Skrillex is hartstikke tofquote:Op maandag 23 januari 2012 14:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Louisianna woman... Mississippi man
We get together everytime we can
Knifeparty mag best, maar heb van het weekend Skrillex ontdekt, ook fijn
Die clip ook van First of the Yearquote:Op maandag 23 januari 2012 14:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Skrillex is hartstikke tof![]()
Niet de hele avond, maar dat heb ik met geen enkel genre
Clips zie ik amper, ik kijk af en toe wel eens met een half oog naar 192TV. Daar komt Skrillex niet langsquote:Op maandag 23 januari 2012 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die clip ook van First of the Year
Ik ben een groot liefhebber van Metal, en op de een of andere manier hoor je bij hem terug dat'ie uit dat genre vandaan komt
Ja ik was al weggezapt bij Bouncer, zoals altijdquote:Op maandag 23 januari 2012 16:19 schreef CindieY het volgende:
Gelijk 2 platen draaien die al veel te vaak zijn gedraaid.
Joh...quote:Op maandag 23 januari 2012 16:30 schreef wolfrolf het volgende:
Dr is trouwens een meesterlijke cover van gotye op youtube, 5 mensen op 1 gitaar GENIAAL!
Is er verschil dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:11 schreef alors het volgende:
Hollanders die Fries op zijn Duits gaan oplezen
Sorry jong!!quote:
Ik las het op Twitter vanmiddag, ben benieuwdquote:Op maandag 23 januari 2012 16:56 schreef alors het volgende:
Lol een nieuw item als tegenhanger van die schijtmegahits steeds? De superturbocrazytophit? Nouja ik ben voor als er wat gedurfdere plaatjes naar voren worden gehaald
Jammer voor de liefhebbers, ik ga dit jaar waarschijnlijk weer voor de feestdagentoeslag op m'n werk (net als elk jaar zo'n beetje...)quote:Op maandag 23 januari 2012 17:12 schreef hole1988 het volgende:
geen 538 feestje op Koninginnedag http://www.radio538pressr(...)-koninginnedagfeest/
Boeiend. Dat hele "feest" was toch al 1 grote Van Dobben Croquetten reclamespot waar de muziek kansloos zacht stond.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:12 schreef hole1988 het volgende:
geen 538 feestje op Koninginnedag http://www.radio538pressr(...)-koninginnedagfeest/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |