quote:Op zondag 22 januari 2012 13:04 schreef k_man het volgende:
"Koop een Ford Cavia" zeggen ze in die reclame.Dan vond ik de knalgele Ka waar ze achterop de koffer "narie" hadden geplakt tofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik vind ze anders behoorlijk wat slechter geworden in de loop der jaren.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Die maken al tien jaar steeds hetzelfde liedje.
dat zei ze inderdaad! dus ik ben benieuwd wat we zo krijgen...quote:Op zondag 22 januari 2012 13:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Zei ze nou Neem Me Mee van Gers Pardoel en Guus Meeuwis?
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik niet kan luisteren...
Ochja, da's ook binnenkort natuurlijk. Ik zal die week maar weer naar m'n ouders vluchten, want zelfs in Zwolle vieren ze carnaval...quote:
waarom denk je dat ik in het noorden ben gaan wonenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ochja, da's ook binnenkort natuurlijk. Ik zal die week maar weer naar m'n ouders vluchten, want zelfs in Zwolle vieren ze carnaval...
Ik had nooit verwacht dat ze in Zwolle carnaval zouden vierenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik in het noorden ben gaan wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |