super!
De motor heeft altijd in de garage gestaan onder een kleed, en altijd netjes schoongemaakt ziet er dan ook super uit die kun je alleen maar zien wanneer je hem komt bezichtigen de leeftijd is er niet aan af te zien!
Geen extra stickers alles origineel (de extra stickers van de foto zijn verwijderd), uitlaat heeft wel een andere demper deze zat er al op bij aanschaf en zit een mooi geluid in.
Datum eerste toelating op kenteken: 13 sep 1991
Km stand: 53000! (Niks vergeleken de leeftijd)
Richtprijs 1550Ivo
Vragen altijd goed in het topic, PM ook altijd goed hoogste bod zal ik hier vermelden als dit via de PM is verkregen.
Foto's:
![2yni0ex.jpg]()
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer foto's kan altijd deze heb ik even snel voor jullie gemaakt
[ Bericht 4% gewijzigd door Ipho op 23-01-2012 14:34:56 ]
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken