quote:je weet het niet. het had gewoon gekund natuurlijk.
Op woensdag 17 juli 2002 22:22 schreef Barb het volgende:[..]
Nee, dat was Dennis, een goede vriend van me
quote:haha. ik ga morgen je vorige mailtje nog even lezen. want daar stond wel ongeveer in hoe je dat zou vinden, als mensen je spontaan opbellen met de mededeling, "ik vind je leuk"
Blijkt dat ie sinds die dag elke middag in de A. is geweest (terwijl ik net deze week er amper was), om mij te zoeken. Heb ik me daar toch een partij indruk op hem gemaakt!!!En dat ie me dus graag wil zien.
(heb ik weer)
en wat ga je er nu mee doen?
quote:dat is gemeen
Op woensdag 17 juli 2002 22:27 schreef Barb het volgende:[..]
Nee, zo denk ik niet over mensen, in kneustermen
Nee, ik heb gezegd dat ik het heel druk heb en hem wel zou bellen over een week of 2.
quote:Leugentje om best wil mag vind ik hoor!
Op woensdag 17 juli 2002 22:27 schreef Barb het volgende:[..]
Nee, zo denk ik niet over mensen, in kneustermen
Nee, ik heb gezegd dat ik het heel druk heb en hem wel zou bellen over een week of 2.
quote:Nee hoor
Op woensdag 17 juli 2002 22:28 schreef NaRRaToR het volgende:
dat is gemeen
quote:stoer!
Op woensdag 17 juli 2002 22:09 schreef SunQueen het volgende:[..]
Ja zoiets, superactief moet het worden, ga raften,klimmen abseilen, canyone, lopen naar de eeuwige sneeuw, hydrospeet, enzo vanalles
ik zou een klimcursus gaan doen, (ook in de alpen ergens) maar ik was veel te laat met vrij vragen en dingen regelen.
quote:Klote, en nu wat ga je nu dan doen?
Op woensdag 17 juli 2002 22:30 schreef Hrun het volgende:[..]
stoer!
ik zou een klimcursus gaan doen, (ook in de alpen ergens) maar ik was veel te laat met vrij vragen en dingen regelen.
quote:Nouja, geen leugentje dus.
Op woensdag 17 juli 2002 22:28 schreef SunQueen het volgende:
Leugentje om best wil mag vind ik hoor!
Maar wat vind je dan verder van hem, gewoon aardig ofzo?
Ja, hij is _wel_ aardig,, maar ook niet meer dan dat. 'k Spreek gewoon een keer af, laat em zijn verhaal doen en zal ook wel even uitleggen dat ik na 4 jaar een relatie, nu echt niet op zoek ben naar een nieuwe relatie. Leuke jongen, maar niet voor mij.
quote:En nog via iemand anders zijn telefoon ook
Op woensdag 17 juli 2002 22:28 schreef Hrun het volgende:
haha. ik ga morgen je vorige mailtje nog even lezen. want daar stond wel ongeveer in hoe je dat zou vinden, als mensen je spontaan opbellen met de mededeling, "ik vind je leuk"
Nee ach, wel ontwapenend op deze manier, maar niks voor mij.
quote:Gelijk heb je, zou het (denk ik) op dezelfde manier doen hoor. Wat moet je anders. En als hij niet begrijpt dat je na 4 jaar geen zin hebt in meteen iets anders is het zoiezo al niet veel! sorry voor dat laatste, maar vind ik gewoon
Op woensdag 17 juli 2002 22:31 schreef Barb het volgende:[..]
Nouja, geen leugentje dus.
Ja, hij is _wel_ aardig,, maar ook niet meer dan dat. 'k Spreek gewoon een keer af, laat em zijn verhaal doen en zal ook wel even uitleggen dat ik na 4 jaar een relatie, nu echt niet op zoek ben naar een nieuwe relatie. Leuke jongen, maar niet voor mij.
quote:En ik mocht niet eens een hapje
Op woensdag 17 juli 2002 22:31 schreef NaRRaToR het volgende:
* NaRRaToR heeft de literbak ijs op
quote:
da's vlot.
quote:Lekker
quote:ik wilde ook nog naar IJsland. maar ja. ook nix geregeld nog... misschien dat ik ergens een auto scoor en ergens gewoon naartoe rijd. ik weet het nog niet precies..
Op woensdag 17 juli 2002 22:31 schreef SunQueen het volgende:[..]
Klote, en nu wat ga je nu dan doen?
quote:had je ook niet om gevraagd
Op woensdag 17 juli 2002 22:33 schreef SunQueen het volgende:[..]
En ik mocht niet eens een hapje
quote:Mee eens
Op woensdag 17 juli 2002 22:33 schreef SunQueen het volgende:
En als hij niet begrijpt dat je na 4 jaar geen zin hebt in meteen iets anders is het zoiezo al niet veel! sorry voor dat laatste, maar vind ik gewoon
Maar daar weet ie allemaal nog niks van. Hijkent me amper, ik heb em 10 minuten gesproken!!!
Bovendien: een relatie overkomt je (zo werkt het bij mij althans), die zoek je niet, ik kreeg het gevoel dat hij me echt had "uitgekozen".
quote:Ook wel lekker, gewoon de auto pakken en gaan!
Op woensdag 17 juli 2002 22:35 schreef Hrun het volgende:[..]
ik wilde ook nog naar IJsland. maar ja. ook nix geregeld nog... misschien dat ik ergens een auto scoor en ergens gewoon naartoe rijd. ik weet het nog niet precies..
quote:tjah je moet iets als je je verveeld sjaggo en depri bent he
Op woensdag 17 juli 2002 22:34 schreef Hrun het volgende:[..]
da's vlot.
quote:Jij bied ook niks aan!
Op woensdag 17 juli 2002 22:36 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
had je ook niet om gevraagd
quote:ik reageer wel, maar ik begin een heel nieuw onderwerp.
Op woensdag 17 juli 2002 22:33 schreef Barb het volgende:[..]
En nog via iemand anders zijn telefoon ook
Omdat hij wist dat die persoon er ook zou zijn.
Nee ach, wel ontwapenend op deze manier, maar niks voor mij.
ik heb nu wel dr telefoon nummer... maar ja. nu moet ik dus er iets mee doen...
quote:tjah moet toch maar weer gewicht aankomen na een kilo of 5 6 te zijn verloren in een nacht (lees sensation)
Op woensdag 17 juli 2002 22:35 schreef Barb het volgende:[..]
Lekker
Vreetzak
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 22:36 schreef NaRRaToR het volgende:
tjah je moet iets als je je verveeld sjaggo en depri bent he
quote:goh gek he dat ik nix aanbiedt ben ik toch ook niet verplicht of wel soms ?
Op woensdag 17 juli 2002 22:37 schreef SunQueen het volgende:[..]
Jij bied ook niks aan!
quote:Inruilen voor een emailadres
Op woensdag 17 juli 2002 22:37 schreef Hrun het volgende:
ik reageer wel, maar ik begin een heel nieuw onderwerp.ik heb nu wel dr telefoon nummer... maar ja. nu moet ik dus er iets mee doen...
quote:Een beetje van ik ben hopeloos en jij bent wel leuk, en ook nog eens vrijgezel dus ik wil jou!
Op woensdag 17 juli 2002 22:36 schreef Barb het volgende:[..]
Mee eens
Maar daar weet ie allemaal nog niks van. Hijkent me amper, ik heb em 10 minuten gesproken!!!
Bovendien: een relatie overkomt je (zo werkt het bij mij althans), die zoek je niet, ik kreeg het gevoel dat hij me echt had "uitgekozen".
Heb een vriendin die echt opzoek is, terwijl ik er altijd bij loop van ik zie het allemaal wel. Maar al de leuke (en minder leuke) jongens komen dan altijd wel naar mij toe en niet naar haar. Wat ik voor haar best lullig vind, maar als ik het haar uit probeer te leggen beweerd ze altijd dat ze niet op zoek is.
Je hebt toch een andere uitstraling (denk ik)
wat een zwaar onderwerp ineens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |