abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107209246
  woensdag 25 januari 2012 @ 10:14:06 #27
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_107209732
Soms zegt een schema meer dan duizend woorden ;)
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_107214707
Maar het werkt toch al jaren zo? Is naar mijn weten niets nieuws.. :)
pi_107217397
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 09:52 schreef Tochjo het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heb je die vandaan? Want ik begreep het toch echt anders van de duo- site..
pi_107217690
Zelf gemaakt. De aanvullende beurs is onderdeel van de prestatiebeurs. De prestatiebeurs wordt een gift als je binnen 10 jaar je diploma haalt. Als dat niet lukt, dan zijn de eerste vijf maanden een gift en moet je de rest terugbetalen. Onder voorwaarden kun je dan in aanmerking komen voor kwijtschelding.
pi_107222346
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:28 schreef Tochjo het volgende:
Zelf gemaakt. De aanvullende beurs is onderdeel van de prestatiebeurs. De prestatiebeurs wordt een gift als je binnen 10 jaar je diploma haalt. Als dat niet lukt, dan zijn de eerste vijf maanden een gift en moet je de rest terugbetalen. Onder voorwaarden kun je dan in aanmerking komen voor kwijtschelding.
Dat staat dus totaal niet duidelijk op de DUO-site. Daar staat bij 'aanvullende beurs' alleen maar dat die eerste vijf maanden sowieso een gift zijn, daarna kan de lening kwijtgescholden worden. Niks over diploma en tien jaar -.-. Maar dat zou wel mooi zijn als het inderdaad onderdeel van prestatiebeurs is en een gift is als je je diploma haalt, scheelt weer wat schuld!
pi_107223052
Het kostte ook wel even voor ik zelf duidelijk had hoe het in elkaar zit, want de site kan inderdaad duidelijker. Hoe dan ook, het schema geeft wel duidelijk aan hoe het werkt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')