Reageer eens normaal schele joekel!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik reageer gewoon normaal.
[ afbeelding ]
Doe ik ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Reageer eens normaal schele joekel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doe ik ook.GelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zin om te gaan zuipen maar mijn bankrekening laat het niet meer toe, dit zijn de donkerste tijden sinds mijn 19e
Half bezopen is weggegooid geld.
Als jij naar Arnhem weet te komen, voorzie ik ons wel van Guinness de hele avond.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik heb zin om te gaan zuipen maar mijn bankrekening laat het niet meer toe, dit zijn de donkerste tijden sinds mijn 19e
Ik heb een platte band met mijn fiets en met mijn brommer, dus op het station komen is al lastigquote:Op zondag 22 januari 2012 20:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als jij naar Arnhem weet te komen, voorzie ik ons wel van Guinness de hele avond.
Hier, een e-biertjequote:Op zondag 22 januari 2012 20:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb een platte band met mijn fiets en met mijn brommer, dus op het station komen is al lastigLaat staan een treinkaartje kopen
Eind van de maand wordt mijn creditcard-shizzle ook nog afgeschreven, en dan moet ik bij Rossdale als huishoudster gaan werken denk ikquote:
Wat is dezequote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
Laat ik maar verstandig wezen en gewoon uit dit topic weg blijven aangezien Mich op alles wat ik zeg toch alleen maar loopt te kankeren en de sfeer er niet beter op word.
Weggaan van mijquote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
Laat ik maar verstandig wezen en gewoon uit dit topic weg blijven aangezien Mich op alles wat ik zeg toch alleen maar loopt te kankeren en de sfeer er niet beter op word.
Dan moet je niet zoveel kopen met je ccquote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eind van de maand wordt mijn creditcard-shizzle ook nog afgeschreven, en dan moet ik bij Rossdale als huishoudster gaan werken denk ik
Weinig keuze in NZ als je iets wil hebbenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet je niet zoveel kopen met je cc
Oh was jij dat.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Weinig keuze in NZ als je iets wil hebben
Had ik ook gedaanquote:Op zondag 22 januari 2012 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh was jij dat.
Dan had je geld moeten sparen.
Slotje opgelost.
Ik dacht dat Nick gemilimeterd had.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
KIjk hem nommen dan
[ afbeelding ]
Lijkt inderdaad niet echt op zijn vleesboek-fotoquote:Op zondag 22 januari 2012 20:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nick gemilimeterd had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |