Nou wordt ie helemaal mooiquote:Op maandag 23 januari 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....Pino.....Minthy is niet je moeder.....je moeder woont in manilla. vandaar dat jij ook ee ntikkie donkerder bent dan je broertjes en zusjes...
ehm....pablo.....dat was toch die impotenten 75jarige cubaan???quote:Op maandag 23 januari 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou wordt ie helemaal mooi![]()
Ik ben wel zijn moeder, jij bent niet zijn vader... Dat was Pablo, de tuinman!! Heeft me jarenlang alle hoeken van het poolhouse laten zien
Nee, zijn 17-jarige kleinzoon heette ook zoquote:Op maandag 23 januari 2012 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....pablo.....dat was toch die impotenten 75jarige cubaan???
ja maar zijn cubaanse sigaar staat als een huis.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....pablo.....dat was toch die impotenten 75jarige cubaan???
Die van hem weet ik niet, maar van jonge Pablo welquote:Op maandag 23 januari 2012 00:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja maar zijn cubaanse sigaar staat als een huis.
godsamme zeg...en ik heb die jongen nog wel meegenomen naar de hoeren om het te leren. hij is helemaal ingewijdt door Blonde Bep, die in die periode btw ook clamidya had.....quote:Op maandag 23 januari 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, zijn 17-jarige kleinzoon heette ook zo![]()
Blonde Bep?! Weet je het zeker? Das nog steeds mijn bijnaam namelijk...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme zeg...en ik heb die jongen nog wel meegenomen naar de hoeren om het te leren. hij is helemaal ingewijdt door Blonde Bep, die in die periode btw ook clamidya had.....
wacht ff....was jij blonde bep.....dus ik heb jou betaald om Pablo alles te leren???quote:Op maandag 23 januari 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Blonde Bep?! Weet je het zeker? Das nog steeds mijn bijnaam namelijk...
Ps: ik hoop dat je leuter er niet alsnog afvalt...![]()
Ja op alles... En naast dat je me voor Pablo hebt betaald (waar ik dus dubbel plezier aan heb beleefd!!) krijg ik nog steeds een riante allimentatie van je. Jammer dat Pino al boven de 18 is...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wacht ff....was jij blonde bep.....dus ik heb jou betaald om Pablo alles te leren???
en ik heb de halve filipijnen en chlamydia geholpen?
wat een puinzooi heb jij er weer van gemaakt Minthy!
nou, volgens mij zijn ieniemienie en tommie ook al boven de 18 en purk heb ik nooit erkend. dus ik vermoed dat je die alimentatie niet van mij krijgt...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja op alles... En naast dat je me voor Pablo hebt betaald (waar ik dus dubbel plezier aan heb beleefd!!) krijg ik nog steeds een riante allimentatie van je. Jammer dat Pino al boven de 18 is...
Life is good![]()
Geen idee van wie Purk is, ik batste er destijds nogal op los...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, volgens mij zijn ieniemienie en tommie ook al boven de 18 en purk heb ik nooit erkend. dus ik vermoed dat je die alimentatie niet van mij krijgt...
Trustequote:Op maandag 23 januari 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd...ben eigenlijk alweer te lang op maar goed...
slaap lekker
en Sef is er ookquote:Op maandag 23 januari 2012 07:40 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen.Gers vandaag te gast bij Giel. Voelt het toch nog een beetje als woensdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |