Beter dan dat saaie gedruppel van vandaag...quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:43 schreef minthy het volgende:
Ik heb het topic weer eens de nek omgedraaid...
Walgelijk!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]Laten we er maar van uit gaan dat mensen een leven hebben op zaterdagavond.
Vrienden dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Walgelijk!!
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik op avonden als deze haast terug begin te verlangen naar de tijd dat ik nog samenwoonde, iemand om tegenaan te lullen
Hervé - Better Than A BMX (Afghan Headspin Remix)quote:
De teaserquote:Op zondag 22 januari 2012 00:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hervé - Better Than A BMX (Afghan Headspin Remix)
Getrouwd, kinderen, stelletjes gaan eerder bij stelletjes op bezoek, enz. Maar goed, het is na middernacht, ik hoef niet meer zo lang op te zitten. Nachtje slapen, dipje wegquote:
Ohjaquote:Op zondag 22 januari 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Getrouwd, kinderen, stelletjes gaan eerder bij stelletjes op bezoek, enz. Maar goed, het is na middernacht, ik hoef niet meer zo lang op te zitten. Nachtje slapen, dipje weg
Je vliegt er zo doorheen, paar keer met je ogen knipperen. Maar goed, ik stop met dit deprimerende gedoe, denk mezelf de put in en dat had ik mezelf verboden...quote:Op zondag 22 januari 2012 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
OhjaIk hoop dat die fase voor mij nog eventjes duurt
Mjah, niet dat mijn zaterdagavonden zo spannend zijn. Ik moet maar eens vrienden zoeken die niet elke vrije minuut weer terug naar pappie en mammie rennen. Of vrienden zoeken die geen student meer zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Je vliegt er zo doorheen, paar keer met je ogen knipperen. Maar goed, ik stop met dit deprimerende gedoe, denk mezelf de put in en dat had ik mezelf verboden...
kom je ook even langs vliegen.quote:
ik blijf ook niet lang meer denk ik...quote:Op zondag 22 januari 2012 01:42 schreef minthy het volgende:
Ik maak een eind aan deze avond/nacht, ben er klaar mee.
Tot een volgende keer
Komt goed schatje! *geeft Roosvicee*quote:Op zondag 22 januari 2012 01:42 schreef minthy het volgende:
Ik maak een eind aan deze avond/nacht, ben er klaar mee.
Tot een volgende keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |