Ik ga morgen gewoon even Activision bellen vanwege hun kinderachtige kutgedragquote:First two maps available Jan. 24th for Call of Duty ELITE Premium members.
twitter:fourzerotwo twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 20:39:34Updated #MW3 today; you'll notice improved lag comp, theater fixes, nerf to Striker, buff to all other shotguns, upload to YouTube faster. reageer retweet
Omdat de PS3 een inferieur platform is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:33 schreef rickyszz het volgende:
WTF waarom naait Activision ons, in de Video beschrijving zeggen toch dat de PS3 en Xbox hem tegelijk krijgen, echt waarom doen ze dit om ons te pesten?
Ik citeer;
[..]
Ik ga morgen gewoon even Activision bellen vanwege hun kinderachtige kutgedrag
Eén schrale troost binnenkort loopt het contract tussen Microsoft en Activision af dus dan hebben we dat kinderachtige kut gedrag van Activision als het goed ook niet meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat de PS3 een inferieur platform is.
perse elite. Je kan de mappen niet eens spelen als je ze download met een elite account en ze wilt spelen.op een non elite account.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef Studiotje het volgende:
Kun je hem als niet Elite lid hem ook downloaden of moet perse Elite hebben?
liberty is sniper heaven!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:03 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Die andere map is volgens mij best groot hoor..
Buff betekent dat ze allemaal sterker worden?Is dit per direct? Wel vet ! Dan wordt mijn AA 12 nog beter. Dan ga ik weer de spas 12 oppakkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:04 schreef rickyszz het volgende:
En eindelijk krijgt de Striker een nerf!twitter:fourzerotwo twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 20:39:34Updated #MW3 today; you'll notice improved lag comp, theater fixes, nerf to Striker, buff to all other shotguns, upload to YouTube faster. reageer retweet
Mw2 is veel beter man, black ops ook..quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:56 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ben nu prestige 9 lvl 50. Nog 30 lvls en dan kan ik eindelijk beginnen aan de challenges enzo.
Heb nu 29000 kills en 12000 deaths. Niet slecht vind ik zelf.
Vind dit spel btw leuker dan mw2 en black ops. Lekker knallen haha
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:05 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Mw2 is veel beter man, black ops ook..
Daar gaat het mis.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:15 schreef DSS24 het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waar download je de nieuwe maps? Ik zit nu in Elite te kijken en daar staat: ga naar elite.callofduty.com/support voor uitleg. En die site is down.
Ja ik ben Xbox 360 Elite.
Wat is een nerf?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:04 schreef rickyszz het volgende:
En eindelijk krijgt de Striker een nerf!twitter:fourzerotwo twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 20:39:34Updated #MW3 today; you'll notice improved lag comp, theater fixes, nerf to Striker, buff to all other shotguns, upload to YouTube faster. reageer retweet
die zijn al generfd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:49 schreef JaafkeGB het volgende:
Nerf is minder sterk gemaakt..
dus minder krachtig.. maar niks aan de mfg9's?
Die zijn al veel eerder een leer generfdquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:49 schreef JaafkeGB het volgende:
Nerf is minder sterk gemaakt..
dus minder krachtig.. maar niks aan de mfg9's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |