Dat snap ik niet. Die plaat is zo'n klassieker, hoe kan je die nou beter maken?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:09 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Liever een remix van Lose My Mind.
Misschien een soort van anti-climax? Zeg maar watquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Die plaat is zo'n klassieker, hoe kan je die nou beter maken?
Ik zeg, duifmeneer edit!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:11 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Misschien een soort van anti-climax? Zeg maar wat
Ja, het enige wat die plaat beter kan maken is een raw remix met ant-climax en house break.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:11 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Misschien een soort van anti-climax? Zeg maar wat
Ho ho, laat het Hard Bass anthem (Eternalize) er buiten he!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:12 schreef Kriebelhoest het volgende:
Oh of een edit van Headhunterz - Doomed.....
o wacht.
Nog een? Ik hoorde dat DJ Defqon die al aan het maken wasquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:09 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Liever een remix van Lose My Mind.
Nerd, Redje was bezig met een remuxx, niet DJ Defqon. DJ Defqon was bezig met zijn re-amp bootleg van Nobody Said it was easy van Neophytequote:Op donderdag 26 januari 2012 16:20 schreef T_Killer het volgende:
Nog een? Ik hoorde dat DJ Defqon die al aan het maken was
Danku, maar vermeld er dan wel ff bij dat ik niet jarig benquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:25 schreef Levitas het volgende:
Baron MDMAron, bij deze ook gefeliciteerd!
Waarom dan gefeliciteerd?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:39 schreef Baronpilsener het volgende:
Danku, maar vermeld er dan wel ff bij dat ik niet jarig ben
quote:
ze draaien jouw nummer?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:48 schreef Baronpilsener het volgende:
Nee maar even serieus, vanavond gewoon om 20.00 naar B2S radio luisteren, dan hoor 't wel
zijn vriendjes, soundbank delen etcquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:18 schreef Kriebelhoest het volgende:
Geen hardstyle maar deze nummers lijken ook echt ongelofelijk veel op elkaar:
Chain reaction - War in reverse
Angerfist & Dyprax - The before
1. Jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ze draaien jouw nummer?
je hebt getekend bij hc?
wat zijn dit voor een levitaspraktijken?
Blame it on the KUT TT!quote:
vet manquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:53 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
1. Ja
2. NEIN
3. Kevin is een baas
Nice!quote:
Aangezien het feest steeds commerciėler wordt en er toch genoeg mensen zijn die er heen willen, ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Nog even een serieus onderwerpje dan maar. Het is nu zeker dat Dq.1 2 dagen gaat duren op 22 en 23 juli.
http://www.nu.nl/muziek/2(...)-mag-twee-dagen.html
(of was het al helemaal zeker?)
Staat al op youtube, full zelfsquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:12 schreef StM het volgende:
Ik ben helaas niet thuisMaar goed, je weet dat tracks geripped worden uit streams, dus dan kan je eigenlijk net zo goed zelf een preview op youtube zetten met wat jingles er doorheen
Link dan jonge!quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:29 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Staat al op youtube, full zelfsMaar vind het wel leuk dattie nu opgepakt wordt
Vangen dan jonge!quote:
Luisteren jonge!quote:
Is goed jonge!quote:
Wel lekkere kick jonge!quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:37 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Is goed jonge!
[ afbeelding ]
Whuttwitter:wijnand3fm twitterde op donderdag 26-01-2012 om 17:32:40Vannacht een nieuwe #hardstylefriday gehost door @psykopunkz op #3FM! reageer retweet
Balen want die campings zijn standaard kut, vooral met het hollandse zomerweer..quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Nog even een serieus onderwerpje dan maar. Het is nu zeker dat Dq.1 2 dagen gaat duren op 22 en 23 juli.
http://www.telegraaf.nl/f(...)ival_Defqon_1__.htmlquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ookquote:
twitter:DEEPACKDJ twitterde op donderdag 26-01-2012 om 18:13:35tonight at 20:00h CET on http://t.co/gPDVvv7Y the HarDBass mix of Team Red, with selected tracks of producers who send us their latest tunes reageer retweet
Wou het net neerzetten. Tja. 3FM kan ik op zich wel mee leven.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:43 schreef Baronpilsener het volgende:
Whuttwitter:wijnand3fm twitterde op donderdag 26-01-2012 om 17:32:40Vannacht een nieuwe #hardstylefriday gehost door @psykopunkz op #3FM! reageer retweet
Weet je nog hoe ons aller Giel reageerde op Nothing Else Matters vorig jaar?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:25 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wou het net neerzetten. Tja. 3FM kan ik op zich wel mee leven.
Alles met Coone sowieso -10quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:45 schreef Baronpilsener het volgende:
En dit is TBY met een gezellig hardcore trackje
Vet!quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:45 schreef Baronpilsener het volgende:
godverdomme wat ben ik die hedendaagse mainstream hardcore beu. Dit is precies waarom ik dat niet aan kan horenquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:45 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik ga het niet eens luisteren, ze noemen het zelf al 'nustyle crap' ?!?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:45 schreef Baronpilsener het volgende:
Tsja 3fm, nu ook slamfm met 24/7 hardstyle stream. Ziet er naar uit dat het nog comercieler gaat worden dan het al is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:27 schreef 16meter het volgende:
Hardstyle friday op 3FM... wat is deze? =S
OJA IEDEREEN B2S RADIO NU.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Misschien toch maar eens b2sradio luisteren vanavond. Als ik het niet vergeet.
Graag om 5 voor 8 dit topic volspammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |