nee dat kan niet!quote:Op maandag 23 januari 2012 22:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Tegenwoordig schijnt men Dixies in het veld te hebben
Wij moesten gewoon een latrine graven vroegah.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef Pumatje het volgende:
[..]
nee dat kan niet!
Nja.. bij de cavalerie gingen verplaatsingen zo snel dat de dixie erachteraan slepen onmogelijk zou zijn. Ik heb ze nooit gehad als we naar Duitsland of Polen gingen. Beverloo staat me wel iets van bij
Het is overdone :pquote:
Ga je nou op Puma zeiken als hij eindelijk eens ergens over na heeft gedacht?quote:
Is dat een vervolg op "studeren"?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo maar eens op 1 oor. Morgen ga ik in opleiding
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Ga je nou op Puma zeiken als hij eindelijk eens ergens over na heeft gedacht?
Ik moedig je allen maar aanquote:
Blijf posten, interessant!quote:Op maandag 23 januari 2012 22:27 schreef Pumatje het volgende:
oke dan blijf ik posten
Wakkerworden na het egelen
[ afbeelding ]
nachtelijke manoeuvre gehad en was geen betere slaapplek verkrijgbaar op dat moment zonder vijand dreiging. Was volgens mij middenterrein bergen hohne
Gericht op iemand die net z'n kochertje met esbit probeerde aan te krijgen?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:30 schreef Pumatje het volgende:
Hier krijg k kriebels van.... met 1040 ton staal tesamen op patrouille en het enige wat je hoorde was KKRRLLLLLLLLLLskwiek skwiek..BRrrlllLLLLL
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gericht op iemand die net z'n kochertje met esbit probeerde aan te krijgen?
Als hij twee seconden langer nagedacht had hij onnodig werk bespaard. Mja..quote:Op maandag 23 januari 2012 22:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Ga je nou op Puma zeiken als hij eindelijk eens ergens over na heeft gedacht?
Want dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:33 schreef Esses het volgende:
[..]
Als hij twee seconden langer nagedacht had hij onnodig werk bespaard. Mja..
Wat maakt het nou uit dat je het registratietekenplaatje hebt van een quad die toevallig door de KL Sectie Stiekem gebruikt word? Denk daar maar is 2 seconden over na!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |