quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:42 schreef raptorix het volgende:
Iemand nog een tip voor een nieuwe serie, hou van dit soort type series:
-24
-Sleeper Cell
-Spooks
-Sons of Anarchy
-OZ
-The Wire
Kortom beetje actie, beetje drama, liefst beetje realistisch.
quote:
Southlandquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:42 schreef raptorix het volgende:
-24
-Sleeper Cell
-Spooks
-Sons of Anarchy
-OZ
-The Wire
homelandquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:42 schreef raptorix het volgende:
-24
-Sleeper Cell
-Spooks
-Sons of Anarchy
-OZ
-The Wire
Breaking Bad, erg leuk!quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:42 schreef raptorix het volgende:
-24
-Sleeper Cell
-Spooks
-Sons of Anarchy
-OZ
-The Wire
Homelandquote:
Als het goed is krijgen we in februari te horen wat het lot is van BSG: Blood & Chrome.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:38 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Ik blijf wel kijken, ook omdat er niets anders is dat me echt boeit. Ik hoop eigenlijk op een goeie SF binnenkort die langer dan 1 louzy season mag draaien. Misschien wordt 'Blood and Chrome' dat maar dat duur nog even.
Als ik het ga kijken ben ik toch bang dat ik alleen maar Jack Bauer zou zien en zit te wachten tot hij een terrorist neerknalt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:21 schreef tompsv18 het volgende:
Touch, nieuwe serie met Jack Bauer van 24 gaat vanavond van start in de VS
Trailer maakt me erg nieuwsgierig naar deze serie... Ga ik in de gaten houden!quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:21 schreef tompsv18 het volgende:
Goede trailer inderdaad. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:21 schreef tompsv18 het volgende:
Ben het helemaal met je eens wat betreft House Of Lies. Heb Suits verder niet gezien. Ik weet nog niet of ik het nog verder ga kijken. Tweede ep was wat dat betreft beter.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:38 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Homeland
Bereserie
Heb net E3 van House of Lies gekeken maar ik vind het té cheesy. Suits heeft een veel leukere opbouw en is misschien ook wat serieuzer bedoelt maar alleen maar steeds meer immoreel gedrag en chockeren terwijl er technisch niet zoveel van klopt doet voor mij weinig goeds...
Ik blijf wel kijken, ook omdat er niets anders is dat me echt boeit. Ik hoop eigenlijk op een goeie SF binnenkort die langer dan 1 louzy season mag draaien. Misschien wordt 'Blood and Chrome' dat maar dat duur nog even.
Heb de eerste aflevering inmiddels gezien, vond het erg interessant. Dus je moet zeker gaan kijkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:37 schreef Kenju het volgende:
[..]
Goede trailer inderdaad. Ben benieuwd.
Wat een rare oren heeft Kieferquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:21 schreef tompsv18 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |