SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Rood?! Wtf?
Ik download het wel ff. Maar goed, Fringe en Hawaii 5-O vind ik op dit moment echt bruut
Alcatraz kan ook nog eens tof gaan worden. En heb HIMYM en TBBT en Modern Family ook nog
Beste ooit blijft tot nu toe : Lost. Al was het einde zo bagger
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Rood nigga. "Overwinnende mensen"quote:Op zondag 22 januari 2012 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rood?! Wtf?
Ik download het wel ff. Maar goed, Fringe en Hawaii 5-O vind ik op dit moment echt bruut
Alcatraz kan ook nog eens tof gaan worden. En heb HIMYM en TBBT en Modern Family ook nog
Beste ooit blijft tot nu toe : Lost. Al was het einde zo bagger
na regen, ben ik er.
Oh op die fietsquote:Op zondag 22 januari 2012 15:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Rood nigga. "Overwinnende mensen"
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Oke, Merlin seizoen 2 is echt fucking chill.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ik weetquote:
Maar snapte rood niet echt in het vorige topic
Sherlock blijft beter dan al die series :p
fringe is ook wel tof!
merlin zuigt
ohja Feyenoord gaat lekker XD's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Maar zonnestraal wel?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik weet
Maar snapte rood niet echt in het vorige topic
na regen, ben ik er.
Ja ik zei toch zonnestraal knuppelquote:. En dat heeft te maken met jou naam
Ja, rood dus ook sjonnie.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik zei toch zonnestraal knuppel. En dat heeft te maken met jou naam
na regen, ben ik er.
Uhm okéquote:![]()
Zeker zekerquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
*frut Spartacus ook in de autodownload*
Dikke serie, genoten van 1e 2 seizoenen.
De shit die wij volgen hier (sommige bagger volgt de mrs alleen uiteraard):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: zie dat Charlies Angels eruit kan, die is al ff ge'axed.![]()
Spartacus is weer vet. Begon wat zwak, door alle random mensen die er ineens inzitten, maar het einde was dan weer erg sterk.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Jij zit de hele dag te BF3'en en te Skyrimmen, waar haal je die tijd vandaan?quote:
Verders kijken wij samen veel van deze shit, wij kijken hier weer geen Boer zoekt vrouw, RTL Boulevard, Dans en schaatsshows, Ik hou van holland en andere crap![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:57 schreef Doopy-X- het volgende:
*frut Spartacus ook in de autodownload*
Dikke serie, genoten van 1e 2 seizoenen.
De shit die wij volgen hier (sommige bagger volgt de mrs alleen uiteraard):Person of Interest nog aan beginnen hier. Boardwalk Empire ook nog. South Park heb ik 1 tot s11 op dvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: zie dat Charlies Angels eruit kan, die is al ff ge'axed..
Verder wil ik ook nog eens alle MacGyvers overnieuw kijken, ook allemaal op dvdTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Gisteren ep 4 & 5 gezien van POI, door de verhuizing niet bij kunnen houden. Boardwalk Empire begin ik daarna aan.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Person of Interest nog aan beginnen hier. Boardwalk Empire ook nog. South Park heb ik 1 tot s11 op dvd.
Verder wil ik ook nog eens alle MacGyvers overnieuw kijken, ook allemaal op dvd
Samen kijken we nu eerst Hells Kitchen af, daarna ff Fringe paar eps inhalen, daarna S3 van Damages en dan gaan we beginnen aan The Firm & Alcatraz.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: