Daar wonen alleen maar Mexicanen en Cubanen, die mogen toch niet stemmen!quote:
Bij alle vorige voorverkiezingen werden ook alleen de top 3 weergegeven op de voorpagina, waarom zouden ze dat nu veranderen?quote:Op zondag 22 januari 2012 02:10 schreef Refragmental het volgende:
http://us.cnn.com/
[ afbeelding ]
Ron Paul staat niet eens in de lijst
Incident mensen, niks aan de hand, gewoon doorlopen!
daar ging het ook overquote:Op zondag 22 januari 2012 02:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar wonen alleen maar Mexicanen en Cubanen, die mogen toch niet stemmen!
En oude lullen, RP moet 't hebben van de jeugd.
hap hap hapquote:
't Zegt misschien iets dat de oude knar het moet hebben van de, voornamelijk opgeleide, jeugd.quote:Op zondag 22 januari 2012 03:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar ging het ook overover zijn jonge aanhang
quote:
Dat zal wel meevallen. Waar het mij om gaat, en hij is de enige, is dat dit land helemaal naar de tering gaat en hij had dat 30 jaar geleden al door. En je hoort er weinig tot niks van vd andere kandidaten. Obama ook niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 03:02 schreef Toad het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke factor Paul nog gaat spelen in deze race. Vooral in die kleine caucus staten kan die nog een belangrijke rol gaan spelen qua stemmenaantal.
Exact.quote:Op zondag 22 januari 2012 03:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Waar het mij om gaat, en hij is de enige, is dat dit land helemaal naar de tering gaat en hij had dat 30 jaar geleden al door. En je hoort er weinig tot niks van vd andere kandidaten. Obama ook niet.
Dat heeft denk ik te maken met dat Paul voor een politicus eigenlijk helemaal niet zo'n leuke ideologie aanhangt. Het is veel makkelijker om te scoren met beleid dat laat zien dat je als politicus er bovenop zit, en dat gaat nu eenmaal makkelijker met geld uitgeven dan bezuinigen.quote:Op zondag 22 januari 2012 03:05 schreef popolon het volgende:
Dat zal wel meevallen. Waar het mij om gaat, en hij is de enige, is dat dit land helemaal naar de tering gaat en hij had dat 30 jaar geleden al door. En je hoort er weinig tot niks van vd andere kandidaten. Obama ook niet.
En geld blijven drukken. Gek genoeg klinkt dat rare idee van hem, de goudstandaard, in ieder geval beter dan iets wat uit een drukpers komt. Dat is een vd grootste problemen in deze wereld.quote:Op zondag 22 januari 2012 03:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik te maken met dat Paul voor een politicus eigenlijk helemaal niet zo'n leuke ideologie aanhangt. Het is veel makkelijker om te scoren met beleid dat laat zien dat je als politicus er bovenop zit, en dat gaat nu eenmaal makkelijker met geld uitgeven dan bezuinigen.
Een goudstandaard heeft ook wel een nadeel, namelijk in feite permanente toename van de koopkracht van geld vanwege een ongeveer vaste hoeveelheid goud. Wel ben ik het er mee eens dat de Fed veel te risicovol bezig is door beleid dat sterk op monetaire expansie gericht is. Een goudstandaard zou daar een eind aan maken, maar ik denk dat je hetzelfde kan bereiken door de Fed verder van de overheid af te plaatsen en een zuiver monetair mandaat mee te geven. Zoals de ECB georganiseerd is eigenlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 03:13 schreef popolon het volgende:
En geld blijven drukken. Gek genoeg klinkt dat rare idee van hem, de goudstandaard, in ieder geval beter dan iets wat uit een drukpers komt. Dat is een vd grootste problemen in deze wereld.
Agreed. Maar da's een lange weg, zeker in de VS.quote:Op zondag 22 januari 2012 03:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een goudstandaard heeft ook wel een nadeel, namelijk in feite permanente toename van de koopkracht van geld vanwege een ongeveer vaste hoeveelheid goud. Wel ben ik het er mee eens dat de Fed veel te risicovol bezig is door beleid dat sterk op monetaire expansie gericht is. Een goudstandaard zou daar een eind aan maken, maar ik denk dat je hetzelfde kan bereiken door de Fed verder van de overheid af te plaatsen en een zuiver monetair mandaat mee te geven. Zoals de ECB georganiseerd is eigenlijk.
Zeker als ze (behalve Paul dan), zoals je schreef, het probleem nog niet onderkennen. Maar misschien komt er hulp van de zijde van de economen bij de Fed. In de wetenschappelijke literatuur is volgens mij een groeiende consensus over het gevaar van bubbelvorming door ruimhartig monetair beleid, dus misschien komt er in de toekomst wel interne oppositie op gang tegen het huidige mandaat van de Fed.quote:Op zondag 22 januari 2012 03:20 schreef popolon het volgende:
Agreed. Maar da's een lange weg, zeker in de VS.
Het valt over het algemeen, in het dagelijks leven, reuze mee hoor. Niet al te blind staren op je teeveetje.quote:Op zondag 22 januari 2012 03:50 schreef Rumille het volgende:
En wat zijn die Amerikanen sowieso eng. Eng land, eng volk, enge kandidaten.
Veel Nederlanders vinden iedereen die milder is dan "Christenhonden!quote:Op zondag 22 januari 2012 03:54 schreef popolon het volgende:
Het valt over het algemeen, in het dagelijks leven, reuze mee hoor. Niet al te blind staren op je teeveetje.
Dat weet ik ook wel, ken genoeg Amerikanen om te weten dat ze prima mensen zijn. Maar bij dit soort evenementen, waar de status van de VS op 't spel staat (zelfde bij de dood van Bin Laden), brrrr, dan wordt een eng boeltje.quote:Op zondag 22 januari 2012 03:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Het valt over het algemeen, in het dagelijks leven, reuze mee hoor. Niet al te blind staren op je teeveetje.
Verrek!quote:Op zondag 22 januari 2012 03:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Veel Nederlanders vinden iedereen die milder is dan "Christenhonden!Alle gelovigen zijn domme idioten." natuurlijk al eng.
De PVV is al hard aan het kelderen in de peilingen.quote:Op zondag 22 januari 2012 04:03 schreef popolon het volgende:
Geert Wilders power! Die's ook eng, wat dat betreft is het maar goed dat NL geen 'superpower' is.
Da's een goede zaak, ik zie dat de SP goed gaat. Good luck Bolkie.quote:Op zondag 22 januari 2012 04:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De PVV is al hard aan het kelderen in de peilingen.
Er zal dan toch een slimmerik moeten opstaan met meer uitvoerbare ideeen, want dat zijn de meeste van Ron Paul niet, en iemand die een stuk jonger is, want ik denk dat dit toch echt Paul's laatste keer is. Als congressman kan ie nog wel een paar jaartjes mee, maar het presidentschap, daar is iet echt te oud voor over 4 jaar. En eigenlijk nu al.quote:Op zondag 22 januari 2012 03:07 schreef Refragmental het volgende:
Exact.
Hoe graag men de problemen ook wil negeren of marginalizeren... de problemen worden alleen maar erger en gaan niet zomaar weg.
Er moeten echte ingrepen worden gedaan, geen minimale koerscorrectie die uiteindelijk niks uithaalt.
Wat is een echte GOP-er eigenlijk? Want daar zijn de meningen ook enorm over verdeeld. De ene denkt dat het de "zoals-Reagan-het-deed" mensen zijn, de ander vind de neoconversativiteit van de Bushes de "echte" GOP, weer anderen gaan terug naar Eisenhower, want toen was er de "echte" GOP, en na Bush hebben we de Tea Party, die beweren de GOP weer terug te willen draaien naar de echte normen en waarden. En dan zitten daar nog Christenfundamentalisten als Santorum en Ginrich tussen.....quote:Op zondag 22 januari 2012 03:50 schreef popolon het volgende:
Zie trouwens geen echte GOp'ers in dit topic. Vrij logisch trouwens want het niveau is om te fucking janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |