Ik luister niet, maar zou het ook niet kunnen zijn om claustrofobie te voorkomen?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij is die spiegel in de lift ervoor om te zorgen dat je je niet eenzaam voelt als je alleen in de lift staat
dat ook...en als achteruitkijkspiegel voor rolstoelers hoor ik netquote:Op zondag 22 januari 2012 12:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik luister niet, maar zou het ook niet kunnen zijn om claustrofobie te voorkomen?
Ik ben eigenlijk een beetje verbaasd dat mensen dat niet weten. Die spiegels zitten ook altijd op de achterwand.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:34 schreef 3rdRock het volgende:
dat ook...en als achteruitkijkspiegel voor rolstoelers hoor ik net
Kijken of je haar en make-up er nog goed bijhangtquote:Op zondag 22 januari 2012 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij is die spiegel in de lift ervoor om te zorgen dat je je niet eenzaam voelt als je alleen in de lift staat
ik ben daar niet verbaasd over. ik heb er iig nooit over nagedacht en ik vond het wel handig om te kijken of m'n haar een beetje toonbaar is. dat ze ook een echte functie hebben was nooit in me opgekomen..quote:Op zondag 22 januari 2012 12:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een beetje verbaasd dat mensen dat niet weten. Die spiegels zitten ook altijd op de achterwand.
ik neurie em ook meequote:
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 22-01-2012 om 12:34:58Een plakje kipfilet op brood. #tuinvogeltelling reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |