Slechte investering. Koop er dan liever een van een half jaartje of jaartje oud.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
Misschien eens een auto nieuw kopen?
I resent that...quote:Op maandag 23 januari 2012 12:21 schreef antfukker het volgende:
Misschien eens bij jezelf gaan denken dat het aan jou kan liggen?
Daar kwamen wij nu ook achter. Dat is eigenlijk toch ook raar. Zo'n lampje zou best eens preventatief mogen werken. Nu geeft het de melding: "Gefeliciteerd, u mag eens flink de portemonnee trekken!"quote:Op maandag 23 januari 2012 12:23 schreef Hyman het volgende:
sowieso als het lampje brandt is het al veel te laat.
Één advies... verkopen! Nog liever vandaag, dan morgen!quote:Op maandag 23 januari 2012 12:23 schreef imanidiot het volgende:
Ik voel je ts ik voel je. normaal zou ik namelijk een topic maken.
Maar mijn auto doet braaf ik geef hem zijn maandelijkse olie en hoop en klop wekelijks af.
Hij heeft me wel ondertussen 5 maandloontjes gekost.
Vaak brand dat lampje ook voor Jan Lul en moeten ze hem weer resetten. Bij VAG groep tenminste.. weet niet of dat bij Toyota ook voorkomt.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:23 schreef Hyman het volgende:
sowieso als het lampje brandt is het al veel te laat.
Sorry.... ik hou er niet van om met ziektes te wensen.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:14 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Vet zieke gangsta-lines.
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:07 schreef jack4ya het volgende:
Nu liep gister van onze 'uiterst betrouwbaar merk' Corolla de motor in de soep.
Olielampje gebranden, voordat we veilig konden stoppen, was het al gedaan...
En er lag geen olie in je garage / op je parkeerplek of waar die dan ook staat 's nachts?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:19 schreef jack4ya het volgende:
Auto's worden keurig onderhouden. 2 weken geleden zelf nog alles nagelopen, olie was op peil (!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |