Oh, zou ook kunnen dat ik het daar van kenquote:Op maandag 23 januari 2012 00:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heeft iemand dat opgestuurd als mama-appelsap?Dat is gewoon van 'Thea' van Ruud de Wild
ik hoorde er al "dit wordt niks" in voordat ik mama appelsap kende en die video heb ik nooit gezienquote:Op maandag 23 januari 2012 00:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heeft iemand dat opgestuurd als mama-appelsap?Dat is gewoon van 'Thea' van Ruud de Wild
Ruud de Wild deed al 'Thea' toen 'Heya' net uit was en Ruud nog bij BNN zat op 3FM.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoorde er al "dit wordt niks" in voordat ik mama appelsap kende en die video heb ik nooit gezien
Kan je geen ongelijk geven...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
Xnoizz met z'n vage Christelijke bandjes, ik geef het op voor vandaag. Slaap lekker
bye bye vrouw bye byequote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
Xnoizz met z'n vage Christelijke bandjes, ik geef het op voor vandaag. Slaap lekker
Voor vandaag al?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
slaap zachtquote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
voed die zoon van je ff wat beter op. bijdehante pestvogel dat het is!quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voed die zoon van je ff wat beter op. bijdehante pestvogel dat het is!
Das lekker makkelijk, de schuld buiten jezelf leggen... Als jij nou eens wat vaker thuis was geweest vroegerquote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voed die zoon van je ff wat beter op. bijdehante pestvogel dat het is!
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]moet jij zeggen met je 3 stenen.
BREAKING 3rdRock is Gerstquote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Das lekker makkelijk, de schuld buiten jezelf leggen... Als jij nou eens wat vaker thuis was geweest vroeger
quote:
ehm...wat de fuck? ik ben gewoon de hele aarde en jullie leven op mij! wees blij met mij want zonder mij waren jullie allemaal doodquote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]moet jij zeggen met je 3 stenen.
ehm.....ik moest werken om jouw cocaineverslaving te kunnen bekostigen en die 5 fillipijnse au-pairs die jij weggepest hebt...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Das lekker makkelijk, de schuld buiten jezelf leggen... Als jij nou eens wat vaker thuis was geweest vroeger
ik heb een tyfushekel aan carnaval. dus neequote:
Yup... En ik maar zorgen voor Tommie, Ienieminie en Pino en hij maar achter de wijven aan... Het is maar goed dat ik er een punt achter heb gezet, al was de scheiding bloederigquote:
...en die jij alle vijf hebt lopen naaienquote:Op maandag 23 januari 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm.....ik moest werken om jouw cocaineverslaving te kunnen bekostigen en die 5 fillipijnse au-pairs die jij weggepest hebt...
heb je Purk afgestotenquote:Op maandag 23 januari 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup... En ik maar zorgen voor Tommie, Ienieminie en Pino en hij maar achter de wijven aan... Het is maar goed dat ik er een punt achter heb gezet, al was de scheiding bloederig
ehm....Pino.....Minthy is niet je moeder.....je moeder woont in manilla. vandaar dat jij ook ee ntikkie donkerder bent dan je broertjes en zusjes...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
...en die jij alle vijf hebt lopen naaien
als je morgen maar op tijd wakker bent om mij mn pantoffels en krant te brengen!quote:
vandaar die oranje uitslag.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....Pino.....Minthy is niet je moeder.....je moeder woont in manilla. vandaar dat jij ook ee ntikkie donkerder bent dan je broertjes en zusjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |