'Sup dan shawty?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom zit alles me elke keer tegen, ik word er zo moe van
Wat is er schatquote:Op maandag 23 januari 2012 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom zit alles me elke keer tegen, ik word er zo moe van
Wat een nare, verlepte klapjosti, zeg. Naaiend.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja die baan he..Ik zou gewoon een maand proeftijd krijgen, krijg ik nu bericht van dat meisje dat ze slecht nieuws heeft en dat d'r baas besloten heeft mij en een ander nieuw meisje allebei de baan niet te geven. Reden bij mij is m'n slechthorendheid en dat ie vind dat ik telefonisch bereikbaar moet kunnen zijn terwijl er zoveel technologie is etc. Al die voordelen waarom ik wél geschikt ben tegen één nadeel waarom ik niet geschikt ben..Ik word er moe van, gebeurt me vaak. Zeggen ze dat ik een superleuke meid ben met veel pit en harde werker maar uiteindelijk krijg ik toch bericht dat ik niet geschikt ben.
Zo, story of my life.
Ja precies, 't domme eraan is ook nog dat hij me niet eens heeft zien werken. Hij kwam even binnen wippen en 3 minuten bij het gesprek zitten maar verder niks.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat een nare, verlepte klapjosti, zeg. Naaiend.
En op die drie minuten wordt dus gebaseerd dat je niet geschikt bent? Dat slaat werkelijk nergens op.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja precies, 't domme eraan is ook nog dat hij me niet eens heeft zien werken. Hij kwam even binnen wippen en 3 minuten bij het gesprek zitten maar verder niks.
Huh? Kan dat zomaar? Had je al iets getekend?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja die baan he..Ik zou gewoon een maand proeftijd krijgen, krijg ik nu bericht van dat meisje dat ze slecht nieuws heeft en dat d'r baas besloten heeft mij en een ander nieuw meisje allebei de baan niet te geven. Reden bij mij is m'n slechthorendheid en dat ie vind dat ik telefonisch bereikbaar moet kunnen zijn terwijl er zoveel technologie is etc. Al die voordelen waarom ik wél geschikt ben tegen één nadeel waarom ik niet geschikt ben..Ik word er moe van, gebeurt me vaak. Zeggen ze dat ik een superleuke meid ben met veel pit en harde werker maar uiteindelijk krijg ik toch bericht dat ik niet geschikt ben.
Zo, story of my life.
Precies..quote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En op die drie minuten wordt dus gebaseerd dat je niet geschikt bent? Dat slaat werkelijk nergens op.
Nee, immers proeftijd.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Huh? Kan dat zomaar? Had je al iets getekend?
Nee dat is het echt, dat meisje gaat nu ook proberen hem over te halen want volgens haar ben ik zeker geschikt maar die idioot denkt blijkbaar dat ik het zo niet kan ofzo?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is gewoon bullshit man, er zal wel een andere reden zijn geweest maar hij gooit het daar maar op ofzo. Wat een lijer.
Fuck, die 1e maand zou zwart zijn zei ze hè.. Dit is waarschijnlijk hun werkwijze blijkbaarquote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Huh? Kan dat zomaar? Had je al iets getekend?
Zij was echt a-sociaal. Ze praatte amper met ons of de klanten en zat de hele tijd op d'r bb en supertraag van begrip enzoquote:Op maandag 23 januari 2012 20:35 schreef Chai het volgende:
Ja lijkt mij ook. Wat voor reden was er bij dat andere meisje dan?
Sorry man, hij was echt iets te slecht.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Voorlopig geen Vas_te baan. Was je al weg bij je vorige werkgever?
Vind ik ookquote:Op maandag 23 januari 2012 20:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sorry man, hij was echt iets te slecht.
Had je ze wel verteld over die nieuwe baan?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind ik ook
En dWc nee ik had nog geen ontslag genomen bij appie omdat ik dit soort dingen altijd in m'n achterhoofd hou
Was een dwangmatige slechte grap om de haat/liefde-verhouding in balans te houdenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sorry man, hij was echt iets te slecht.
Beter.. Regel wat nieuws rond Ferd. Bolquote:Op maandag 23 januari 2012 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
En dWc nee ik had nog geen ontslag genomen bij appie omdat ik dit soort dingen altijd in m'n achterhoofd hou
Iel, smerig. Never van me leven in een snekbarquote:Op maandag 23 januari 2012 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter.. Regel wat nieuws rond Ferd. Bol! Misschien de FeBo?
Nee joh waarom zou ik dat moeten doenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had je ze wel verteld over die nieuwe baan?
Juist niet! Vriend van me had dat een keer gedaan en toen hebben ze de eerste beste smoes gebruikt om hem er uit te flikkerenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee joh waarom zou ik dat moeten doen
Oh wheh, nee ze willen me absoluut niet weg bij Appie hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Juist niet! Vriend van me had dat een keer gedaan en toen hebben ze de eerste beste smoes gebruikt om hem er uit te flikkeren
Alleen daarom al wil ik later voor mezelf beginnen en/of met familie/vrienden wat doen, die afhankelijkheidquote:Op maandag 23 januari 2012 20:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Juist niet! Vriend van me had dat een keer gedaan en toen hebben ze de eerste beste smoes gebruikt om hem er uit te flikkeren
Ja, ik wil ook echt nooit onder een baas werkenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen daarom al wil ik later voor mezelf beginnen en/of met familie/vrienden wat doen, die afhankelijkheid!
Geintjequote:Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Iel, smerig. Never van me leven in een snekbar
Ik ben zo'n klootzak die ook daadwerkelijk een drol draait op z'n bureau als ik de loterij winquote:Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook echt nooit onder een baas werken
Liever horecaquote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geintje. America Today een optie? Daar waar vroeger de KFC stond
![]()
![]()
.
Facebook van mijn Hontquote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef tliciouz het volgende:
Mensen die facebook of hyves aanmaken voor hun huisdier![]()
Nee hoor, post zo vaak pics van lekkere wijvenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt ook werkelijk waar al-tijd iets op te merken bij pics van lekkere wijven.
Kijk die puntige knieënquote:Op maandag 23 januari 2012 21:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoinnnn wy zyn lekkre op de beachhhh
zulle wij joun rug insmere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kijk die puntige knieën![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeiii was wel kout in de zwembad
Deathlift or Die.
Now we're talkingquote:Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oeiii was wel kout in de zwembad![]()
Kankergeil, see through nipplesquote:Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oeiii was wel kout in de zwembad![]()
Volgensmij heeft deze chick echt harde gespierde billen. Wobbelen moeten ze, en zacht zijnquote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
evne zonnen! lekker die tan pakke tog![]()
Blondquote:Op maandag 23 januari 2012 21:14 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
niewen jurkje, voor onse date vanaovnd![]()
Deze is wel nicequote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
evne zonnen! lekker die tan pakke tog![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij heeft deze chick echt harde gespierde billen. Wobbelen moeten ze, en zacht zijn
Deze kan je goed diagonaal tegen een muur neerzetten en dan neuken, kijk die kuitenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vandaag nog ff squats gedaan, hier porgressiefototjeee
Kankerlekkere bil maar echt té gespierde benenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vandaag nog ff squats gedaan, hier porgressiefototjeee
Denk niet dat ik haar zou overleven dude.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze kan je goed diagonaal tegen een muur neerzetten en dan neuken, kijk die kuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |