ze is al jaren heimelijk verliefd op Seal?quote:Op maandag 23 januari 2012 10:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal 't m'n vriendin ff doorgeven.
quote:Op maandag 23 januari 2012 17:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze is al jaren heimelijk verliefd op Seal?
BREAKING NEWSquote:
Ze swingen er lekker op los! Geile bende daar...quote:Op maandag 23 januari 2012 17:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
BREAKING NEWS
roel en vriendin en Seal en Heidi gaan definitief partnerruilen
Roels sfeer hangt niet meer. die staat fier overeind!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:31 schreef Evertjan het volgende:
goedemiddag!!!! Hoe hang die sfeer erbij?
Wel lekker, geloof ik!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:31 schreef Evertjan het volgende:
goedemiddag!!!! Hoe hang die sfeer erbij?
Dampend stampendquote:Op maandag 23 januari 2012 17:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
BREAKING NEWS
twitter:rudymackay twitterde op maandag 23-01-2012 om 17:35:04Ik krijg vrijwel iedere dag nog berichtjes van mensen die zeggen dat ik weer een eigen programma op de radio moet. Lief. Maar frustrerend. reageer retweet
Aaawwwwquote:Op maandag 23 januari 2012 17:38 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:rudymackay twitterde op maandag 23-01-2012 om 17:35:04Ik krijg vrijwel iedere dag nog berichtjes van mensen die zeggen dat ik weer een eigen programma op de radio moet. Lief. Maar frustrerend. reageer retweet
Kan me voorstellen dat het hem frustreertquote:Op maandag 23 januari 2012 17:38 schreef 3rdRock het volgende:
Ik kan dat, het complete topic om zeep helpen...quote:Op maandag 23 januari 2012 18:16 schreef wolfrolf het volgende:
TOPICFREEZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Kost je geloof ik ruim 700 euro aan boodschappen als je ze allemaal wil. Ka-ching voor de Appie.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef minthy het volgende:
Die poppen bij de AH zijn tof, die oude balkonkereltjes
Dat geloof ik best, ja! En je moet volgens mij ook nog een euro bijbetalen, naast een volle kaartquote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kost je geloof ik ruim 700 euro aan boodschappen als je ze allemaal wil. Ka-ching voor de Appie.
Ik hoorde daar vanmiddag een reportage over, toen noemden ze dat ook inderdaad. Voor iets dat voor een paar centen in China is gemaaktquote:Op maandag 23 januari 2012 18:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, ja! En je moet volgens mij ook nog een euro bijbetalen, naast een volle kaart
Dikke bussiness voor AHquote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoorde daar vanmiddag een reportage over, toen noemden ze dat ook inderdaad. Voor iets dat voor een paar centen in China is gemaakt
EKquote:Op maandag 23 januari 2012 18:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dikke bussiness voor AH![]()
Zal mij benieuwen wat ze komend zomer gaan doen tijdens EK/WK (doorhalen wat niet van toepassing is, ik weet het niet...![]()
)
quote:Op maandag 23 januari 2012 17:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
BREAKING NEWS
er is niets nog irritanters...quote:Op maandag 23 januari 2012 18:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
EKEn die acties zijn het meest irritant, kom je bij de supermarkt van die jengelende kinderen tegen: "Maaaaaaaam, gaan we naar die andere supermarkt? Die heeft een veeeeeel leukere actie". En dan gaan die moeders ook nog
Dag Pientjequote:Op maandag 23 januari 2012 18:37 schreef Pino112 het volgende:
Goedemiddag mensjes![]()
.
Oh, het is al avond
Dank je, ik zit heus met m'n vlaggetje voor de tv maar hou me er nu nog niet zo mee bezigquote:Op maandag 23 januari 2012 18:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
EKEn die acties zijn het meest irritant, kom je bij de supermarkt van die jengelende kinderen tegen: "Maaaaaaaam, gaan we naar die andere supermarkt? Die heeft een veeeeeel leukere actie". En dan gaan die moeders ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |