Huh? Wat is een Ssserpente?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Aventura het volgende:
Haaaaha, dat is een Ssserpente! Ik las er laatst ook al een toespeling op, heb het toen niet nagevraagd. Zwembroekjes zijn losscheurbaar * Aventura maakt een metal note
Yep. Ik heb het onthouden want ik wil niet hetzelfde meemakenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Ssserpente het volgende:
Ooh, dat met die zwemluier en die poep?
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Ssserpente het volgende:
Ooh, dat met die zwemluier en die poep?
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef tweeoogje het volgende:
Oh, en trui! Het gaat heeeeeeel goed, zowel met mij als met mn kleine meisje. Ik vind het zoooo leuk om moeder te zijn! Ze is zo superlief! Alleen vaak overdag wakker, maar ze slaapt 's nachts heel goed, drinkt heel goed, en groeit heel goed! Alleen hoop ik dat de krampjes niet te vaak tevoorschijn komen.. Oo en ik heb toch zo'n mooi dekentje voor dr gehaakt! Die moet ik eigenlijk in t haaktopic komen showen.. Dat komt nog!
Sommige zwembaden is het echter verplicht. Dan kan je beter zelf bij de kruidvat eigen merk zwemluiers kopen, ipv ze duur te kopen bij het zwembad.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:37 schreef DJMO het volgende:
Zwemluiers = redelijk geldopleverende uitvindinghet ding zuigt zich zo direct vol met water dat het alleen poep bij de billen houdt, maar plas is ook vocht en aangezien de luier al vol zit, houdt het dat absoluut niet tegen!
Hier ook gewoon een boxershort of zwembroek aan. Komop zeg, ik ga geen euro per luier betalen omdat er een duur woord/merk aanhangt terwijl het niets meer doet dan een gewone luier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |