Dat had je toch ook, hij vond je toch ook leuk, het was eindig helaas, maar hij vond je leuk, en dat moet toch ook hoop voor de toekomst gevenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan dat niet ontkennen, die verschillende instellingen. Maar ik zag daar geen probleem in. Ik dacht dat we er beiden iets van de ander uit konden halen. ofzo. ik weet het niet. Maar het doet wel pijn zeg maar. Best veel.
(Ik dacht echt dat ik iemand gevonden had die me leuk vond.)
Zorg er in ieder geval voor dat je niet in een 'depressie' zakt. daar heeft niemand wat aan. Ga goed slapen of neem ff een bakkie thee en laat het bezinken. Maar wat ik zeg: depressie is gewoon niet goed - hooguit een aantal dagen. It aint the end of the world, hoe zuur het nu ff is. Bijt er doorheen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had hoop voor de toekomst, en die is vanavond een beetje in elkaar gezakt. meh, ik vind dit niet leuk.
ach en anders kom je gewoon bij Ang3l en mij in Bar Selona werkenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik realiseer me ook best dat dit niet het eind van de wereld is, hell we hadden nauwelijks iets. Wat pijn doet is dat ik begon te geloven dat het iets was en dat het niks blijkt te zijn. Daar kom ik wel overheen, en ik haal er vast een wijze les uit op den duur.
Maar dat alles over een tijdje. Nu vind ik het eerst gewoon allemaal kut en oneerlijk en pijn en bluh.
Je kwam wel echt vrolijk over, raak dat niet kwijt.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik realiseer me ook best dat dit niet het eind van de wereld is, hell we hadden nauwelijks iets. Wat pijn doet is dat ik begon te geloven dat het iets was en dat het niks blijkt te zijn. Daar kom ik wel overheen, en ik haal er vast een wijze les uit op den duur.
Maar dat alles over een tijdje. Nu vind ik het eerst gewoon allemaal kut en oneerlijk en pijn en bluh.
Dikke knuffelquote:Op zondag 22 januari 2012 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja Erik, ik hoopte he ook ontzettend voor je, maar goed je hebt nu van liefdesgeluk kunnen proeven, en dat smaakt vast naar meer, zie het maar als een trailerquote:Op zondag 22 januari 2012 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn bodyguardquote:Op zondag 22 januari 2012 22:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag en gisteren al mijn mannelijkheid moeten etaleren, en dat moet uit mijn tenen komen zoals jullie weten.
Zojuist heb ik al die mannelijkheid weer met het badwater kunnen laten weglopen, ook het baardje is er nu af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt in orde, broer.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop er gewoon ooit eens een tegen te komen die ik leuk vind en die mij dan minstens net zo leuk terug vindt. Anyhow, ik ga in bed liggen want ik moet echt even plat gaan.
Wat een negatieve gedachte. Er zitten ook genoeg goeie bij.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:40 schreef Keukenkast het volgende:
Erik, zijn jongens dan toch allemaal fuckers?
Zeker, je moet ze gewoon toevallig tegenkomenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat een negatieve gedachte. Er zitten ook genoeg goeie bij..
Je blijft een onwijze held, TMM.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag en gisteren al mijn mannelijkheid moeten etaleren, en dat moet uit mijn tenen komen zoals jullie weten.
Zojuist heb ik al die mannelijkheid weer met het badwater kunnen laten weglopen, ook het baardje is er nu af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat weet ik ook wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat een negatieve gedachte. Er zitten ook genoeg goeie bij..
en ondertussen zoveel mogelijk plezier hebbenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zeker, je moet ze gewoon toevallig tegenkomen
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien nemen die homo ("hetzelfde") iets te letterlijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:02 schreef Ang3l het volgende:
Ben aan t terug lezen en zelfs de redenen van "hem" komen overeen met die van Yvo (op "de ander" na).
Wat is er mis met verschillen als je ondanks dat toch veel lol hebt samen? Van elkaar leert. De verschillen omarmt. Dingen ook apart kunnen doen ipv alles samen. En dan thuiskomen en er over praten, elkaars passie. Daarnaast echter ook gemeenschappelijk lol kunnen hebben en kunnen praten.
Waarom moet je gelijk zijn aan elkaar? Bv beide van auto's houden? Wat is daar zo belangrijk aan?
hoe erg ik.het ook vind voor jullie, ik wil niet dit jaar nog niet afschrijven! !!quote:Op maandag 23 januari 2012 08:37 schreef Ang3l het volgende:
Het wordt een schijtjaar, dus die dag maakt dan ook niet meer uit.
Net onderweg naar het zuiden.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:15 schreef wonderer het volgende:
Mogguh. Iemand zin om te lunchen in Amsterdam vandaag?
veel plezier in Milaanquote:Op maandag 23 januari 2012 12:50 schreef Cavalinho het volgende:
Tja, ik kreeg juist de verschillen (meest het leeftijdsverschil, want in andere levensfases blabla) om mijn oren om te "bewijzen" dat onze relatie nooit zou kunnen lukken, maar na 2 jaar ermee worstelen of het wel een goed idee is en elkaar volkomen vrij laten (ja ook met andere vriendjes) trek ik straks dus wel bij hem in. Maar de waarheid is dat hij gewoon mijn ontplooiing niet in de weg stond/staat/zal staan.
Je kunt toch gewoon rekening houden met elkaars behoeften en groei.
Als er liefde is, zijn er geen hindernissen (goh wat klinkt dat poetisch, sorry).
Ik denk eerder dat in de gebroken relaties het een kwestie van vertrouwen was. Of ze vertrouwden niet of ze waren niet te vertrouwen, of beide. En dan kun je niet echt wat opbouwen, want vertrouwen is wel de fundering.
En nu moet ik rennen. Ik moet ook niet inloggen als ik eigenlijk zo weg moet.
tijd voor een aparte vermelding dat koppeltjes hier op eigen risico posten ?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:33 schreef Peter het volgende:
Is het voor mensen met een relatie veilig om hier te posten of ligt het aan dit topic?
Ja maar er is kans dat je relatie stuklooptquote:Op maandag 23 januari 2012 13:33 schreef Peter het volgende:
Is het voor mensen met een relatie veilig om hier te posten of ligt het aan dit topic?
JUIST de verschillen lijken mij zo leuk, tuurlijk ook dingen samen kunnen doen en daarvan genieten, maar een relatie is vooral ook de ander vrij laten om zijn eigen wereld te hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:02 schreef Ang3l het volgende:
Ben aan t terug lezen en zelfs de redenen van "hem" komen overeen met die van Yvo (op "de ander" na).
Wat is er mis met verschillen als je ondanks dat toch veel lol hebt samen? Van elkaar leert. De verschillen omarmt. Dingen ook apart kunnen doen ipv alles samen. En dan thuiskomen en er over praten, elkaars passie. Daarnaast echter ook gemeenschappelijk lol kunnen hebben en kunnen praten.
Waarom moet je gelijk zijn aan elkaar? Bv beide van auto's houden? Wat is daar zo belangrijk aan?
wanneer begint het festival?quote:
Is al geweest.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wanneer begint het festival?
en het lijkt er op dat de sneeuw uitgesteld wordt tot jullie terugkomst...
als je dat nou een week later had gevraagd, ik ben zaterdag, zondag en maandag in Amsterdamquote:Op maandag 23 januari 2012 11:15 schreef wonderer het volgende:
Mogguh. Iemand zin om te lunchen in Amsterdam vandaag?
hoe was het festival?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is al geweest.
En voorlopig sluit ik me toch op. Dus sneeuw kan.
ja hoor, jullie wel, ik heb een brede rug waarop je veel kwijt kanquote:Op maandag 23 januari 2012 14:15 schreef Ang3l het volgende:
O is dat t? Mag ik jullie de schuld geven?
Boodschappen doen blijft helaas noodzakelijk Waxxquote:Op maandag 23 januari 2012 14:25 schreef Waxxer het volgende:
Niks opsluiten Angdriël!Ik wil je gewoon weer tegen kunnen komen bij de tomaatjes!
desnoods neem je iemand in huis die een tijdje voor je komt zorgenquote:Op maandag 23 januari 2012 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boodschappen doen blijft helaas noodzakelijk Waxx
Alhoewel. Thuisbezorging!
albert.nl komt ook in the outback ?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
oh heb ik afgedaan?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Eefje? Die is te druk.
Vraag de buuf wel af en toe.
Nou, ik zal opletten als ik opeens een sjaal voorbij zie vliegen.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij kunt hem helpen bij het afsluiten door net zo bij zijn voordeur te staan als op je laatste foto's met je nieuwe look!quote:
precies, mogelijkheden te over, af en toe lekker voor hem koken, comfort food, een schouder, een knuffel, een luisterend oorquote:Op maandag 23 januari 2012 15:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij kunt hem helpen bij het afsluiten door net zo bij zijn voordeur te staan als op je laatste foto's met je nieuwe look!![]()
Dat komt helemaal goed, hij reist nu zowel mentaal als fysiek als een stuiterbal door Australië, de yin en yang zijn even buiten beeld...quote:Op maandag 23 januari 2012 15:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies, mogelijkheden te over, af en toe lekker voor hem koken, comfort food, een schouder, een knuffel, een luisterend oor
Als je terug bent mag je mij wel even als boksbal gebruiken hoor. Zit nu toch al onder de blauwe plekken.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:15 schreef Ang3l het volgende:
O is dat t? Mag ik jullie de schuld geven?
zwaar leven heb jij toch maar weerquote:Op maandag 23 januari 2012 16:53 schreef Cavalinho het volgende:
Lekker!
Ik ben opgehaald van het vliegveld door vriendin in de Ferrari 458 spider![]()
En ze spreekt ook zo heerlijk engels. "Ciao bello! Mama mia, ragazzo, watte a-re you skin-ny ande pa-le, you muste ea-te mo-re "![]()
Dus eerst wezen ea-te in een trotteria.
wen je vanzelf wel aanquote:Op maandag 23 januari 2012 17:24 schreef Cavalinho het volgende:
Bakken geld verdienen met de dingen die ik toch gewoon doe, tja, wel aantrekkelijk...
Maar ik geloof dat ik gek zou worden met altijd een cameracrew om me heen. Ik snap niet hoe mensen dat volhouden.
quote:Op maandag 23 januari 2012 14:25 schreef Waxxer het volgende:
Niks opsluiten Angdriël!Ik wil je gewoon weer tegen kunnen komen bij de tomaatjes!
Nasi_Uranio!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:48 schreef De_Directeur het volgende:
Zal ik een wedstrijd uitschrijven voor het bedenken van een nieuwe nicknaam?
Mja maar dan kun je niks verstaan door die krijsende Italiaanse V12.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
dus binnen kort op outTV: the fab gay life of Cavalinho
Een poll.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:48 schreef De_Directeur het volgende:
Zal ik een wedstrijd uitschrijven voor het bedenken van een nieuwe nicknaam?
Maar het is eeehhhh.. wel lekker weer om ff te biken he? Hoest met je man?quote:
Als ik de Pfaff's toevallig voorbij zag komen op tv bleef ik toch altijd wel even hangen om te kijken.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Die kinderen van de Pfaff-clan weten niet eens beter of die camera's horen erbij
Ik ben zaterdag ook in Amsterdam, maar ik weet niet precies hoe laat...quote:Op maandag 23 januari 2012 14:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je dat nou een week later had gevraagd, ik ben zaterdag, zondag en maandag in Amsterdam
Hoelang is het vliegen van de VS naar Rome?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:53 schreef Cavalinho het volgende:
Lekker!
Ik ben opgehaald van het vliegveld door vriendin in de Ferrari 458 spider![]()
En ze spreekt ook zo heerlijk engels. "Ciao bello! Mama mia, ragazzo, watte a-re you skin-ny ande pa-le, you muste ea-te mo-re "![]()
Dus eerst wezen ea-te in een trotteria.
V8...quote:Op maandag 23 januari 2012 17:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja maar dan kun je niks verstaan door die krijsende Italiaanse V12.Maar beter nu dan wanneer Carnavalinho getrouwd is, want dan hoeft hij n-i-k-s meer te doen. --->
--->
Hoooi.quote:
Ik zit in Milaan. Het is een uurtje of 8 vanaf NYC.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoelang is het vliegen van de VS naar Rome?
Mwa, het wisselt nogal. Het ene moment ben ik prima in orde en het volgende moment is het kut.quote:
Ik ga hier niet een cliché afdraaien van dat je verdrietig mag zijn etc.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, het wisselt nogal. Het ene moment ben ik prima in orde en het volgende moment is het kut.
Ik denk ook steeds "stel je niet aan, het was maar twee maanden" maar aan de andere kant is dat natuurlijk ruim genoeg tijd om voor iemand te vallen en het gevoel te hebben dat het goed gaat.
Ik voel me niet bedonderd. Hij heeft het heel eerlijk gespeeld en me echt niet aan het lijntje gehouden. Hij heeft het ook een eerlijke kans gegeven en zei dat het de eerste maand voor hem ook heel erg fijn was, maar dat ie de afgelopen twee weken twijfelde aan zijn gevoel en hoe het tussen ons ging, en nu dus tot de conclusie kwam dat het niet gaat werken in een relatie.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef Cavalinho het volgende:
Ja, de tijd dat je wat had zegt niks, het gaat om de intensiteit.
En het feit dat je je natuurlijk op een of andere manier bedonderd voelt. Lijkt mij?
Hoe heb je dat zo snel gedaan dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:25 schreef Cavalinho het volgende:
Als we in gemeenschap van goederen trouwen ben ik wel dikke miljonair bij scheiding.
[..]
Ik zit in Milaan. Het is een uurtje of 8 vanaf NYC.
Het gaat hier allemaal hartstikke mooi hè?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:36 schreef wonderer het volgende:
Soms is het best kut als je iemand iets niet kwalijk kunt nemen maar dat wel wilt (al was het maar om je negatieve emoties een richting te geven).
Zullen we een Homo-singles topic oprichten?Kreeg een mailtje van Brad dat de scheiding officieel is.
Al een tijd niet gebikedquote:Op maandag 23 januari 2012 17:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar het is eeehhhh.. wel lekker weer om ff te biken he? Hoest met je man?Gaat hij mee of staat hij onderweg wel eens langs de route met uithoudingsvermogen-verhogende smikkeltjes?
Dat is best veel, op het aantal mensen dat ik hier voorbij zie komen.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het gaat hier allemaal hartstikke mooi hè?
Erik, Wonderer, Ang3l en ik, the women scorned
Ooh neequote:Op maandag 23 januari 2012 18:38 schreef Cavalinho het volgende:
@Bartjebart
Ik zat in Parijs. Dat is anderhalf uur.
Ik dacht dat jij in de VS zat en hierheen wilde komen.
Al maanden niet meer. Was reizende voor werk. Laatst wel ongeplanned een paar dagen bij mijn "toekomstige man" gezeten maar die zat toen toevallig in Toronto en is met me meegeweest naar Sao Paulo, alwaar hij met de ring kwam.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooh neeik was in de veronderstelling dat jij in de VS zat
Een strandwandeling of een parkwandeling of als Dezmonkey liever wil fietsen, dan kunnen je gaan fietsen, huur bijvoorbeeld een tandem! Dat zal hij fantastisch vinden...quote:Op maandag 23 januari 2012 18:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Al een tijd niet gebiked
Moet maar weer eens wat sportiefs gaan doen vrees ik..
Misgegoktquote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een strandwandeling of een parkwandeling of als Dezmonkey liever wil fietsen, dan kunnen je gaan fietsen, huur bijvoorbeeld een tandem! Dat zal hij fantastisch vinden...
en dan zeker beide dezelfde jas aandoen enzquote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een strandwandeling of een parkwandeling of als Dezmonkey liever wil fietsen, dan kunnen je gaan fietsen, huur bijvoorbeeld een tandem! Dat zal hij fantastisch vinden...
Cavalinho''s A listquote:Op maandag 23 januari 2012 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
dus binnen kort op outTV: the fab gay life of Cavalinho
qua drama wint nyasha het in mijn ogen toch wel van die tante uit Dallasquote:Op maandag 23 januari 2012 19:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Zei iemand drama? En nyasha?
YOU DO NOT HIT A WOMAN!
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
Oh en Erik, gewoon ff jezelf iets cadeau geven. Omdat het kan.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:04 schreef Renesite het volgende:
Doet eens spoileren jij modSPOILER: GTST spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:04 schreef Renesite het volgende:
EDWIN DOOD DIT KAN NIET EN MAG NIET!!!!!!!!!11
quote:
Mijn kots gaat overal! Zelfs uit me kut!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo, ik volg het songfestival en modereer er een forum van, ik ben de beste homo uit dit topic.
Godzijdank niet, met z'n zure kut.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Godzijdank niet, met z'n zure kut.
Jij kent mij niet irl.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]. Ik denk dat wij IRL zuurder zijn dan René hoor.
.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
En z'n kut is zuur omdat ie er net overheen gekotst heeft.
Je gelooft ze? Ben je ook religieus?quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je gelooft ze? Ben je ook religieus?
En jullie hebben veel meer emotiequote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]. Ik denk dat wij IRL zuurder zijn dan René hoor.
.
Indirect moet dat betekenen wat ik mijzelf ook kan likkenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
En z'n kut is zuur omdat ie er net overheen gekotst heeft.
Je mond hoeft toch niet op je kut te staan om eroverheen te kotsen? Je kunt ook richting je kut kotsen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:25 schreef Renesite het volgende:
Indirect moet dat betekenen wat ik mijzelf ook kan likken
Hij is nog een groentje in het kutkotsen denk ikquote:Op maandag 23 januari 2012 20:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Je mond hoeft toch niet op je kut te staan om eroverheen te kotsen? Je kunt ook richting je kut kotsen.
Ja, als ie gewoon een beetje onderuit zit druipt het er vanzelf overheen, zo tussen z'n borsten door.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Je mond hoeft toch niet op je kut te staan om eroverheen te kotsen? Je kunt ook richting je kut kotsen.
Mwaaaaah ik ben niet zo beweeglijkquote:Op maandag 23 januari 2012 20:29 schreef Steve het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En heel veel mensen kunnen zichzelf likken. Ik denk ongeveer iedereen met een tong.
Die dude lijkt op Joel McHale van Community.quote:
Ik vind em echt cutequote:Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Die dude lijkt op Joel McHale van Community..
Ik kan normaal mijn benen nog wel in mijn nek.quote:
Ik ben sexy mollig. Dat zit in de wegquote:Op maandag 23 januari 2012 20:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kan normaal mijn benen nog wel in mijn nek.. (nou ja, half jaar geleden nog iig). Maar niet vandaag, spierpijn!
.
papzakquote:Op maandag 23 januari 2012 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben sexy mollig. Dat zit in de weg
Op basis waarvan? Hij sluit je toch nergens van uit nu hij dat weet?quote:
Jawel, ik hoor nu op zeker niet meer tot zijn sexy awesomeness-list.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Hij sluit je toch nergens van uit nu hij dat weet?
Tof! IJsland lijkt me mooi.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga op vakantie naar IJsland dit jaar![]()
.
Niet meer? Je stond er nooit op.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel, ik hoor nu op zeker niet meer tot zijn sexy awesomeness-list.
Wauw ik ben jaloers. Ruimte in je koffer over?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:52 schreef Vlarp het volgende:
.
Ja, veel toffer dan een strandvakantie. Dingen zienquote:
Je mag wel mee hoor. Er is nog niets geboekt, maar het plan is wel concreetquote:Op maandag 23 januari 2012 20:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wauw ik ben jaloers. Ruimte in je koffer over?.
Jij kamperen?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, veel toffer dan een strandvakantie. Dingen zien, natuur
. We gaan een rondje rijden over het eiland en kamperen ook nog misschien
.
Wie is we? En kamperen?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je mag wel mee hoor. Er is nog niets geboekt, maar het plan is wel concreet.
Sexy mollig.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:45 schreef Renesite het volgende:
Ik ben sexy mollig. Dat zit in de weg
Bewijs dat maar eensquote:Op maandag 23 januari 2012 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel, ik hoor nu op zeker niet meer tot zijn sexy awesomeness-list.
Omdat het catchy is.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:02 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom heb ik nu opeens dit liedje in m'n hoofd...
Op bezoek bij Tech en de minimumleeftijd van 14 jaar voor seks?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:52 schreef Vlarp het volgende:
.
Ach, afgelopen jaar ben ik al genoeg veranderd, kan een beetje training in de natuur er ook wel bijquote:Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Voor Tomasso vind ik dat wel wat ja.. Maar voor jou...
.
Woont Tech daar?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Op bezoek bij Tech en de minimumleeftijd van 14 jaar voor seks?
Die twee zinnen hebben toch een verband met elkaar?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Woont Tech daar?
En seks legaal vanaf 14?
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef Vlarp het volgende:
Ach, afgelopen jaar ben ik al genoeg veranderd, kan een beetje training in de natuur er ook wel bij.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Die twee zinnen hebben toch een verband met elkaar?
Nemen jullie zo'n brede, Amerikaanse trainer mee met zo'n gleufhoed en insignes?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, afgelopen jaar ben ik al genoeg veranderd, kan een beetje training in de natuur er ook wel bij.
Bedankt voor de tip, Wax!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:05 schreef Waxxer het volgende:
In Flærp is wel een goede sterrencamping... Zou zeker daar naartoe gaan...
En stiekem lijkt het me erg gaaf om te kamperen in de wildernis, ook dood eng aan de andere kantquote:
Nee.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nemen jullie zo'n brede, Amerikaanse trainer mee met zo'n gleufhoed en insignes?
Zo erg wildernis is IJsland ook weer niet. Meer allemaal vlaktes etc.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En stiekem lijkt het me erg gaaf om te kamperen in de wildernis, ook dood eng aan de andere kant.
Er zitten Poolvossen en en euh... en paar buideldieren. En dat was hetquote:Op maandag 23 januari 2012 21:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zo erg wildernis is IJsland ook weer niet. Meer allemaal vlaktes etc..
En een molquote:Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zitten Poolvossen en en euh... en paar buideldieren. En dat was het.
Met z'n tweeën waarschijnlijk. We hebben nog niemand gevonden die het ook aandurft om zomaar te gaan rijden met een 4x4 met een tent achterinquote:Op maandag 23 januari 2012 21:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar met zijn tweeen of met een groepsreis of vertel je het liever niet...?![]()
Met een auto daar rondrijden lijkt me heerlijk. Kamperen is niet zo voor mij denk ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met z'n tweeën waarschijnlijk. We hebben nog niemand gevonden die het ook aandurft om zomaar te gaan rijden met een 4x4 met een tent achterin.
Tomasso moet dus altijd rijden?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef Vlarp het volgende:
Met z'n tweeën waarschijnlijk. We hebben nog niemand gevonden die het ook aandurft om zomaar te gaan rijden met een 4x4 met een tent achterin.
Nou ja, ik eis ook wel een aantal keer een hotel/motel/appartement ofzo hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met een auto daar rondrijden lijkt me heerlijk. Kamperen is niet zo voor mij denk ik.
Hij heeft het zelf aangeboden. Vandaar dat we ook zo'n teringdure 4x4 wilt huren. Kan hij scheuren door het grind enzoquote:
True.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:15 schreef Steve het volgende:
Fijne van kamperen is ook dat je een beetje kunt rondtrekken, je zit niet vast aan 1 plek. En sja, het is iets minder luxe, maar daar heb ik persoonlijk niet zoveel moeite mee...
Als je nou even snel je rijbewijs haalt kun je dat zelf ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef Vlarp het volgende:
Hij heeft het zelf aangeboden. Vandaar dat we ook zo'n teringdure 4x4 wilt huren. Kan hij scheuren door het grind enzo.
Vrouwen en kaartlezen gaat toch niet samen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vlarp gaat dan over de broodjes en de koffie en de kaart.![]()
Ik zie ze al helemaal ruziën.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef Waxxer het volgende:
Vlarp gaat dan over de broodjes en de koffie en de kaart.![]()
Dat is mijn insteek wel. Maar stel dat we ineens halverwege stranden dan is kamperen wel een optiequote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan ook van hotel/motel/herberg naar hotel/motel/herberg trekken.
Ik ruzie nooitquote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zie ze al helemaal ruziën.. Nee, bij die grindheuvel moesten we reheeeechts!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Pff, gewoon in de bosjes schijten.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef Renesite het volgende:
Maar wel schoon sanitair en weerzekerheid
Eind van het jaar/begin volgend jaar ga ik als het goed is naar Marokko, ook wel zin in.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef Renesite het volgende:
Heb nog nooooit een all-in Turkije vakantie gehad. Om maar wat te noemen.
Lijkt me ook erg chill
Ik heb wel van die strandvakanties gedaan, maar ik kom daar niet tot rustquote:Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef Renesite het volgende:
Lijkt me ook erg chill
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Psst... die is er inmiddels al lang weg.
Ja van dat gekke mens in die rooie leren broek.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef Bartjebart het volgende:
Wel leuke rondleidingen in de hoofdstad
Lijkt me vreselijk. Ik ben graag in een stad.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef Renesite het volgende:
Lijkt me ook erg chill
Mamaloe.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja van dat gekke mens in die rooie leren broek.!
Oh, die met een chronisch tekort aan seks en aandacht.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Pat en ik willen in Oktober low budget New York doen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk. Ik ben graag in een stad.
Vliegtickets van 350 en goedkoop hostel/b&b voor totaal 150quote:
Doet me een beetje denken aan zo'n Harry Potter tent uit de laatste filmquote:
En verschrikkelijk slecht Engelsquote:Op maandag 23 januari 2012 21:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Gezellig met z'n 8en op 1 kamer. Grote orgie 's nachtsquote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vliegtickets van 350 en goedkoop hostel/b&b voor totaal 150! 8 dagen.
Voor New York low budget.
False.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gezellig met z'n 8en op 1 kamer. Grote orgie 's nachts.
NY is best redelijk goedkoop te doen hoor. Als je genoegen neemt met een 2/3 sterren hotel met redelijk krappe kamers.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:30 schreef Steve het volgende:
Als ik naar NY ga zou ik wel een béétje een fatsoenlijk hotel willen.
Tja, ik kan van een student geen gold-haver maken.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:30 schreef Steve het volgende:
Als ik naar NY ga zou ik wel een béétje een fatsoenlijk hotel willen.
Tentje in Central Park.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:32 schreef Renesite het volgende:
Tja, ik kan van een student geen gold-haver maken.
Dat was niet het geval gelukkigquote:
Word.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee joh
Ik ben gewoon te arm voor vakanties
Jouw tijd komt nog!quote:Op maandag 23 januari 2012 22:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee joh
Ik ben gewoon te arm voor vakanties
Eigenlijk ben ik gewoon te gierig om geld daar aan uit te geven.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik al vakantiefoto's had dan zou ik ze hier niet posten.
Praag!quote:Op maandag 23 januari 2012 22:48 schreef Steve het volgende:
Ik heb ook niet bijzonder veel vakantiefoto's. En anders sta ik er raar op..
Post er iemand vakantiefoto's waar ie om vroeg, blijft ie een beetje wegquote:
gewoon iedereens facebook langsgaanquote:Op maandag 23 januari 2012 22:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat was niet het geval gelukkig![]()
Vakantiefoto'shet blijft leuk
nu hoop ik dat de rest ook wat vakantiepics post
Haha zo doen we dat, de meest domme foto's posten van jezelfquote:Op maandag 23 januari 2012 22:48 schreef Steve het volgende:
Ik heb ook niet bijzonder veel vakantiefoto's. En anders sta ik er raar op..
Ja. Hier wel.quote:
Ik dacht dat niemand zou toegevenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Post er iemand vakantiefoto's waar ie om vroeg, blijft ie een beetje weg. Ondankbaar kreng.
Sta je nergens alleen op de foto?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:10 schreef De_Directeur het volgende:
Ik zou vakantiefoto's kunnen posten, maar dat vinden mijn reisgenoten waarschijnlijk niet zo'n goed idee.
Wees blij, minder mormels vandaagquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
De eerste drie uur vallen uit, maar ik weet niet echt goed waarom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |