Dat had je toch ook, hij vond je toch ook leuk, het was eindig helaas, maar hij vond je leuk, en dat moet toch ook hoop voor de toekomst gevenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan dat niet ontkennen, die verschillende instellingen. Maar ik zag daar geen probleem in. Ik dacht dat we er beiden iets van de ander uit konden halen. ofzo. ik weet het niet. Maar het doet wel pijn zeg maar. Best veel.
(Ik dacht echt dat ik iemand gevonden had die me leuk vond.)
Zorg er in ieder geval voor dat je niet in een 'depressie' zakt. daar heeft niemand wat aan. Ga goed slapen of neem ff een bakkie thee en laat het bezinken. Maar wat ik zeg: depressie is gewoon niet goed - hooguit een aantal dagen. It aint the end of the world, hoe zuur het nu ff is. Bijt er doorheen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had hoop voor de toekomst, en die is vanavond een beetje in elkaar gezakt. meh, ik vind dit niet leuk.
ach en anders kom je gewoon bij Ang3l en mij in Bar Selona werkenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik realiseer me ook best dat dit niet het eind van de wereld is, hell we hadden nauwelijks iets. Wat pijn doet is dat ik begon te geloven dat het iets was en dat het niks blijkt te zijn. Daar kom ik wel overheen, en ik haal er vast een wijze les uit op den duur.
Maar dat alles over een tijdje. Nu vind ik het eerst gewoon allemaal kut en oneerlijk en pijn en bluh.
Je kwam wel echt vrolijk over, raak dat niet kwijt.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik realiseer me ook best dat dit niet het eind van de wereld is, hell we hadden nauwelijks iets. Wat pijn doet is dat ik begon te geloven dat het iets was en dat het niks blijkt te zijn. Daar kom ik wel overheen, en ik haal er vast een wijze les uit op den duur.
Maar dat alles over een tijdje. Nu vind ik het eerst gewoon allemaal kut en oneerlijk en pijn en bluh.
Dikke knuffelquote:Op zondag 22 januari 2012 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja Erik, ik hoopte he ook ontzettend voor je, maar goed je hebt nu van liefdesgeluk kunnen proeven, en dat smaakt vast naar meer, zie het maar als een trailerquote:Op zondag 22 januari 2012 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn bodyguardquote:Op zondag 22 januari 2012 22:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag en gisteren al mijn mannelijkheid moeten etaleren, en dat moet uit mijn tenen komen zoals jullie weten.
Zojuist heb ik al die mannelijkheid weer met het badwater kunnen laten weglopen, ook het baardje is er nu af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt in orde, broer.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop er gewoon ooit eens een tegen te komen die ik leuk vind en die mij dan minstens net zo leuk terug vindt. Anyhow, ik ga in bed liggen want ik moet echt even plat gaan.
Wat een negatieve gedachte. Er zitten ook genoeg goeie bij.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:40 schreef Keukenkast het volgende:
Erik, zijn jongens dan toch allemaal fuckers?
Zeker, je moet ze gewoon toevallig tegenkomenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat een negatieve gedachte. Er zitten ook genoeg goeie bij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |